Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kovat otteet ja alistaminen

Vierailija
05.09.2008 |

Olen huomannut, että hyvin monet naiset, etenkin huolitellut ja hyvin naiselliset,

pitävät kovista otteista sängyssä. Aloitellaan rauhallisesti, suudellen ja hyväillen, helliä sanoja kuiskutellen. Aletaan olla kohta siinä pisteessä, että jompikumpi siirtyy (vaatii) suuseksiä. Jos aloitusvuoro sattuu minulle, aloitan hellästi kuitenkin aika pian voimistaen kielen painetta ja leveällä kielellä nuolen vaativasti.

Lisään naisen kiihottuessa pari sormea ja orgasmin lähestyessä sormia onkin sisällä jo neljä ja ihan finaalissa lisään vielä toisen käden kaksi sormea, joilla hieron voimakkaasti G-pistettä. Ei onnistu ihan joka naiselle, mutta noin 4 naiselle viidestä ja kukaan ei ole valittanut (ei nekään joille yritetty ja ei mahtunut).

Tässä vaiheessa yleensä nuoletan pillussa olleita sormiani naisella, kiihottaa minua valtavasti ja melkeinpä naista kuin naista!

Naisen lauettua hän tulee päälle ja alkaa ratsastaa rinnat heiluen. Puristelen niitä kovaa ja työnnän rajusti vastaan. (nykyisen vaimoni ja allekirjoittaneen lempiasento). Siirrymme tämän jälkeen doggy-asentoon ja otan naistani hiuksista kiinni omistajan ottein! Nimittelen häntä pikku-huoraksi ja painan minkä voin ja uskallan laukeamistani varoen (kuunnellessani kiimaista uikutusta).

Kesäisin esim. tavaratalon hississä (tietenkin sellaisessa, jossa umpiseinät)

saatan ottaa rouvaa tukasta kiinni ja vetää lähelle, samalla työntäen käden rinnalle tai pikkuhousuille (jos hame päällä) samalla naista silmiin katsoen, ilmeessä lupaus siitä, että "nainen sinut otetaan vielä tänä iltana"!!

Kokemus minulla ainakin sellainen, että naisten kanssa onni suosii rohkeaa ja naisen saa ottaa tosi rajusti ja alistaen jos vaan muuten on asiallinen ja fiksu.

Kaikki ylläoleva kuitenkin suhteista - ei yhdenillan jutuista.

Tällaisia naisia osunut matkan varrelle ja mieluisimman kanssa menin naimisiin ja perustin perheen - onnellinen olen.

mies 38 v.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet, miten teidät otetaan "kovasti" ?

Vierailija
2/29 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nisen ottamisestahan tässä ketjussa on kysymys!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole jokanaisen mieleen. Toisinaan voi olla ihan ok, mutta nautin paljon enemmän hellyydestä ja läheisyydestä. Kiihko on myös ihanaa, mutta ei siihen tarvita tukasta repimistä vaan ennemmin voimakasta halaamista ja intohimoista suudelmaa. Siis ei mitään "työnnetään muija seinää vasten ja osoitetaan alkukantainen voima". Tiedän muutenkin mieheni olevan minua ainakin kaksikertaa vahvempi, ei sitä tarvitse alleviivata. Ja minä myös huoliteltu nainen.

Vierailija
4/29 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöntää, että hieman kade olen vaimollesi. ;-)

Voi kun minunkin mies välillä... *jää haaveilemaan*

N28 kotiäiti

Vierailija
5/29 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myös tuollaisesta. Meillä vaan on niin, että olen melko lady domina ja otan kyllä väkisin miehen kun sille päälle satun. Sillon mies vikisee. Mutta monesti meillä käy niin, että "aloitan hyökkäyksen" ja lopulta kaikki päättyy mun alistamiseen, kovaan peppupanoon tai naamalle runkkaamiseen ja nautin siitä suunnattomasti! Toivottavasti mieheni nauttii minunkin himokkaasta hyökkäyksestä!

Vierailija
6/29 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaa!

kiva kuulla näin monen naisen suusta, että olen oikeilla jäljillä!

Mies vie ja nainen vikisee!

Vierailija
7/29 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin minut pitää ottaa.

Kertokaahan nyt sitten miehet siitä naisen aktiivisuudesta???

Itse teen esim. niin, että alan muina miehinä riisua miestä keskellä arkirutiinia ja otan suihin tms. odottamatta vastapalvelusta (vaikka yleensä päädymme kyllä sänkyyn). Muita "vinkkejä"??

Vierailija
8/29 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin rajua seksiä, miehen käsitys siitä on samaa luokkaa kuin ap:n. Ei riitä enää, valitettavasti.

Ps. Minulle ei riitä nuoleminen, saat luvan imeä jos niin lähelle pääset.

Vierailija
9/29 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä vaan!

t. ap

Vierailija
10/29 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä mun mies tollaiseen ala. Rakastaa mua niin paljon, ettei tekis mulle mitään epämiellyttävää tai satuttas, vaikka se vois ollakin välillä ihan kivaa... :)

t. tyytyväinen vaimo joka tapauksessa

Vierailija
11/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajuja ja maskuliinisia otteita ja dominointia mieheltäni, mutta eipä se taida olla ihan sen tyylinen mies kuitenkaan, tai uskaltaa lähteä sellaiseen, luulee varmaan että suuttuisin tms.

Vierailija
12/29 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutti mua oikeasti ja säikähdin pahasti. Jouduin kurkusta puristamalla tappelemaan itseni vapaasksi ja siihen mies tokeni. Säikähti se kyllä itsekin, ei ollut aikonut oikeasti satuttaa.Enää ei rajummat otteet pahemmin innosta.

Vierailija
13/29 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista haluan!!!

nainen 25

Vierailija
14/29 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutti mua oikeasti ja säikähdin pahasti. Jouduin kurkusta puristamalla tappelemaan itseni vapaasksi ja siihen mies tokeni. Säikähti se kyllä itsekin, ei ollut aikonut oikeasti satuttaa.Enää ei rajummat otteet pahemmin innosta.

Vierailija
15/29 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ap:n kirjoituksesta käsitys sellaisesta "mies vie ja nainen vikisee" jutusta ja viestiketjua alaspäin alkaa jo tulla SM-tyyppistä kommentointa (turvasana) etc.

Mielestäni tuo ap:n kirjoitus kuvastaa enemmän aika tavallista seksi-elämää, jota itsekin miehenä harrastan ja olen ap:n kanssa samaa mieltä:

tämä on tosi kiihottavaa ja useimmat ladyt tykkäävät.

Naiset, kommentoikaa! Olisi kiva kuulla minkätyyppisestä dominoinnista pidätte.

Vierailija
16/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa omakin mies osaisi tuon!

Vierailija
17/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehenä myös silloin tällöin ottaa vaimoni "kovasti" (tarkemmin ottaen kyse ainakin meillä on kovaa ottamisen näyttelemisestä molemminpuolisesti). Joitakin siihen liittyviä ongelmia minulla: joskus käy tietenkin niin että tulee torjutuksi ja tällaisessa tilanteessa se ei aina tapahdu kovin hienovaraisesti. Toisin sanoen olen saanut myös näpeilleni usein noissa tilanteissa. Toinen ongelma sitten se, että usein tunnen jääväni roolissa aika yksinäiseksi, ehkä se siislopulta tyydyttää enemmän vaimoni haluja kuin minun. Asian voi siis kääntää myös toisin päin, osaavatko naiset ottaa miehensä kovaa. Ainakin oma vaimoni on tuossa suhteessa aika arka.

Vierailija
18/29 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksuaalisti hyvin aktiivinen nainen ja kuvauksesi sai minut jo märäksi. Erityisesti tuo hissiepisodi, joss mies tekee halunsa selväksi. On todella kiihottavaa odottaa ja ruokkia kiimaa puolin ja toisin tilaisuuden/päivän mittaan, jolloin seksisessio on lopulta usein varsin latautunut.

Työssäni olen johtavassa asemassa (ap:n analyysin mukaisesti myös huoliteltu ja naisellinen), joten ehkä haen sängyssä vastapainoa tähän. TYkkään pienestä alistamisesta, siitä että mies vie. On ihanaa nähdä mies kuumana ja halukkaana, sellainen tietty sumuinen katse silmissään, todella maskuliinisena. Vahvana naisena kuitenkin vastaan tähän myös. Fyysisesti vahvempana mies voi kuitenkin hellästi pakottaa tai rajumminkin ottaa hiuksista kiinni, päättää suihinoton rytmistä ja syvyydestä... olisi ihanaa saada sellaista miestä tänäkin iltana, mutta tänään ei toivoakaan :(

Vierailija
19/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kuulostaa ihanalta ap:n kertomus...varsinkin tuo hissi-lupaus...no, oikeastaan kaikki =)

N31

Vierailija
20/29 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan "uusioperhe"; minä 31, mieheni 45, lapsia yhteensä 3 - ei yhteisiä eikä halutakaan enempää. Seksi ollut alusta asti todella upeaa, molempia jotenkin kiihottaa tämä ikäero. Mieheni matkustaa työssään jonkin verran ja laittelee viestejä et on puutteessa ja kotiintullessaan ottaa mut omistajan ottein. Ja siitä se ihanuus alkaa... Tykkään rajuista otteista ja siitä et mut otetaan "leikisti väkisin". Muutenkin vietetään tosi paljon aikaa sängyssä (ja muuallakin) hurjastellen ja seksi ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa näin upeaa ja latautunutta.