Olen seurannut aamukävelyllä nyt 3 päivän ajan miten TIKKA on hakannut tietänsä katuvalossa sijaitsevaan peltiseen osaan missä se ite lamppu
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
ai sinne sisää?
joo
Se rummuttelee puolisoa itselleen.
Mökillä kesäisin, en tiedä mitä tahtoo viestiä, käyn nokallaan rummuttamassa sähkötolpan metalliosaa. Sen toinen lemmikki, ikivanha mänty on 200 metrin päässä. Kumeat äänet siitäkin lähtee.
Pesääkö meinaa sinne? Toukkia pylväässä tuskin on.
Voi tikkarukka, ei kai se voi saada mitään säkäriä siitä lampusta, kun kiireellä koputtelee.
Rummuttaa reviiriä. Rummuttamalla peltiä kuuluu kauemmas.
Käpytikat tykkäävät pärryttää niitä peltejä. Kuuluu ilmeisesti reviiri-ilmoitus laajemmalle.
Sehän on sen tikan ikiaikainen kevätrummutus riitti. Ei se pellin läpi mihinkään yritä. Sen peltirummun kutsu kuuluu kauemmaksi kuin muiden poikien puurummut. Soitimella on.
Tikka on tajunnut että parhaat äänet lähtee siitä metallista ja jos on havainnut että puoliso löytyy paremmin tuolla konstilla, niin jatkaa sitä.
Merkitsee reviiriään muille tikoille, sanoi lintuharrastaja
Minulla sama tilanne.
se vain tiedottaa muille tikoille reviirinsä rajat ja naaraille
että täällä on patukkaa tarjolla.
Sillä on joku tauti tai loistartunta mahdollisesti kuin.moin.älytön on. Voit harkita vaikka ampua sen ilmakiväärillä.
Tikka diellä merkkailee reviiriään. Tietää että pellistä lähtee kova ääni, niin siksi hakkaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sen tikan ikiaikainen kevätrummutus riitti. Ei se pellin läpi mihinkään yritä. Sen peltirummun kutsu kuuluu kauemmaksi kuin muiden poikien puurummut. Soitimella on.
Vieläkö sais sähköt sähkökitaraan, anteeks rumpuihin...
Vierailija kirjoitti:
Se rummuttelee puolisoa itselleen.
Mökillä kesäisin, en tiedä mitä tahtoo viestiä, käyn nokallaan rummuttamassa sähkötolpan metalliosaa. Sen toinen lemmikki, ikivanha mänty on 200 metrin päässä. Kumeat äänet siitäkin lähtee.
Miten siun nokka kestää?
Olen katsellut samaa. Tikkakoiras ei ole tyhmä vaan se tosiaan hakkailee mielellään peltilevyjä ja vastaavia keväisin koska tikkanaaras valitsee sen joka hakkaa nopeasti ja kovaäänisesti.
Joko ne nyt on aloittanut! Ihanaa! Tikat on varsin hassuja otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joko ne nyt on aloittanut! Ihanaa! Tikat on varsin hassuja otuksia.
milleen hassuja häh
ai sinne sisää?