Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tarjosi treffeillä juomat, voiko treffien jälkeen sanoa että ei enää kiinnosta tavata?

Vierailija
06.03.2024 |

Mies tarjosi eilen, mutta tiesin treffien lopussa etten halua tavata uudelleen. Sanoin jotain, että ollaan yhteyksissä 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä treffit menee kyllä taas kategoriaan, että mitä vittua. Miten mies ei muka huomannut, että eihän meillä synkannut yhtään! Haluaa tavata vielä uudelleenkin!

ap

Hän haluaa antaa teille toisen mahdollisuuden.

Vierailija
22/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MobilePay 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä treffit menee kyllä taas kategoriaan, että mitä vittua. Miten mies ei muka huomannut, että eihän meillä synkannut yhtään! Haluaa tavata vielä uudelleenkin!

ap

Niinpä, ei kaikki odota ensitreffeiltä mitään täydellisyyttä.

Vierailija
24/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä en halua.

ap

Vierailija
25/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 juoma = normitreffit, ei velvoita mihinkään

2 juomaa = händäri

3 juomaa = suikkari

4+ juomaa = pano

Jos mies tarjoaa juomien lisäksi vielä ateriankin, niin täytyy antaa kakkosta.

Näiden mukaan sitten toimit.

Vierailija
26/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi, mutta just tuonkin takia tykkään maksaa omat juomani myös ekoilla treffeillä.

Sitten kun ollaan jo pari niin sitten voidaan maksaa vuoron perään vaikka ei siitä nyt mitään kirjanpitoa tarvitsekaan pitää kuka maksoi edelliset sumpit.

Vierailija
27/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos tarjoan jollekin juomat ja syömiset niin itselläni tavoitteena ei ole se, että saisin jotain vastapalveluksena. Tarjoan ihan vain tarjoamisen ilosta.

Vierailija
28/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan omat juomani ja ruokani jos en ole kiinnostunut. Olisi kiusallista kun hänen rahat menee haaskuun jos tiedän etten halua nähdä toiste. Jos taas olen kiinnostunut niin otan vastaan kaiken tarjotun. 

Vierailija
29/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos tarjoan jollekin juomat ja syömiset niin itselläni tavoitteena ei ole se, että saisin jotain vastapalveluksena. Tarjoan ihan vain tarjoamisen ilosta.

Koetko tarjoamisesta iloa? Minä mietin aina, että näillä rahoilla voisi saada jotain muutakin. Kysyn ihan vilpittömästi. Toki tiedostan, että on kohteliasta joskus tarjota, varsinkin jos toinen on selvästi pienituloisempi.

Vierailija
30/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko tarjoamisesta iloa? Minä mietin aina, että näillä rahoilla voisi saada jotain muutakin. Kysyn ihan vilpittömästi. Toki tiedostan, että on kohteliasta joskus tarjota, varsinkin jos toinen on selvästi pienituloisempi.

Kyllä tykkään siitä, että saan tarjota. En siis yleensä tarjoa jos ei ole vähävaraisesta kyse tai jos en ole treffeillä. Vilpittömästi saan siitä iloa. Käytän muutenkin 20% palkastani kk:ssa siihen, että eri auttaja ryhmissä autan vähävaraisia lahjakorteilla tai jollain hyödyllisellä ostoksella. 20% palkastani on yleensä 750-800 euroa. En siis käytä kyseistä summaa  yhteen ihmiseen vaan autan yleensä pienillä summilla useaa. Esim 20-40 euron lahjakorteilla.

Vierailija
31/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut heti kun tiesit ja ihan suoraan päin näköä ettei kiinnosta. Ainakin minä arvostan naista joka sanoo suoraan. M-56

Vierailija
32/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota vaan juomat, valehtele niin että korvat heiluu kuinka kivaa oli ja palaamisiin. Sitten chostaat koko äijän. Näin se kai menee.

Vierailija
33/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytitkö jo raiskauksesta?

Vierailija
34/34 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kohteliasta antaa pimsaa kun mieskin tarjosi kohteliaasti juomat.

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi