Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perskokkareet varmaan huokaa helpotuksesta, kun Li lähtee

Vierailija
05.03.2024 |

Ainoa, joka pisti heille kunnolla hanttiin ja löi faktoja tiskiin. Kuinka usein Orponkin naama punotti ja änkytys alkoi, kun Andersson sivalsi asiaa... Asioita, joista hän ihan oikeasti otti perinpohjin selvää! 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vain yksi puolue joka kumartaa itään ja sen nimi on PS. Jos vähänkään katsoo ja tuntee puolueen historiaa niin ei varmasti ole epäselvää miten asia on.

Kertoisitko, missä ja koska Halla-aho on kumartanut itään? Suomessahan sinne päin ovat olleet perinteisesti kontallaan vasurit ja Kepu.

Vierailija
62/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään korventaa ja pahasti kun Li valitaan varmasti eu-parlamenttiin ja veikkaanpa vielä että äänisaalis tulee olemaan uusi ennätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on ollut ihan hauska pikku näpertelijä, mutta vasemmistoliittohan on sellainen lystikäs wannabe-äykköjen wannabe-kommarien pesä, että sitä on varsin hilpeä seurata. Ikävä tosiaan, että lähtee, on varsin vaaraton pikku punikki.

Vierailija
64/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li tulee viemään komean europotin.

Niin tulee. Jos ei ole ihan vielä miljonääri, niin kohta on, kun pääsee Brysseliin. Tekee Jaakonsaaret.

Vierailija
65/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pelkkä hevosnaamainen alkoholisti joka on tyhmä kuin vasemman jalan saapas ei mitään muuta. 

Eduskunnan rumin nainen.

Odotan, että Li lahjoittaa puolet palkastaan köyhille, kun pääsee Europarlamenttiin...

Se on joka kerta Niinistön kaltainen henkilö joka jotain lahjoittaa, sosialisti ei KOSKAAN.

Vierailija
66/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikionnellinen, jos todellakin Lin roikkuva uuvattinaama häipyy minun telkkarista. 

Vierailija
67/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikionnellinen, jos todellakin Lin roikkuva uuvattinaama häipyy minun telkkarista. 

Toivon, että se häipyy minunkin telkkaristani. Luulin, että kyseessä on joku lähetyshäiriö.

Vierailija
68/68 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li on ollut ihan hauska pikku näpertelijä, mutta vasemmistoliittohan on sellainen lystikäs wannabe-äykköjen wannabe-kommarien pesä, että sitä on varsin hilpeä seurata. Ikävä tosiaan, että lähtee, on varsin vaaraton pikku punikki.

Onko Li tosiaan saanut elämässään koskaan mitään aikaan (jos lasta ei lasketa)?