Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät pysty katsomaan itsestä otettuja

Vierailija
06.03.2024 |

videoita tai edes valokuvia? Olen aivan järkyttävän näköinen, siis todella ruma. En ole livenä ihan noin järkyttävä.

Painajainen, jos joudun työttömäksi ja tekemään videoita itsestäni työnhakua varten. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliinkään ei ole mukava katsoa, ainakin itse välttelen sitä.

Vierailija
2/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh äläpä nyt noin sano. Sitä on itseään kohtaan kriittinen, mutta ei muut sua niin katsele, eikä näe sua sellaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peiliinkään ei ole mukava katsoa, ainakin itse välttelen sitä.

Sama täällä. Nukun koko ajan huonosti ja silmäympärykset ovat mustia ja kauheat silmäpussit. 

Vierailija
4/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh äläpä nyt noin sano. Sitä on itseään kohtaan kriittinen, mutta ei muut sua niin katsele, eikä näe sua sellaisena. 

Olisi mielenkiintoista nähdä että millaisena muut minut näkevät. 

Vierailija
5/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että insestistä otettuja videoita😑😑😑

Vierailija
6/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille se ei ole järkytys, he ovat tottuneet 

Vierailija
7/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, aina kun ollaan menty kaveriporukalla baariin ja yökerhoon, kukaan ei koskaan ole tullut ottamaan kontaktia. Kaikkia kavereita käytännössä joka kerta.

Vierailija
8/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En mm. pidä missään profiilikuvaa.

Vierailija
9/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään monet katsovat aijjjjvannn liian kriittisin silmin. Mitäs jos katsoisit mitä positiivista sussa on, ap :) ja positiivista ihan taatusti on!

Vierailija
10/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnhakua varten mitään videoita tarvitse tehdä.

Vierailija
11/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En ota kuvia tai videoita itsestäni nykyään kun aina tulee joko paniikkikohtaus, viikkoja kestävä itseinho tai it s e t hoisia ajatuksia. Tai kaikki nuo. En ymmärrä miten ihmiset pystyy kuvaamaan itsestään jotain videoita nettiin, ajatuskin saa oksennuksen kurkkuun.

Vierailija
12/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan kamalalta teams-palavereissa, kamala katsoa sitä omaa kuvaa ruudulta. Kaikki rypyt ym. näkyy, näytän ihan vanhukselta. 

Vierailija
13/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun olen tuhonnut nuoruuden valokuvia järkytyksestä, vaikka ei ole aihetta.

Vierailija
14/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harvoin jotenkin tunnistan itseni valokuvasta. En pidä kuvien otosta ja varsinkin hiukankin virallisemmassa tilanteessa alan aivan järkysti jännittämään. Tämä on iskenyt tosin vasta viimevuosina.  Näytän lähes pikkeuksetta aivan kummalliselta.

Vierailija
15/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten jouduin ottamaan itsestäni passikuvan. Tai puoliso otti sen, minä sitten rajasin sen virallisten ohjeiden mukaan. Ja voi kamala, kuinka vääristyneiltä kasvoni näyttivätkään! Tajusin siinä passikuvia katsoessani, että kasvoni ovat epäsymmetriset. Olen tottunut siihen, miltä kasvoni näyttävät peilissä, joten valokuvassa kaikki tuntui vinksottavan.

Vierailija
16/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma..auta. Itse kyllä katson ihan mielelläni omaakin naamaa, paitsi silloin jos on silmäsairaus päällä. Siis ei mikään vertauskuvauksellinen, vaan oikea.

Silloin kun ei voi valitettavasti katsetta kohdistaa eteenpäin, muuta kun sekunniksi. Häikäiee samalla tavalla kun taskulampulla häikäisee silmään. No, silmälääkärit tietää tietää miten valo toimii silmässä. Vähän niinkuin linssi, sulkijaa ja sellasta. 

Voi nyyh pitikö olla joku psykolointi, että voi kun ei ole niin nätti niin eikö ilkeä katsoa? Nätti tai ei, ei oikein voi omaa, eikä muiden naamaa katsoa kun silmä on tuollainen kun ei näe mitään.

Ja tiedoksi eräille. Jos jotain pyskoloidaan "ihan hyvällä" vaan sabotoimalla silmä sairaaksi, niin että sillä ei voi katsoa ja ihan näkyvin ulkoisin vaurioin, sanoisin että psykologin tarve on siellä toisella puolella. Minkälaiset sielulliset vauriot täytyy olla, että noin älyttömiin juttuihin lähtee mukaan. Ilman potilaan suostumusta, ilman mitään virallista tietä tehtyä hoitosuunnitelmaa. 

Ihmeelliseksi on mennyt. Kauneus on katsojan silmissä. Näin on aina ollut ja kuka voi sanoa että ei saisi olla?

Jokaisella voi olla omat mielipiteet omasta tai toisten ulkonäöstä ja ne voi olla realistiset tai sitten liian positiiviset tai negatiiviset. Ei kenenkään muiden omaisuutta ole toisen mielipiteet. 

Ei ole toisten asia yrittää vakuutella jollekin että "luulet itsestäsi liikoja tai "kohenna vähän itsetuntoasi".

No itse uskon kyllä muidenkin kommentteihin, sellaisiin keiden kommentteihin voi luottaa ja kyllä varmaan suurin osa osaa olla realistinen 

Yksi yleinen dissausmuoto on muuten hienosti analysoida joku muka epävarmaksi ulkonäön suhteen joko niin, että on muka liian epävarma "miks mie en ole nätti" tai sitten liian itsevarma että "mikä se luulee olevansa kun ihan tusinatavis on, eikä erityisen nätti".

Metkaa on, että jos oikein dissata halutaan, niin voidaan huhuta jonkun olevan kumpaakin. Riippuen nyt kenelle selitetään. 

Vierailija
17/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Musta ei saa hyvää kuvaa mitenkään. Harrastan joukkuelajia ja kaikista muista on sielläkin aivan superhienoja kuvia. Siis tilannekuvatkin. Sitten itse olen sellainen umpiperuna aina. Aivan kammottavaa. Pyrin välttämään valokuvissa olemista, mutta pakko ottaa vähän valokuvia lasten kanssa, että on sitten jotain yhteisiä muistoja. Heille nyt lähinnä.

Ja aivan kamalaa on, että 2/3 lapsistani näyttää aivan samalta kuin minä lapsena. Heistä tulee kyllä hyviä kuvia, mutta pelkään että perunoituvat vanhetessaan. 

Vierailija
18/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassaon ihan hyvä että on kriittinen mies. Voi nimittäin olla varma, että jos sanoo että olen paremman näköinen hänen mielestään kun joku esim. jonkun toisen vaimo, hän oikeasti tarkoittaa sitä. Ja takuulla melko pienetkin virheet huomataan.

Toisaalta saan sitten kuunnella paljon paskaakin. Esim. aina välillä joudun muistuttamaan, että en välttämättä ole se kenen kanssa kannattaa kommentoida vaikka jotain tv:ssä vilahtavaa pimua. Joudun muistuttamaan, että tuollaiset puhutaan yleensä sitten kavereiden kanssa.

Osan kommenteista voi ottaa tietenkin rakentavasti, ja otankin vaikka tilannetaju ei aina paikallaan. Hah osaan vaan kuvitella, että jos mulla vihamiehiä niin unelma olisi, että loukkaantuisin niistä. Tiedän tapauksenkin missä oikeasti vähän sabotoitiinkin tilanne niin että nainen saisi vähän kovaa kritiikkiä mieheltä, mutta luuserit eivät oikein osanneet tehdä sitä niin, että ei olisi ollut liian ilmeistä siis se sabotointi ja, manipulointi.

Ja turha iskeä kateuskorttia.  Ei se sitä ole, vaan sitä, että ei vaimon kanssa puhuta toisista naisista kun kavereiden kanssa. Eihän kukaan tosissaan ole kateellinen jostain tuntemattomasta tv:ssä, tietenkään. Näin halutaan usein luulla, että on  kateellinen ja nainen esitetään reppanana tai halutaan esittää. 

Ihan samoin niitä kommentteja saan kuulla negatiivisia toisista naisista.  En niitäkään jaksaisi kuunnella, vaikka tuskin kateuskorttia voi käyttää siinäkään. Hän nyt vaan heittelee noita paljon ääneen.

Vierailija
19/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Neanderthalensis on aina kamala katasoa!

Vierailija
20/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kehutaan kauniiksi, mutta kuvissa näytän mielestäni ihan järkyttävältä. En ikinä laittaisi omaa kuvaani minnekään nettiin kaikkien nähtäville. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi