Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Olen mies ja en kyllä viehäty Sallan tyyppisistä naisista, vaikka onkin kaunis ja siro. Makunsa kullakin tietty, mutta Sallan läpi näkee jo kaukaa. Kyllähän se kertoo, että on edelleen sinkku, vaikka on kaunis ja kaikkea. Olisiko siksi kun kaikki miehet näkee sen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antanet anteeksi nimisekoilussa Jaria tarkoitin😃
Ei kun oikeesti luulin, että siellä on ollut yritystä tähän suuntaan ja ihmettelin kovasti.
Mutta kuka sopisi Akille noista? Ehkä Christina tai Terhi. Ovat maanläheisempiä, ammatit ja vissiin asuinpaikatkin sopisivat.
Sanni Akille
Olipa Mirella vaikeana, kun Aki vähän ihmetteli, millä konseptilla Nils tuli sinne heidän kämpille. Se ilme!! Hän oli suorastaan nolo. Ja alkoi puhua säästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks ja sama tyyppi täällä jaksaa hehkuttaa tota Sallaa. Aamu laskuhumalainen -krapulainen Salla, ihan täysi pissis kuoriutui kyllä tuosta. Puheet kuin 13-vuotiaan. Petri Peter Pan 45v kehuu olevansa samalla tasolla. Voi myötähäpeä.
Noloa,kun 45- vuotias mies juoksee parikymppisten perässä. Jos haluaa tuon ikäisen, niin joutuu hakemaan isolla rahalla Thaimaasta. Minusta tuo Petri kyllä näyttää naamasta paljon vanhemmalta,kuin 45-vuotiaalta. Pikemminkin noin 59-vuotiaalta, tai jopa kuusikymppiseltä.
Petri varmaan vielä kuusikymppisenäkin etsii sitä parikymppistä tyttöystävää nuorten baareista.
Minulla on tuttavapiirissä tämmöinen "Petri". Oli naimisissa ja lapsia. Jätti vaimon ja lapset kolmekymppisenä,kun "ei halunnut leikkiä kotista". Sitten kyllä seurusteli useiden naisten kanssa, ja asuikin heidän kanssaan. Nyt on +50, ja edelleen haluaisi seurustella,mutta naismaku on max 30 ja kauniit naiset. Itse on +50 , pallomaha ja puolikalju. Ihan ok luonne,mutta ei tajua, että kyllä se naisillekin se ulkonäkö merkkaa jotain. Ei vissiin tajua, että ei ole samaa "tasoa" näiden naisten kanssa,jotka hänelle ns kelpaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en kyllä viehäty Sallan tyyppisistä naisista, vaikka onkin kaunis ja siro. Makunsa kullakin tietty, mutta Sallan läpi näkee jo kaukaa. Kyllähän se kertoo, että on edelleen sinkku, vaikka on kaunis ja kaikkea. Olisiko siksi kun kaikki miehet näkee sen läpi?
En minäkään tykkää, ja olen myös mies.
Juu ei kivan näköistä , kun Petrin ikäinen mies nuoren likan perässä. Herää kysymys miksi sitten taas Salla silloin juhlissa piti peliä sen Petrin kanssa. Suuteliko ne ? Jos niin tuskin se Petri yksin imutteli siellä ?? Johan siinä Koukussa kolmio draamaan se mies heitti jotenkin Salla hakee vaikka huomiota valotolpasta.
Mirella pelailee ulkonäöllään tuon ikäisenä vähä jpka miehen kanssa. Tässä käy vain niin, että Mirellalle jää Mustapekka käteen eli kaikki miehet liukenevat pois.
Luulen, että
- SALLA ja waltteri oli heti ekana yönä silleen, ja Waltterin taidot tai koko Ei riittäneet Sallalle, joka pettyi ja menetti kiinnostuksensa.
- Mirella ihailee Pinjaa ja haluaisi olla kuin hän. Kiinnostui Nilsistä osittain sen vuoksi että oli Pinjan ehdokas. Ja Mirellaa panettaa. Olisi pannut Nilsiä, jos Aki Ei olisi jo ollut kämpillä.
- Akia ei kiinnosta Mirella, koska illanvietosta oli jo lähtenyt aikaisin pois ja jättänyt Mirellan baariin muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on taistellut tiensä lihavien naisten läpi ja ansainnut Sallan!
No ei tuo Sami itsekään mikään hoikka poika ole.
Taitaa C:n kropassa muutakin olla kun läskiä. Ei pelkällä läskillä kyykkää 190kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antanet anteeksi nimisekoilussa Jaria tarkoitin😃
Ei kun oikeesti luulin, että siellä on ollut yritystä tähän suuntaan ja ihmettelin kovasti.
Mutta kuka sopisi Akille noista? Ehkä Christina tai Terhi. Ovat maanläheisempiä, ammatit ja vissiin asuinpaikatkin sopisivat.
Sanni Akille
Hupsis. Ei urheilullinen, suht hyväkroppainen nuorimies halua valmiiksi jo nuorena ylipainoista naista. Raaka totuus.
Sanni ylipainoinen?? Nyt on pahasti vääristynyt ihmiskuva
Onkohan pinja ja Aku yhdessä vielä?
Miksi Sanni näyttää vanhalta?
Mä tykkään Mirellasta. Anteeksi vaan kaikille.
Mä tykkään kanssa Mirellasta. Minusta se on hauska ja ihana nauru
Mirellasta tulee mieleen koulukiusaaja. Ilkeä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tulee tunne, ettei Mirella ole yhtään kiinnostunut Akista. En näe yhtään kiinnostusta, en yhtään.
En minäkään. Nilsistä oli ihan selvästi kiinnostunut.
Jotain pitää olla pahasti vialla,kun ei tuohon ikään ole sitä oikeaa vielä löytänyt.