Onko normaalia että seksuaalinen vietti vain kasvaa mitä vanhemmaksi tulee?
Miehenä olen ollut käsityksessä että himon pitäisi vanhemmiten vähentyä mutta joka vuosikymmen se vaan lisääntyy.
Siinä missä teininä näpräsin itseäni päivittäin +20v taas 2 xp äivässä ja nyt 30 vuotiaana menee 3x päivässä.
Muita?
Kommentit (24)
Palataan asiaan kun olet kuusikymppinen. Tulet huomaamaan että ei kasva.
Näin se on. Ja näin patologina mulla on pöytä katettuna joka päivä.
Seksuaalinen vietti voi kasvaa mutta kyvyt laskee. Mä 46 huomaan sellaisen asian että kiihotun helposti vähän. Mutta ei panohommiin asti. Kuin pari-3 x max päivässä. Vaikka erektio saattaa olla 20*
Mulla naisena ainakin seksi vaan parantunut. Sitä on näin 5-kymppisenä vähemmän eli vietin frekvenssi ei ole kasvanut, mutta on jotenkin voimakkaampi ja intensiivisempi kerralla. Saa helpommin ja monta kertaa peräkkäin. Kyse mielestäni sekä lisääntyneestä itsevarmuudesta, mutta myös 'paikat' ovat jotenkin herkempiä, kiihottuu helpommin koskettaessa/pannessa.
Nyt 40+ naisena halut on suurimmat koskaan.
Mies about saman ikäinen ja hänen halut olleet samat koko ajan, paneskelua kerran viikossa.
Nyt viisikymppisenä halut ja kyvyt on samaa luokkaa kuin parikymppisenä. Aika tasaista on ollut, 3-4 kertaa viikossa sopiva määrä. Saa nähdä missä vaiheessa halut tai kyvyt alkaa laskea.
Naisilla ei kai täysin harvinaista. Olin nuorena täys aseksuaali, kolmekymppisenä alkoi vähän tehdä mieli ja nyt nelikymppisenä ajattelen seksiä koko ajan. Mielenkiintoista mikä tilanne viisikymppisenä, olenko nymfomaani orgioissa ravaaja vai lakkaako kiinnostamasta taas kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei kai täysin harvinaista. Olin nuorena täys aseksuaali, kolmekymppisenä alkoi vähän tehdä mieli ja nyt nelikymppisenä ajattelen seksiä koko ajan. Mielenkiintoista mikä tilanne viisikymppisenä, olenko nymfomaani orgioissa ravaaja vai lakkaako kiinnostamasta taas kokonaan.
Olen mies.
-Ap
Just tossa miehen kanssa asiasta puhuimme, ja totesimme, että kyllä ei enempää vois juuri olla seksiä meillä, eli noussu iänmyötä juippuun. peuhataan kyllä jokapäivä ja monasti. plus 60 ollaan.
Minulla myös +60 miehenä ikäisenä halut on ihan huipussaan. Ehkä ahkera saliteeri osasyy, toinen geenit. Valitettavasti vaimoni on aseksuaali ollut yhdessäolomme ajan. On niin iso epäkohta, että olemme eron partaalla. Vaimoni 50 ja kuin tyypillinen suomalainen nainen. Mitä vähemmän seksiä, sen parempi. Eli hänellä siinä suhteessa ihanne tilanne elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Just tossa miehen kanssa asiasta puhuimme, ja totesimme, että kyllä ei enempää vois juuri olla seksiä meillä, eli noussu iänmyötä juippuun. peuhataan kyllä jokapäivä ja monasti. plus 60 ollaan.
Miten niin "iän myötä"? Aiemmin olet kertonut ettå ihanaaseksiäihanjokapäivä on ollut viimeiset 40 vuotta tai enemmän? Taisi tulla koohoolle kiusallinen lipsahdus nyt...
Vaikka oliskin ollut ihanaa seksiä jokapäivä, joka tuntuu ttodellakin harmittavan tätä yhtä miestä, joka ei voi sietää sitä että nainenkin nauttii todella, niin kyllä sekin seksinmäärä voi lisääntyä, kun nyt on aikaa, eikä tarvitse miettiä lastenhoitoa saati raskautta.
Vedä sinä ns kätees käpy, kun niin vihaat naisen seksuaalisuutta.931
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oliskin ollut ihanaa seksiä jokapäivä, joka tuntuu ttodellakin harmittavan tätä yhtä miestä, joka ei voi sietää sitä että nainenkin nauttii todella, niin kyllä sekin seksinmäärä voi lisääntyä, kun nyt on aikaa, eikä tarvitse miettiä lastenhoitoa saati raskautta.
Vedä sinä ns kätees käpy, kun niin vihaat naisen seksuaalisuutta.931
Oot niin söötti kun menetät malttisi. Minäkin sinusta! Pus!
Kolmekymppisenä on kovin nuori vielä. Näin kuusikymppisenä ei tee joka päivä mieli, mutta kun tekee, niin se on todella intensiivistä.
Mun miehellä on seksihalut kovat, kyllä häm jokapäivä haluaa, joskus kaksikin. Testot ovatkin huipussaan, ja kalu kovana montakin kertaa päivässä. Olen onnekas!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten kasvaa. koko ajan. tv mies 63v.
tiedän nykyään mitä haluan ja kerron sen. se voi luoda kuvan, että haluni olisivat kasvaneet. näinhän ei sinänsä ole, vaan osaan tuoda tarpeeni esille. naisille se vaikuttaa olevan vaikea asia, että miehelle ei pelkkä vanilja kelpaa.
Jos vertaan itseäni siihen poikaan joka olin teini-ikäisenä, niin himot ovat pysyneet ihan samana kuin silloin, ei kasvaneet tai vähenneet. Ehkä se loputon kestävyys on kuitenkin heikentynyt, ja sen takia nykyisin himo on ylimitoitettu kestävyyteeni nähden tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Tai huomaat että ne halut on ihan yhtä suuret kuin nuorempanakin.
M60+
Usko tai älä; seksualisuus on varsin yksilöllistä, varsinkin halu ja sen ilmentymät suuntauksineen