Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen on syytön - 2020 hän oli koronan takia jumissa Hondurasissa Väli-Amerikassa eikä pystynyt tekemään tuloselvitystä

Vierailija
05.03.2024 |

Lisäksi Hondurasissa oli kaksi hurrikaania ja lopulta meni puoli vuotta ennen kuin pääsin takaisin Suomeen. Myös vuodelta 2021 selvitys jäi tekemättä, Hakkarainen kertoi.

Törkeä ajojahti syytöntä miestä kohtaan. Työ europarlamentissa ei luonnollisesti ole ongelmatonta jos joutuu tekemään hommia etänä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelitko ettei Hondurasissa ole internetiä vai ettei Teuvo osaa käyttää sitä? Muistelen sen hänen silloisen hoitonsa ihmetelleen, millaisia p*****a juoppoja Suomella on MEPpeinä. Sama ihmettelen itse.

MIksi muuten ihmiselle maksetaan palkkaa duunista, jota hän ei viitsi eikä osaa tehdä eikä edes pysty tekemään, kun dokaa Hondurasissa? 

Onko jollain persulogiikalla oikein toimia näin?

Tuolloin taitettiin erään k-jutun takia tehdä etätöitä. Mepit voivat osallistua eu juttuihin etänä tietokoneen avulla.

Mutta veroilmoitusta ei voi tehdä etänä tietokoneen avulla?

Ei kaikki osaa käyttää tietokonetta

Vierailija
22/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ajojahti ja vaino taas ihan mitättömästä jutusta. Katkerat vihervassarit akat eivät siedä sitä kun suomalaisella miehellä menee hyvin ja hän saa kauniita ulkkarimuija eikä vilkaise suomalaisia akkoja päinkään.

Samanlainen uhri on kuin usan Presidentti Donald Trump. Ja kyllä. Hän on usan oikea presidentti.

Vierailija
24/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo on liian seksikäs mies mepiksi. Tästä tämä ajojahti johtuu

Vierailija
25/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla se että hän ei koko tuona aikana ollut niin kauan selvin päin että olisi kyennyt tekemään veroilmoituksen. 

Melko kova syytös. Toivottavasti on edistää todisteita kun kutsutaan oikeuteen.

Vierailija
26/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

verot on anteeksi annettu piste

Vierailija
27/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut näköjään oikeasti kuvittelevat, etteivät lait koske heitä. No hei, kyllä ne koskevat. Veronkierrosta on istuttu kiven sisässäkin, kts. veljekset Uoti. Pienin verovilppisanktio on veron kaksinkertaistaminen.

Hakkarainen sanoo KSML:lle ottaneensa tänään yhteyttä oikeustieteen tohtori Kari Uotiin ja pyytäneensä tätä hoitamaan veroselvitystä puolestaan.

Sanoin, että hoida sinä tämä, minulla on tyhmä pää, mutta rehellinen minä olen ja verot maksettu.

Vierailija
29/43 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyhmä pää, mutta rehellinen minä olen ja verot maksettu.

Näistä kolmesta asiasta vain yksi pitää paikkansa. 

Vierailija
30/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahti! 

Kai yhen vuoden voi jättää maksamatta noilla tuloilla.

Vierailija
31/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo ei tee töitä netissä, koska ei osaa kieliä eikä osaa käyttää tietotekniikkaa.

Jumaliste, mies ei osaa kunnolla edes lukea ja kirjoittaa.

Ja tuollaisen kylätollon te keskisuomalaispersut äänestätte itseänne edustamaan. Ette taida tajuta lyövänne itseänne vasaralla päähän 😁

EU:ssa päätetään tärkeistä asioista, jotka koskevat meistä ja teistä jokaista. Teuvo sensijaan arpoo, mitä nappia painaa jos viitsii edes olla oikealla mantereella. Palkka ja edut juoksevat, äijä lusmuilee jopa veroistaan. 

Persumepit on hyödyttömiä punkkeja veronmaksajien nahassa.

Vierailija
32/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla se että hän ei koko tuona aikana ollut niin kauan selvin päin että olisi kyennyt tekemään veroilmoituksen. 

Melko kova syytös. Toivottavasti on edistää todisteita kun kutsutaan oikeuteen.

Twuvon juomisista on viihdelehdistö täynnä todisteita. 

Kuten myös EU:n äänestyspöytäkirjat: poissa, poissa, poissa...

Herra dipsomaatti ei ole ihan normaali.

Vierailija
33/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut näköjään oikeasti kuvittelevat, etteivät lait koske heitä. No hei, kyllä ne koskevat. Veronkierrosta on istuttu kiven sisässäkin, kts. veljekset Uoti. Pienin verovilppisanktio on veron kaksinkertaistaminen.

Hakkarainen sanoo KSML:lle ottaneensa tänään yhteyttä oikeustieteen tohtori Kari Uotiin ja pyytäneensä tätä hoitamaan veroselvitystä puolestaan.

Sanoin, että hoida sinä tämä, minulla on tyhmä pää, mutta rehellinen minä olen ja verot maksettu.

Kari Uoti istui aikoinaan ns. Kouri-kauppojen jälkeen erittäin pitkän ehdottoman vankeustuomion ja luki itsensä valtion rahalla ja ylläpidossa oikeustieteen tohtoriksi. Huom, ilmainen asunto ja ylläpito sekä oppimateriaalit. Myös ilmaiset kyydit tentteihin.

Uoti on veronkiertopätevyyden ja tiettyjen luonnevikojen takia persujen luottojuristi, muttei sentään lähde ihan mitä vain älyttömyyksiä ajamaan.

Esim. alkupersujen kuvitelman siitä, että persut olisi jonkinlainen lain suojaama kansanryhmä, hän torppasi jo Soinin aikoina. Persuja sai nimittää persuiksi, se ei ollut kiihottamista kansanryhmää vastaan 😁

Persujen herkkähipiäisyys johtuu narsismista. PS vetää puoleensa narsisteja ja muita sosiopatian janalla olevia. Ja peruskoulun keskeyttäneitä tyyliin herra H.

Sosiopatia tarkoittaa ihmisvihaa ja yhteiskunnanvastaisuutta.

Vierailija
34/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ilmiselvää ajojahtia. Menee niin sairaaksi tuo ilmiantoilu.

Vierailija
35/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadimme saada Teukan ehdolle myös seuraaviin vaaleihin

Vierailija
36/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelitko ettei Hondurasissa ole internetiä vai ettei Teuvo osaa käyttää sitä? Muistelen sen hänen silloisen hoitonsa ihmetelleen, millaisia p*****a juoppoja Suomella on MEPpeinä. Sama ihmettelen itse.

MIksi muuten ihmiselle maksetaan palkkaa duunista, jota hän ei viitsi eikä osaa tehdä eikä edes pysty tekemään, kun dokaa Hondurasissa? 

Veikkaan että, suurin osa suomalaisista maksaa mieluummin siitä ettei Teukka ole paikalla

Teuvo pysyy ihan piilossa Viitasaarella, kun sille maksaa pienintä mahdollista työttömyysturvaa eikä äänestä sitä koskaan mihinkään. 

On yhä oikeutettu sopeutumisrahaan

Vierailija
37/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin inhimillistä jos työ vaatii oleskelua Etelä-Amerikassa

Olishan se voinut olla Pietarissakin.

Vierailija
38/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolloin taitettiin erään k-jutun takia tehdä etätöitä. Mepit voivat osallistua eu juttuihin etänä tietokoneen avulla.

Mutta veroilmoitusta ei voi tehdä etänä tietokoneen avulla?

Ei kaikki osaa edes kirjoittaa. Teukallakin taisi jäädä peruskoulu kesken, vai muistanko väärin?

Vierailija
39/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti syytön! Ei ole kohtuullista vaatia veroselvityksen tekemistä Hondurasissa olo aikana. On siellä paljon muutakin tekemistä kuin laatia veroselvitystä.

Vierailija
40/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hakkarainen ei tiedosta tietoisesti jättäneensä maksamatta veroja ja selvitystä tekemättä, niin hänet täytyy päästää kuin ministeri veräjästä.