Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hedelmöitys ajankohta 6.1. Joko voi näkyä plussa?

Vierailija
16.01.2007 |

Kannattaako testata..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu olet :))

Kokeiles vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Eihän se nyt vielä voi mitenkään erittää sitä hormoonia, jonka avulla testi viivat näyttää.

Vierailija
2/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja testasin 27.1 plussan. Ehkä sun kannattais vielä muutama päivä odotella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovis ei aina välttämättä ole kaksi viikkoa ennen menkkoja...

t: ap

Vierailija
4/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, ovis ei välttämättä ole kaksi viikkoa ennen menkkojen alkua. Kiinnittymiseen kuitenkin tarvitaan vähintään 10vrk:tta. Ei tartu kiinni muuten.

Mulla oli ovulaatio 8.1. ja olen laskeskellut että 23.1 testaan.

Vierailija:

hassu olet :))

Kokeiles vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Eihän se nyt vielä voi mitenkään erittää sitä hormoonia, jonka avulla testi viivat näyttää.

Vierailija
5/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim juuri uusimmassa Vauva-lehdessä mainostetaan testiä joka näyttää mahdollisen plussan jo kutakuinkin viikko ennenkuin kuukautisten pitäisi edes alkaa. Ja muutenkin, onhan jo pidemmän aikaa ollut testejä apteekissa myynnissä mitkä näyttävät plussan pari päivää ennen vuotopäivää.

Vierailija
6/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ap

Vierailija
7/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla elämässäsi todellakin noin kiire kaiken kanssa?

Jos olet raskaana niin olet raskaana vielä monta kuukautta, toivottavasti ainakin:)

Jos taas testailet erittäin varhain niin ns. alkuraskauden keskenmenonkin " huomaa" . Tavallisesti kun sitä ajattelee vain että no olipas menkat sitten pari päivää myöhässä...

En siis ymmärrä että raskaustestikin pitää nykyään tehdä jo ennenkuin menkat edes kuuluisi alkaa?!! Omaa pääkoppaansahan sitä sitten rasittaa jos noita alkuraskauden keskenmenoja tulee montakin peräkkäin...Ne kun sattuvat olemaan hirvittävän yleisiä! Siis ihan " normaalistikin" .

Vierailija
8/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 7-8 pv hed. jälkeen, mutta todennäköisesti ei vielä ole hormonia tarpeeksi vaikka istukka onkin jo alkanut muotoutua. Viikko tästä etenpäin niin saat negasi jo paljon varmempana. (plussa voi pätkähtää nyt tai viikon päästä tai kahden viikon päästä tai kuukauden tai ei edes vielä silloinkaan kun jo oksentelet puiden juurelle.)

Vierailija
9/9 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla melko aikaisin plussaa. Ei kai sitä suositella testaamista ennen kuukautisia, kun silloin keskenmenoriski on suurimmillaan, mutta kyllä minä ymmärrän sen levottomuuden...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi