Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, voisitko kuvitella seurustelevasi Samin kanssa?
NEVER.
Ei vaikka olisi viimeinen mies maailmassa
Sami on pahin näistä kaikista!
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis tuotannossa on oikeasti näyttänyt tälle filtterille vihreää valoa? Aivan käsittämätöntä nimenomaan realityssa.
Tuntuu että harjoittelijat hieman leikkineet kuva-asetuksilla ja muutenkin produktiossa lepsuilua mm. haastatteluiden osalta
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulkonäön haukkujia täällä vaan on! Lapsellista ja kertoo ihmisten kateudesta sekä pahasta olosta. Oi voi!
Tämä! Kiitos sinulle järjen ääni!
Onko Aki oikeesti kiinnostunut Mirellasta?
Vitsi tuo Sami on nolo, lapsellinen ja typerä
Käsitinkö oikein - vai "taas" väärin, että Salla oli alkanut räyhäämään ja käyttänyt v-kirjaimella alkavaa sanaa kauppaostoksilla hermostuessaan kun Valtteri oli ostanut sipuleita? Tuo kuulostaa niin absurdilta, että vaatisi tuekseen jo jonkinlainen taustatarinan. Jos ihminen on noin hermoherkkä, että pillastuu tuollaisesta asiasta niin miten sellaisen kanssa voi elää arkea tai tulla toimeen työpaikalla?
Ei Samia saa kauheaksi haukkua. Sellainen ei ole asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein - vai "taas" väärin, että Salla oli alkanut räyhäämään ja käyttänyt v-kirjaimella alkavaa sanaa kauppaostoksilla hermostuessaan kun Valtteri oli ostanut sipuleita? Tuo kuulostaa niin absurdilta, että vaatisi tuekseen jo jonkinlainen taustatarinan. Jos ihminen on noin hermoherkkä, että pillastuu tuollaisesta asiasta niin miten sellaisen kanssa voi elää arkea tai tulla toimeen työpaikalla?
Eiköhän Valtteri ole oikeasti möksällään Sallan seikkailuista toisten miesten kanssa ja tämä sipulitapaus vaan nosti tuntemukset pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ei ole oikeastaan edes ihan kauhean kaunis. Kulmakarvat on maalattu liian lähelle toisiaan, pistää silmään pahasti.
Kaunis hymy joo mutta pinnalliseksi jää koko ihminen. Laiha, no tuossa ne sit olikin. Tyhjä.
Ei ketään kiinnosta pidätkö Sallan ulkonäöstä vai et.
Ei ketään kiinnosta sun mielipiteesi mielipiteestä, jossa kerrotaan pitääkö Sallan ulkonäöstä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ei ole oikeastaan edes ihan kauhean kaunis. Kulmakarvat on maalattu liian lähelle toisiaan, pistää silmään pahasti.
Kaunis hymy joo mutta pinnalliseksi jää koko ihminen. Laiha, no tuossa ne sit olikin. Tyhjä.
Ei ketään kiinnosta pidätkö Sallan ulkonäöstä vai et.
Jaa kyllä mua kiinnostaa. Sä oot kaikki?
Ei ihmisten ulkonäköä aleta ruotimaan kun kukaan ei edes kysynyt.
Kukaan ei ole kysynyt sun mielipidettäsi. Toisekseen tämä on keskustelupalsta. Mene mualle itkemään.
Mun mielestä olisi ihanaa jos Salla komentelisi minua ankarasti!
Vierailija kirjoitti:
Porukan aidoin Terhi johonkin toiseen realityyn vielä! Maajussille morsian?
Jos "aitous" on toisen kiusaamista ja päällekäyvää painostamista, en ainakaan itse halua olla aito.
Terhin käytös on kamalaa katsottavaa. Millä oikeudella hän jatkuvasti, tauotta puhua pälättää Samille, joka selkeästi on introvertti eikä lämpene näille suhteille niin kuin tämä päällepäsmäri.
Otetaanpa toisin päin. Mies, voisitko kuvitella surustelevasi Mirellan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa toisin päin. Mies, voisitko kuvitella surustelevasi Mirellan kanssa?
seurustelevasi..?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi ihanaa jos Salla komentelisi minua ankarasti!
Sama! Minäkin haluaisin olla ihanan Sallan kiukun ja komentelujen kohteena.
NEVER.