Ajattelin avata lävistys studion Helsinkiin
Kannattaako...onko kilpailua.
Tarvii pienen=halvan liiketilan
ja teen halvalla
Onko asiakkaita sit jonoks asti????
Kommentit (15)
Jos esim johonkin cybershopin lähelle ja mainostat:
OMA KORU MUKAAN..lävistän 10 egel
Niin on penskoi jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee on lävistää studioita?
Oletko kieliopista kuullut
Lävistys ei ole verbi:)
Ap
Et osaa googlettaa? Mitä mä nyt olen huomannut katukuvassa, paikkoja on aika paljon, niin kilpailua kyllä on.
Todennäköisesti ei ole jonoksi asti asiakkaita. Lävistyksiä ottaa tietty marginaaliryhmä, kaikkia se ei kiinnosta. Jos teet liian halvalla, sinulla ei business pyöri kovin pitkään.
Koulutusta mulla ei oo
Oon harjoitellut sian nahkaan.
Lävistysvehkeet on e-baystä.
Ajattelin koristella liikkeen tatskajulkuilla ja metalliketjuilla:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et osaa googlettaa? Mitä mä nyt olen huomannut katukuvassa, paikkoja on aika paljon, niin kilpailua kyllä on.
Teen HALVEMMALLA kuin muut...
Aluksi ilmaiseksi..kun tarviin treenii
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei ole jonoksi asti asiakkaita. Lävistyksiä ottaa tietty marginaaliryhmä, kaikkia se ei kiinnosta. Jos teet liian halvalla, sinulla ei business pyöri kovin pitkään.
UNDERGROUND lävistysketju avasi just JÄTTI liikkeen Kalevankadulle Helsinkiin
Joten kysynnän täytynee olla massiivista.
Pennut juoksee pakkasessa laitakaupungille
koska KETJULIIKE!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa oikein hyvältä. Laita mainokseen, "Ei mitään koulutusta, laitteet ebaysta, testattu siannahkaan. Teen halvalla.". Tulee varmasti asiakasjono kuin tokmannin ämpäripäiville.
Tarviiko lävistämiseen jotain lupia ja esim hygienia passin????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mites hyvin tuo ihmisen anatomia on hallussa? Tunnetko kasvohermojen sijainnit? Perushygienia on myös lävistäessä aika hemmetin tärkeää ja mitään halvimpia koruja (joissa materiaaliseokset on ties mitä..) ei todellakaan käytetä noissa asiantuntevammissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa oikein hyvältä. Laita mainokseen, "Ei mitään koulutusta, laitteet ebaysta, testattu siannahkaan. Teen halvalla.". Tulee varmasti asiakasjono kuin tokmannin ämpäripäiville.
En tietenkään kerro
MAINOS: halpa hinta /huippu laatu:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mites hyvin tuo ihmisen anatomia on hallussa? Tunnetko kasvohermojen sijainnit? Perushygienia on myös lävistäessä aika hemmetin tärkeää ja mitään halvimpia koruja (joissa materiaaliseokset on ties mitä..) ei todellakaan käytetä noissa asiantuntevammissa paikoissa.
Oon googlettanut lävistyskuvia.
tökkään samoista kohdista kuin kuvissa.
Asiakas tuo oman korun..en pysty vahtimaan niitä kun lähtevät liikkeestä.
Hieron spriitä lävistysvehkeeseen ja lävistettävään.
Mul on kumihanskat
HOMMA HOIDOSSA!!!
Ap
Ovatko lävistäjät vastuussa lopputulemasta?
Tulehduksen voi aiheuttaa asiakkaan omat meikit ym sonta?
En oo kuullu yhdestäkään rikossyytteestä lävistäjää kohtaan?
Ei korvissa , nenässä ja huulissa oo mitään hermoja???
Pitää varmaa opiskella ensin anatomiaa, hygieniaa ja alan käytäntöjä. Varmaa tarvitset terveystarkastajan tarkastamaan toimitilat ennen aloitusta ja joudut tekemään häntä varten monenlaisia selvityksiä toiminnastasi jo ennen aloitusta. Kun toimintasi alkaa, terveystarkastaja tekee yllätyskäyntejä ja seuraa että toiminta pysyy asiakkaita vaarantamattomalla tasolla.
Mitä järkee on lävistää studioita?