Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekrytoija sanoo että lyhyt työmatka on etu työtä haettaessa

Vierailija
06.03.2024 |

Ja tämä menee yhteen sen kanssa että työttömät pakkomuutetaan kauas maaseudulle????

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko otsikon väitteeseen. En sitten yhtään. Aivan muut asiat ratkaisee. Toki jos se työmtaka on luokkaa 100km tai yli niin voipi olla, ettei työntekijä sitä välttämättä kauan jaksa.

Kivasti kirjoitettu. Hain kerran töitä, jossa päällikkö tuli töihin toista sataa kilometriä joka päivä, mutta epäili etten minä jaksaisi tulla...

Päällikkötason töihin moni olisi valmis tekemään pidempää työmatkaa, perustöihin pitää jo päästä kävellen, muutoin saa vähemmän kuin sohvalla.

Kaikki ei halua päällikkötason työtehtäviin.

Vierailija
22/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppistä ohjausta kuin Savoa Partnersin ohjaus terveysasemilla palvella ensin sähköisen palvelupyynnön tehneitä ja istuttaa paikallesaapujia tuntitolkulla, koska asiakkaita pitää opettaa suosimaan sähköisiä palveluja.

Tässä taustalla 15 minuutin kaupunki- ideologia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sano että mikset mene läheiseen vanhusten palvelutaloon töihin. Sanoin että "mee itte".

👌🏼👏🏼

Vierailija
24/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko otsikon väitteeseen. En sitten yhtään. Aivan muut asiat ratkaisee. Toki jos se työmtaka on luokkaa 100km tai yli niin voipi olla, ettei työntekijä sitä välttämättä kauan jaksa.

Kivasti kirjoitettu. Hain kerran töitä, jossa päällikkö tuli töihin toista sataa kilometriä joka päivä, mutta epäili etten minä jaksaisi tulla...

Päällikkötason töihin moni olisi valmis tekemään pidempää työmatkaa, perustöihin pitää jo päästä kävellen, muutoin saa vähemmän kuin sohvalla.

Kaikki ei halua päällikkötason työtehtäviin.

Mutta haluaa päällikkötason palkan. 

Vierailija
25/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille sitaatti Hesarista:

KOKENUT rekrytoija Vormala vinkkaa, että hakemuskirjeestä olisi hyvä välittyä positiivinen ja motivoitunut asenne. Jos ei ole paljoa aiempaa työkokemusta, voi  harrastuksilla ja mielenkiinnon kohteilla pyrkiä erottumaan.

Vormala kehottaa korostamaan, että pystyy sitoutumaan tarjottuihin työaikoihin. Myös lyhyestä työmatkasta kannattaa mainita.

Vierailija
26/26 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kesätöissä 700 km päässä pari kesää nuorena opiskelijana. Muutin tietenkin työpaikan lähelle kesäksi. 

Vaihdoin se sitten kolmantena kesänä 200 km päässä olevaan toiseen kesätyöhön, eli etäisyys ei ollut varsinainen peruste työpaikan vaihdolle.

Jotkut eivät vaan osaa kuvitella, että joku pystyy liikkumaan yli 2 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi