Kun laitat "kädet ristiin" siten, kuin rukoillessa tehdään, kumman käden peukalo tulee tulee ylimmäiseksi?
Tuossa ranskalaissarjassa oli jotain, että enemmistö laittaa oliko se nyt oikean päällimmäiseksi.
Kommentit (32)
Onkohan tuolla yhteyttä oikea- ja vasenkätisyyden kanssa? Minulla oikeakätisellä oikea peukalo on päällä.
Vasen peukku. Ja olen oikeakätinen mies 41v.
Olen tumpelo, minulla on peukalot keskellä kämmentä.
Tiedä sitten onko kätisyydellä väliä. Itse olen vasenkätinen ja päällimmäiseksi jää oikea peukalo.
Oikea peukalo. Kuten oikeakätisillä yleensä on. "Vahvempi" käsi on edempänä siis.
Oikea, vasemman kun laittaa ei kädet mene yhteen sujuvasti, tuntuu että sormet vääntyy ja että sormia on liikaa.
Vasen peukalo päällä, ja olen oikeakätinen.
Yllättävän koukuttava sarja. Olen kohta katsonut kaikki 3n tuotantokauden jaksot yle areenalta. Mutta asiaan: itsellä oikea peukalo päälle, puolisolla ja lapsella vasen peukalo. Ilmeisesti geneettinen, kuten korvan nipukat.
Oikea, ja oikeakätinen. Vasemmalla väkisin yrittäessä muut sormet ei asetu luontevasti.
Vasen peukalo päällä, oikeakätinen olen mutta vasenjalkainen ja esim. olkalaukkua kannan aina vasemmalla että sinnekin suuntaan joku on luontaista. Sama jos laittaa kädet ristiin rinnalle, siinäkin vasen on päällimmäisenä
Vasen pitää jäädä päällimmäiseksi, muuten yhteys ei toimi eikä Jeesus kuule.
Vasen menee aina päälle ja olen oikeakätinen. Jos yrittää ristiä niin, että oikea on päällä, kädet menevät aivan outoon asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän koukuttava sarja. Olen kohta katsonut kaikki 3n tuotantokauden jaksot yle areenalta. Mutta asiaan: itsellä oikea peukalo päälle, puolisolla ja lapsella vasen peukalo. Ilmeisesti geneettinen, kuten korvan nipukat.
Mistähän sarjasta on kyse? Kädet ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vasen peukalo päällä, oikeakätinen olen mutta vasenjalkainen ja esim. olkalaukkua kannan aina vasemmalla että sinnekin suuntaan joku on luontaista. Sama jos laittaa kädet ristiin rinnalle, siinäkin vasen on päällimmäisenä
Mutta kun laittaa kädet puuskaan, niin vasen on alla.
Vasen peukku