Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se kävele edes sataa metriä

Vierailija
06.03.2024 |

Saattaa kävellä, varsinkin jos menee sitä Pepsiä ja karkkia ostamaan. Ehkä myös ruokaakin. Mut hei autokyytejä pummaa silti aina kun voi. Miksi ei pummaisi herran jestas? Säästää rahoissa ja monesti myös kantamuksissa. Vaikka ei sitä pepsiäkään ostaisi niin ei niitä "järkeviäkään" ostoksia ilman autoa hirveästi jaksaisi.

Ei edes iso raavas mies suostu muuta kun max. pari tuotetta ilman autoa tuomaan. Niih mutku mutku liikunta ja vaivannäkö, niinku muutkin!

Kai siitä autostakin saa hyötyä koko perhe tai näin olen kuullut, että koko perheelle on tarkoitettu. Ai niin mutku Mirkku ei maksa auton kuluja. No tuolla perusteella Mirkun mies ei sitten saisi oleskella Mirkun asunnossa, eikä syödä Mirkun kodissa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
2/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain jäänyt lääkkeet ottamatta

Vierailija
4/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä?

Se on se ja se ei kävele koska se on se, aukesko.

Vierailija
5/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai esiinny toisena henkilönä täällä?

Ymmärrätkö, että valheellisen, tunnistettavan tiedon levittäminen on rikos ja siitä voi repsahtaa sinulle kunnianloukkaussyyte.

T: tuntematon 

P.S. Myös minä osaan puhua itse. En tarvitse siihen vieraan, ulkopuolisen apua.

Vierailija
6/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eipä nuilla tiedoilla ole varmaa.  Suattaapa kävellä tahi olla kävelemättähhii.  Tiijäppä häntä tuota nii.

Vierailija
7/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonenko ?

Vierailija
8/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä valitat. Tuolla lähes liikuntakyvyttömät menee kauppoihin itse. Noh, ehkä heillä ei ole edes mahdollisuutta siihen autokyytiin mutta silti!

Nyt jum..auta voimia ja ole kiitollinen, että sulla on 2 kättä ja 2 jalkaa, toivottavasti. 

Vierailija
9/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukin psykoosiin ja päätin laittaa anomuumin viestin jollekulle AV-foorumille, koska se tietenkin lukee sen ja tietää sen olevan multa.

T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän