Prkl peräpukamat, miehet, kertokaa totuus!!
Vähän galluppia, kuinka monella miehellä on naisen peräpukamat olleet oikeesti turn off? Tuntuu etten enää kehtaa harrastaa seksiä tuoreen miesystävän kanssa, kun tuli tää hiivatin vaiva! Kerronko sille etukäteen vai annanko huomata itse? Vai pakenenko iäksi? 😣 Ei ole mitenkään hirveimmästä päästä kuitenkaan onneksi toi perse, sellanen pikku patti. Mut kuolen häpeästä!
Kommentit (36)
Hyvä kysymys, muakin kiinnostaa tietää et miten hyvin se ryppyreikä on takaapäin tuuppiessa esillä? Onko ihan levällään vai jotenkin kuitenkin siellä vaossa jemmassa? Miehiltä vastauksia pliis.
Se ehkä vähän helpottaa että ei meillä ainakaan usein mitenkään täysvalaistuksessa panna menemään. Verhot on kiinni jne. Ja varmaan jonkun uuden tuttavuuden kanssa olisi vielä enemmänkin tunnelmavalaistusta ja hämärämpää.
No kyllä se ryppyreikä näkyy. Varsinkin jos vähän kannikoista kiinni pitää. Mutta ei siinä tuu pukamia mietittyä jos maaliin tahtoo. Vaiva se on siinä missä muutkin.
Itseäni ei haittaa yhtään. Hoidan vaimoni peräpukamia hieromalla ja se saa ne joksikin aikaa pienenemään, eivätkä nykyisin vuoda ollenkaan. Usein hieronnan jälkeen saan palkinnoksi peppupanon, joka sekin hoitaa pukamia. Häpeily on turhaa.
No ei haittaa mitään joku pikku pukama ap. Tuskin edes on pukama vaan hetula.
Itsellä taas on ihan järkky, äsken kurkkasin pitkästä aikaa peilistä ja hyi olkoon :( Pääsisipä noista eroon..
Huomattavasti parempi että naisella on peräpukamat jos vain itselläni ei ole!
Eipä ne menoa haittaa millään tavalla. Pyllyt on erilaisia.
Jos annat takaapäin ja olet kontallaan, mies on polvillaan takanasi ja kaikki avautuneessa peppuvaossa näkyy. Siinä tilanteessa himmennä valot.
Jos haluat saada takaapäin etkä halua miehen näkevän pepun aluetta, käänny mahallesi ja pidä napa kiinni patjassa. Silloin tapahtuu kaksi asiaa. Kannikat painuu luontaisesti toisiaan vasten ja näkymä sulkeutuu. Toiseksi, mies tulee luultavasti päällesi pitkittäin päästäkseen hommiin. Silloin hän suutelee niskaa eikä näe pepun aluetta.
Pukamaton kiva lisä seksiin,2 seen paukuttaessa kivasti hyväilee meisselin vartta. Ja tuovat punaisina joulun mieleen joulupalloina <3
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu, kun olen miettinyt samaa asiaa itsekin. Olen muuten tyytyväinen vartalooni ja ihan mielelläni sitä esittelen, mutta pyllistäminen uuden kumppanin edessä mietityttää.
Kertokaa miehet vielä, voiko olla, ettei noita ulkoisia pukamia edes huomaisi takaapäin vai onko näkymä tuossa asennossa niin esteetön, ettei anuksen seutua voi olla huomaamatta.
Erittäin todennäköisesti niitä ei edes ajattele/tunnista pukamiksi vaan niiden oletetaan olevan normaalia kehojen erilaisuutta.
No eihän ne mitään kaunista katseltavaa ole, ei siitä mihinkään pääse. Kyllähän se näin persemiehenä tunnelmaa latistaa, mutta ei välttämättä muodostu kynnyskysymykseksi jos kroppa on muuten kunnossa. Muiden miesten vastausten perusteella olen kuitenkin ilmeisesti keskivertoa visuaalisempi kiihoittuja, eikä useimpia asia vaivaisi.
Yleisohjeeksi antaisin, että jos jotain omaa kehonosaa ujostelee, kannattaa asia ottaa suoraan puheeksi. Ei tarvitse itse miettiä että mitähän toi toinen ajattelee (vai ajatteleeko mitään), eikä sen toisen tarvi arpoa, että mistäköhän toi varautuneisuus johtuu, koska kyllä sen Ihan Oikeasti huomaa, vaikka olis mielestään kuinka hyvä kätkemään epävarmuutensa.
Peitä laastarilla tai sellaisella muistilapulla jossa on tarra peräaukkosi, ongelma ratkaistu.
Pinkki kivikoristeinen tappi bebaan. Peittyy pallerot ja lerpakkeet.
Ei sitä rusinreikää halua muutenkaan nähdä. Ja eiköhän ne pukamat lähde kun työntelee kakkoseen.
Meillä ei omaa miestä haittaa yhtään, mutta anaaliyhdyntää ei voi kyllä enää harrastaa kun kipeytyy nii paljon :(
Itselläni on pskareikä sen näköinen, että en ikinä enää kehtaisi pyllistää miehen edessä. On 2kpl hetuloita ja näky on oksettava. Tunnen itseni niin ällöttäväksi :(
Täälläkin oli joku keskustelu "kehtaisitko pyllistää miehesi edessä ja..." muille on itsestäänselvyys, että näin kehtaa tehdä.
Kyllä olen katkera ja surullinen tästä. Yksikään mies ei saisi erektiota pidettyä, kun pyllistäisin edessään.
Riippuu takalistosta ja ehkä asennostakin. Omalla naisella on sen verran lihaisa takamus (kaikin puolin hyvä siis kuitenkin) , että ei se kakkonen sieltä näy. Mutta tiedän että joillain näkyy. Jos valita saisin, niin ottaisin sellaisen näkyvän version.