Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teillä murkkujen korvata mitä hajottavat...?! Hemmetti sentään...

Vierailija
05.09.2008 |

Nyt kuulkaa apua hakemaan, murkku ei käyttäydy noin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii siihen, olisko sitä, googleta asiasta. Mikään muu ei saa lapsia pois niin totaalisesti tolalta, kun se et käsketään pois koneelta, vaikka ne olis ollu siellä jo 6 tuntia. Meillä on yksi sellainen lapsi, opiskelee nykyään datanomiksi ja istuu luojankiitos omassa asunnossaan sen koneen ääressä.

Vierailija
22/22 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kone kokonaan pois. (semmoisia kausia on ollut, ja poika vajoaa ihan masennukseen suunnilleen, ei se mitään opi).

Itsekin muistan murkkuiästä, kun ihan OIKEASTI olin sitä mieltä että jotain tehtiin epäoikeudenmukaisesti (ja oon vieläkin niistä tapauksista, jolloin jotain "kohtauksia" itse sain), joten sikäli voin kuvitella että pojan päässäkin hän tulkitsee nämä extra-rajoitukset epäoikeudenmukaisiksi - vakirajoitukset hän noudattaa aina tunnollisesti.

- - -

Joku sanoi nettiriippuvuudesta - siitäkin puhuttu niissä terapioissa, mutta ei oo sitäkään oikeen diagnosoitu, kun poika kuitenkin pystyy olemana ilmankin, vaikka useamman päivän jos niin on sovittu.

- - -

Ja joku kertoi omasta lapsesta jolla masennus, ja että pitää vaatia hoitoa - sekin just niin hankalaa kun mielestäni on kaikki paikat about käyty läpi, ja "vaadittu", mutta kun ei ne keksi mitään!!!

No, katsotaan nyt se nuorten psykiatrinen mikä lie....

Välillä vaan tuntuu että nää kaikki "vouhotukset" millon missäkin vaan pahentaa ja ärsyttää.

Mutta kuten alla oleva jo aiemmin taisi kirjoittaa - ois kyllä kohtuullista että murkku osallistuu korjaustöihin... jos vaan isänsä jaksaa / onnistuu sitä mukaan saamaan!! (haki jo uuden oven, mutta eipä taideta asentaa ihan vielä)

ap

tietokone on se ainoa todella arvokas asia lapselle. Itse siis ottaisin tuon tietokoneen pois määräajaksi viikkorahojen ja korjauksiin osallistumisen lisäksi vaikka siitä kaikki raivoaminen johtuukin.

Kohta et uskalla edes sanoa sanaa tietokone kun pelkäät lapsesi hajottavan kaikki paikat.

t sen lauluja laulat jonka leipää syöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän