Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei pääse yli siitä, että tuntee tulleensa väärin kohdelluksi tai hyväksikäytetyksi

Vierailija
05.03.2024 |

Miten olette lopulta päässeet yli siitä, että joku on kohdellut teitä epäreilusti ja olette antaneet sen jatkua?

Itselläni on traumatausta. Eräs ihminen tuli elämääni ja laukaisi nämä samat traumat mussa esiin, lähti pois ja itse olen kärsinyt tilanteesta tämän jälkeen valtavan paljon.

Hän ei ehkä tahallaan tehnyt niin, ei tiennyt mihin ryhtyi. Tai sitten teki nimenomaan tahallaan ja se tuntuu hirveän pahalta nyt jälkeenpäin. En pääse yli asiasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan loppuikäni, enkä anna anteeksi. Elämä jatkuu mutta ilman kyseistä ihmistä.

Joo joo joo joo. Ja jankutat siitä harva se päivä täällä. Ryvet oikein ja ylläpidät paskoja fiiliksiäsi, ettei sun aivot koskaan opi niistä pois. Hullu

😂😂😂😂😂😂

No nyt tuli reilu huti. Ihan ekaa kertaa kommentoin. Ei ole tapana rypeä yhtään missään. 

Vierailija
22/25 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos tästä keskustelusta. Tuli heti parempi olla. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan loppuikäni, enkä anna anteeksi. Elämä jatkuu mutta ilman kyseistä ihmistä.

Joo joo joo joo. Ja jankutat siitä harva se päivä täällä. Ryvet oikein ja ylläpidät paskoja fiiliksiäsi, ettei sun aivot koskaan opi niistä pois. Hullu

😂😂😂😂😂😂

No nyt tuli reilu huti. Ihan ekaa kertaa kommentoin. Ei ole tapana rypeä yhtään missään. 

Täällä on aina näitä, jotka luulevat että palstalla on vain pari tyyppiä kirjoittamassa samoja juttuja päivästä toiseen.

Vierailija
24/25 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂

Täällä on aina näitä, jotka luulevat että palstalla on vain pari tyyppiä kirjoittamassa samoja juttuja päivästä toiseen.

Ilmeisesti toimivat itse niin ja luulevat muidenkin toimivan samoin.

Vierailija
25/25 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan niin paksunahkainen, että minua vain harmittaa aikani ja sitten keskityn uusin asioihin. Tai se voi todennäköisesti johtua siitäkin, etten koe että olisin jotenkin erityisen traumataustainen. En tietenkään tarkoita, ettenkö mitään traumaattista olisi koskaan kokenut. Paljonkin. Mutta en tuhlaa aikaani niihin. 

Tsemppiä sinulle ap! Kannattaa hakea ammattiapua, jos pääsisit vaikka Kelan kuntoutuspsykoterapiaan. Ei sinun asiasi ole vähäpätöinen, jos se sinua noin paljon haittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi