Suomen kesästä saattaa tulla viileä
On Suomi hieno maa ilmaston puolesta. Kylmää ympäri vuoden
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/e308111c-92b7-4eb9-a11e-a03bfd0ff…
Kommentit (35)
Mulla on lippu Suomeen heinäkuun puolivälissä etelä-Euroopasta. Otin vaihtokelpoisen lipun ja voin siirtää tulopäivää jos näytää huonolta. En kyllä halua palella sateessa kesällä!
Olisi täydellistä jo tulisi. Oikeasti ei kuitenkaan túle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lippu Suomeen heinäkuun puolivälissä etelä-Euroopasta. Otin vaihtokelpoisen lipun ja voin siirtää tulopäivää jos näytää huonolta. En kyllä halua palella sateessa kesällä!
Toivottavasti tulee oikein sateinen ja kylmä heinä- ja elokuu :)
Kesän säätä ei voi vielä ennustaa. Sellainen +17-20 C olisi ihanne.
Meteorologit sanovat aina, että yli 3 vuorokauden päähän tehdyt ennusteet ovat lähinnä arvauksia. Että turhaan vielä ilakoit tai parut.
Onneksi ennustukset menevät aina metsään. TERVETULOA KAIKKIEN AIKOJEN HELLEKESÄ 2024!
Sopii hyvin. Kesäkuun vietän Etelä-Ranskassa ja Espanjassa, sieltä palattua viileys olisi ihanaa.
Olisin niin kiitollinen jos tulisi viileä kesä. Edelliset kuusi kesää olleet ihan käristyshelvettiä.
Jos ilmastonmuutos tarkoittaa yhtä lumisia pakkastalvia, kuin tänäkin vuonna. Hienoja hiihto- ja luistelukelejä ja pulkkamäen laskua lasten lasten kanssa ja viileää kesää +15 -20 C. Olen todella tyytyväinen.
En osta patteriautoa!
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin kiitollinen jos tulisi viileä kesä. Edelliset kuusi kesää olleet ihan käristyshelvettiä.
No eihän ole🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee oikein sateinen ja kylmä heinä- ja elokuu :)
Niinpä, olisi tekosyy jäädä etelään vielä pariksi kuukaudeksi! No Suomessa on pakko käydä välillä mutta paluulippu on syyskuun alussa joka tapauksessa.
Tulisipa viileä. Helteet tuntuvat tukalimmilta kuin ennen ilmastomuutoksen takia. Iäkkäänä on saanut pahinpina hellekausina hautautua melkeimpä sisätiloihin auringonpaisteen ajaksi. UV-varoituksia tulee seurattua vältellen ulkoilua sen pahimman ajan jos ei ole ihan pakko.
Suomen tuleva kesä voi myös olla lämmin, kuuma, kylmä, sateinen, kuiva tai vaihteleva. Ihan typerää miettiä maaliskuun alussa jotain epävarmoja pitkän ajan ennusteita.