Uusi kuumelija esittäytyy...
Hei! Olen uusi kuumeilija ja palstailija :) Ajattelinkin esittäytyä ensin kaikille näin virallisesti ja jos joku vähän opastaisi, mihin ryhmiin sitä kannattaisi liittyä..? Ensimmäistä siis kuumeillaan ja tällä hetkellä on menossa kp 33/28 ja eilen illalla testasin prismasta osetetulla testilla todella haalean haamun... Mitähän se voisi tarkoittaa? Olenko raskaana vai en..? Tekisi jo heti mieli testata uudestaan, mutta taidan kuitenkin odottaa sinne torstaihin saakka.
Kommentit (6)
Mulla ainaki on kun hätäinen olen testauksien kans niin aina haaleaakin haaleampi plussa tarkottanu aina plussaa...
t: Minni kera viisikon ja kovasti kuudetta yritetään :)
Jos se testi oli Pregent niin en itse oo siihen saanut minkäänlaista toista viivaa ellen oo raskaana ollut. Eikä siis viivanpaikkaakaan oo näkynyt..Joten onnittelut ja vauvaliimaa!
ne pregent testit ei ole niitä kaikkein herkimpiä testejä, joten onneksi olkoon!! Minäkin testasin niillä esikoiseni, ja aina sain siihen vain haalean viivan! Eli, ei sen viivan aina tarvitse vahvistua/tummua, haalea viiva on yhtälailla varma, kuin tummakin!!
Ystävällisin terveisin nonuli
Testasin jo tänään aamulla, kun en jaksanut odottaa huomiseen vaikka niin olin suunnitellut. Nyt siis kp 34/28 ja edelleen sain pregent stickillä haalean vaaleanpunaisen... Miksei siihen voisi jo ilmestyä tummaa viivaa. Tuntuu niin mahdottomalta uskoa, että olisin oikesti raskaana ja että sisälläni oikeasti kasvaa pikkuinen vauva. Luottaisitteko näihin tuloksiin? Minun kannaltani olisi hyvä tietää raskaus mahdollisimman aikaisin, sillä olen töissä vastasyntyneiden teholla ja siellä hoidetaan paljon vauvoja joiden hoitoon en raskauden takia voisi osallistua...
Kuten aikaisemminkin sanottu, nuo eivät ole niitä herkimpiä testejä, joten onneksi olkoon. Jos haluat, käy apteekissa ostamassa herkempi testi, saattaa viivatkin olla tummemmat.
Onnea odotukseen.
-m- rv33
haamu viivassa on yhtään punaista väriä niin se on positiivinen!
Torstaina pitäisi jo olla vahva viiva.
Ensikot taitaa olla ensimäistä kuumeileville (ihan varma en oo) Itse olen tuolla suurperheiden puolella minne sinulla on vielä matkaa :o)
Niiloakseli ja 4 lasta, viides työnalla ;o)