Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaminen ja myyminen ovat olleet murroksessa internetin, hakukoneiden ja sosiaalisen median myötä

Vierailija
05.03.2024 |

Pelikenttä muokkaa rekrytoiintia, markkinointia ja viestiintää. Kysymys on miten tekee sosiaalista myyntiä, miten linkittääää sosiaalinen myynti omaan liiketoimintaan ja miten tätä johdetaan organisaatioissa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miten rakentaa sosiaalista liiketoimintaa, jossa some on osana strategiaa ja kulttuuria?

- Miten modernisoida myyntiprosessista monikanavainen?

- Miten parantaa markkinoinnin ja myynniin yhteistyötä käytännön tasollla?

Vierailija
2/2 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pahassa muutoksessa että ei enää ymmärretä mitä kanavia oikeasti kannattaa käyttää. Rustataan vain markkinointia ja mainontaa kaikkien kanavien kautta niin että potentiaaliset asiakkaat kaikkoavat kokonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla