Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Petri löytää varmasti kumppanin itselleen ja saa niitä lapsia myös
Sami taitaa olla edelleen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Jari on myös löytänyt kumppanin.
Ja kiinnostuneita tästä uutisesta olivat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa slaidata deeämmää? En ole somessa niin en tajua 😂
Lähettää yksityisviesti. Mihin tää nyt liittyi edes
Koukussa kolmiodraamaan -vlogissa puhuttiin että Pinjalle voi slaidata deeämmää. Onko tämä instaan iittyvä termi? Mikä on DM ja miksi sitä pitää slaidata eli liu'uttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari on myös löytänyt kumppanin.
Ja kiinnostuneita tästä uutisesta olivat:
Sinä kun tätä foorumia luet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavimman ja tervehenkisimmän oloinen kaikista heistä on Jari. Tuollaisia luotettavia, turvallisia, mukavia ja positiivisia miehiä ei liikaa ole.
Olen samaa mieltä Jarista. Aivan ihanan oloinen mies ja varmasti hyvä ja omistautunut isä lapsilleen. Toinen kiltin ja kohteliaan oloinen oli Waltteri. En osaa nähdä häntä kieroilemassa tai kohtelemassa ketään huonosti.
Aika pimeältä kuulostat. Luulet tuntevasi itsellesi täysin vieraan ihmisen.
Itse taas veikkaan, ettei hyvät ja lapsilleen onistautuneet vanhemmat lähde turhanpäiväisiin tositv-ohjelmiin. Sehän tietää myös eroa lapsista kuvausten ajaksi.
Joo Samilla varmasti kestää hetki ennen kun löytää kumppanin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavimman ja tervehenkisimmän oloinen kaikista heistä on Jari. Tuollaisia luotettavia, turvallisia, mukavia ja positiivisia miehiä ei liikaa ole.
Olen samaa mieltä Jarista. Aivan ihanan oloinen mies ja varmasti hyvä ja omistautunut isä lapsilleen. Toinen kiltin ja kohteliaan oloinen oli Waltteri. En osaa nähdä häntä kieroilemassa tai kohtelemassa ketään huonosti.
Aika pimeältä kuulostat. Luulet tuntevasi itsellesi täysin vieraan ihmisen.
Itse taas veikkaan, ettei hyvät ja lapsilleen onistautuneet vanhemmat lähde turhanpäiväisiin tositv-ohjelmiin. Sehän tietää myös eroa lapsista kuvausten ajaksi.
Taas tämä sama mamma haukkumassa kaikkia.
Mirella ja Aki ovat edelleen yhdessä.
Täällä foliohattutäti liikenteessä taas!
Mirella ja Salla on niin kauniita naisia
Sami ansaitsee pelkkää hyvää ja rauhallisen suloisen naisen, joka ei ole päällekäyvä.
Jeee podin mukaan Salla seurustellut ohjelman jälkeen, mutta eronnut hetki sitten erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi, vaikka yhdessä olisi muuten haluttu jatkaa. Onkohan kyseessä lapsihaaveisiin liittyvä asia?
Jari on niin soma.