Katsoin juuri Podcastin missä oli yksi seuraamani selviytymisexpertti toiselta puolelta maailmaa
Olen seurannut häntä vuosia, hänen opetuksiaan ja ohjelmiaan ja sen sellaista. Olin yllättynyt kun hän alkoi puhumaan omista esi-isistään ketkä olivat siis ruotsalaisia, en ollut aikaisemmin tiennyt tätä. Hän puhui viikinki esi-isistään
Hän oli myös käynyt Norjassa missä oli kuulemma saanut opetusta "Sami people" (saamelaisilta). Hän myös mainitsi Suomen moneen otteeseen. Hän kertoi että "Sami" ihmisiä on Suomessa myös ja hän ylisti suomalaisia PUUKKOJA, kuulemma hänen lempipuukkojaan.
"Sami" ihmiset olivat kertoneet kuinka viikingit olivat aikoinaan häätäneet heidät pohjoisosiin ja "huonommille" alueille. En ollut tiennytkään tälläisestä.
Kommentit (6)
Se voi olla että ne on ajettu koska nehän on kaikissa maissa pohjosessa, siis Ruotsissa Suomessa ja Norjassa. Saamelaiset on pohjoisosassa
Ja siis tarkoitin että en ole tiennyt että viikingit olivat häätäneet saamelaiset pois. En tarkoittanut etten tiedä saamelaisista, mun yksi kaveri on saamelainen.