Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terhi minkä ikäinen?
29
Apua, luulin että 45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin Aki on kotoisin? Ja onko se ollut jo jossain ohjelmassa aikaisemmin?
On, tässä hieman nuorempana
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rohkeista-peliliikkeistaan-tunnetuk…
Tuo on kylläkin Aku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tuossa Akissa on.
Vaikuttaa tyhmältä.
Mulla tulee Terhistä mieleen Aku Ankan matami mimmi. Tukka ihan samanlainen
Sami käyttäytyy todella oudosti ja erikoisesti vuorovaikutustilanteissa. Pahoja tunnelukkoja tjsp? Eikös tuo Sanni ja Joonatan sopisi hyvin yhteen, mielestäni. Kummallakin kamppailulajitaustaa ja vaikuttavat rauhallisilta ja tunteellisilta tyypeiltä.
Aki ja Nils ovat aivan eri planeetoilta. Aki on teollisuuseristäjä maalta ja Nils on maailmaa nähnyt rahamies. Mielestäni Mirella ja Aki eivät sovi alkuunkaan yhteen. Aki tykkää sienestää ja marjastaa. Nilsiä kiinnostaa ehkä enemmän matkustelu ja luksus. En usko, että Mirella on missään vaiheessa ollut kovin kiinnostunut Akista, on vain tarve esittää, jotta saa Joonatanille huonon fiiliksen. Itse veikkaan, että Joonatan on tietämättään sanonut Mirellalle jotain, mistä tämä on pahoittanut mielensä. Asia on varmaan jotenkin kiusallinen, jonka vuoksi Mirella ei ole halunnut sitä kameroille sanoa tai edes Joonatanille itselleen, koska ylpeys ei kestä. Esim. jotain mustasukkaisuutta aiheuttavaa. Tämä on tietysti vain oma arvaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Aku. Aki on se yksinkertainen mirellan valitsema.
Sami varmaan täällä haukkuu kaikki muita osallistujia
Vierailija kirjoitti:
Terhi olisi viehättävä toisenlaisella kampauksella. Ajatelkaa ketä hyvänsä osallistujanaisista Terhin kampauksella. Se ei vaan sovi oikein kenellekään. Terhillä on ihan sievät kasvot ja söpöt hymykuopat. Tuo kampaus vaan ei ole tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippupohdintaa Sannalla ja Jarilla bileiden jälkeen (Petri varmaan nukkuu krapulassa). Sanna kuvaa kyllä todella hyvin millaiselta Petrin käytös näyttää oikeasti aikuisen ihmisen silmiin. Sitä ihmettelen miten Christinaa edelleen viehättää Sami. Onko jotenkin tyhmä vai takertuja? On aivan selvää, että Sami ei viehäty pyöreistä naisista millään lailla. Ja se on ok, koska kyllä sen kumppanin täytyy myös ulkoisesti viehättää jotta homma toimii. Samilla tosin ei ole minkäänlaisia valmiuksia kertoa asiaa morsmaikku-ehdokkaille.
Samin pitäis kuitenkin ymmärtää, että ei ole itsekään mikään timmikroppainen lihaksikas mies. Vatsaröllöä näkyi tv:ssä, kun menivät uimaan. Eli onko Samilla edes varaa vaatia kumppanin olevan langanlaiha malli? Mielestäni ei tai toki saa vaatia, mut epäsuhta pari olisi
Mutta minkä sille voi mikä silmää miellyttää vaikka itse olisi täysin päinvastainen.
Tuo Pinja ja Aki, niillä nyt alkuhuuma käynnissä. En näe heitä yhdessä. Pinja kiertanyt ympäri maailmaa, Aki kierrellyt vain vanhempiensa kanssa asuntovaunulla. Ovatko hiukan eri ympyröistä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sami käyttäytyy todella oudosti ja erikoisesti vuorovaikutustilanteissa. Pahoja tunnelukkoja tjsp? Eikös tuo Sanni ja Joonatan sopisi hyvin yhteen, mielestäni. Kummallakin kamppailulajitaustaa ja vaikuttavat rauhallisilta ja tunteellisilta tyypeiltä.
Ja on ns. naimanaamat. Tuosta voisi tulla jotain, kun Joonatan pääsisinyt vaan irti Mirellasta. Sanni olisi about sata kertaa sopivampi Joonatanille.
Vierailija kirjoitti:
Terhille on leikattu kananpersetukka -niminen leikkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on Ak_u_ ei Ak_i_
No jos Mirella ja Terhi vaihtais tukkiaan keskenään, niin Mirella näyttäis Anna Puulta ja Terhi lännen cowboylta
Itse asiassa olen tässä jo kauan pohtinut, että Terhil ja vaalealla Akulla olisi naimanaamat. Vaalea tukka molemmilla
Mulle tuli ihan sama tunne, kun Sanni "kuin sattumalta" kysyi Mirellan ja Akin nukkumajärjestelyistä, ja Mirella taas alkoi selostaa sitä hienotunteisuusasiaa Joonatania kohtaan. Eihän Sanni sitä muiltakaan kysynyt.