ostan sisään 20 eurolla myyn ulos 100 eurolla mitä jää käteen?
Elikkä ns valtion verojen jälkeen.
Onko kannattavaa???
Kyseessä vaate.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Temusta? Eli Kiinasta kuten melkein kaikki muukin tavara tulee. Maksat tuotteesta tullin. Tämän jälkeen sinulla on käsissäsi tuote jonka verottoman hinnan tiedät. Lisäät tähän verottomaan hintaan alv:n eli veroton hinta+24%(alv). Nyt sinulla on ostohinta tiedossa. Voit miettiä paljonko hunajaa haluat saada eli voittoa. Myyntivoitosta vähennät pääomatuloveron joka taitaa olla n.30% koska tietenkään et nosta palkkatuloa. Nyt sinulla on yksinkertaisen kaavan mukaan tiedossa paljonko tienaat. Sitten tulevat ne kaikki muut kustannukset joista osan voit vähentää verotuksessa.
Jotenkin tuohon tyyliin se taitaa mennä...
Viime vuonna masoin vain ALV.it
Matkustin , ostin meikkejä, uuden imurin (dyson) , ilmastointilaitteen (kotitoimistolle) , applen tietokoneen, kännykän
Juu ei jäänyt verotettavaa:)
Ap
Nytkin vain palstailen..
Kun asiakas tulee..
Voin myydä yhdelle asiakkalle jopa 400-700 euron ostokset..
Kohta käyn leivoskahvilla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta? Eli Kiinasta kuten melkein kaikki muukin tavara tulee. Maksat tuotteesta tullin. Tämän jälkeen sinulla on käsissäsi tuote jonka verottoman hinnan tiedät. Lisäät tähän verottomaan hintaan alv:n eli veroton hinta+24%(alv). Nyt sinulla on ostohinta tiedossa. Voit miettiä paljonko hunajaa haluat saada eli voittoa. Myyntivoitosta vähennät pääomatuloveron joka taitaa olla n.30% koska tietenkään et nosta palkkatuloa. Nyt sinulla on yksinkertaisen kaavan mukaan tiedossa paljonko tienaat. Sitten tulevat ne kaikki muut kustannukset joista osan voit vähentää verotuksessa.
En maksa tulleja, enkä alveja kun tilaan tavaraa , hinta on se mikä SHEInin saitilla on.
Lisäksi ILMAISET POSTIKULUT:
lisäksi VALTAVA VALIKOIMA
Kun myyn toki maksan ALV:n
Ap
Jos tavara tulee EU:n alueelta ja se myydään sinulle jo tullattuna niin et tietenkään maksa tulleja. ALV lasketaankin verottomaan hintaan tukkuvarastossa eli sinun varastossasi eli se sisältyy "nettohintaasi". Halpaketjuilla on varastoja EU:n alueella ja nämä varastot ovat usein erillisiä tytäryhtiöitä tai vastaavia ja toimivat "itsenäisinä" myyjinä vaikka esiintyvät emoyhtiön logolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa tulleja, enkä alveja kun tilaan tavaraa , hinta on se mikä SHEInin saitilla on.
JUu ..hyvä juttu mulle..
Asiakkaat vielä kehuu hyvää makuani:)
Ap
Älä lähde tuollaiseen ap. Sun tietotaito ihan perusteista lähtien näyttää olevan äärimmäisen hekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavarat tulevat kiinasta trackingin mukaan, toimitusaika 2 viikkoa.
Tullaus tehdään hollannissa (mutta siis on jo sisälletytty hintaan)
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde tuollaiseen ap. Sun tietotaito ihan perusteista lähtien näyttää olevan äärimmäisen hekkoa.
Mitä horiset..
Olen ollut yrittäjä jo pitkään...
Tuliko sulle paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset..
Tuliko sulle paha mieli?
No ei tullut, mua lähinnä säälittää. Kysyt paljonko jää valtion verojen(??) jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset..
Tuliko sulle paha mieli?
No ei tullut, mua lähinnä säälittää. Kysyt paljonko jää valtion verojen(??) jälkeen.
Niin koska lomailen paljon...enkä maksa veroja..en oikein hahmota paljonko jää handuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toiminimi olen .
Vähennän jopa kampaajan, meikit ja lomat verotuksessa
Ap
Influensseriko olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset..
Tuliko sulle paha mieli?
Niin koska lomailen paljon...enkä maksa veroja..en oikein hahmota paljonko jää handuun.
Ap
Lomailet 4 viikkoa vuodessa. Millä laskentakaavalla se on paljon?
Sun kannattaisi myydä kaikki ulkomaille niin ei tarvitsisi maksaa alvejakaan. Tulisi päin vastoin joka kuukausi palautuksia ostojen alveista.
Laskin että bruttoerotus 80 tekee netoksi 15 euroa, tai ainakin se kannattaisi kokemukseni mukaan laskea noin. Teorian mukaan 20 euron kamppeen pystyy myymään 60 eurolla kannattavasti, siis tekijällä kolme, mutta se käytännössä menee kouluopetuksesta huolimatta nahkoineen eikä riitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset..
Tuliko sulle paha mieli?
Ap
Lomailet 4 viikkoa vuodessa. Millä laskentakaavalla se on paljon?
Pienyrittäjälle, se on paljon.
Maksan itse matkani.
Ap
Eli sulla joku toimisto tai kotisi missä jotkut käy ostamassa sulta epäeettisiä kiinalaisia vaatteita? Vähennätkö kampaajat ja meikit kuvausmenoina? Onko sulla ig vai YouTube missä mainostat? Good for you.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi myydä kaikki ulkomaille niin ei tarvitsisi maksaa alvejakaan. Tulisi päin vastoin joka kuukausi palautuksia ostojen alveista.
Ei kiitos.
Haluan jatkaa kivaa helppoa elämääni.
Enkä maksanut veroja viime vuonna muutenkaan.
Ap
Koruja ostan 2-4 eur.
Ulos myyn 10-29 eur.
Aaaaahhhhhh