Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pelimiehelle kostaa jotenkin?

Vierailija
05.03.2024 |

Kyselee uhri

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se ettei koskaan levittele lettuaan niille :)

t. neitsyt

Minä en levitellytkään mutta silti sain ongelmia

Vierailija
122/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuparat kostaa. Hyvän itsetunnon ihmiset jatkaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se kosto ois helppo. Lyö vain turpaan koska naiset on heikompia :D

On naisillakin kädet joilla lyödä turpaan

Senku näkis. Yleensä ne repii vaan tukasta toisiaan eikä osaa edes normaalia lyöntitekniikkaa ollenkaan vaan lähinnä hakkaavat alaspäin ilman voimaa kuin jotain pöytää nuijisi. Se on geneettistä kuten koripallossa naiset ei osaa donkata.

Älä provosoi. Olen taistelulajiharrastaja

Pelkkä typerä lihava akka sinä olet.

Taistelulajeissa isosta koosta on etua

Vierailija
124/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta itseesi, loista onnellisuutta ja ole se joka pääsi karkuun 😁

Nimenomaan tämä! Menestys on paras kosto. 

Vierailija
125/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta itseesi, loista onnellisuutta ja ole se joka pääsi karkuun 😁

Te ette tosiaankaan ymmärrä pelimiehen käsitettä. Ette te ole karkuun päässeet kun kukaan ei ole teitä yrittänyt pysyvästi saada. 

Pelimies iskee mällit sisään tai ulos ja se on siinä. Sen jälkeen te olette hänelle täysin merkityksettömiä ihmisiä

Vierailija
126/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmö ketju. Se ei ole kenenkään miehen vika, ettei kiinnostunut oikeasta suhteesta ap:n kanssa, kellään ei ole sellaiseen velvollisuutta. Ap:n pitää nyt vaan unohtaa mies, joka ei hänestä välitä ja siirtyä seuraavaan.

Vierailija
127/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmö ketju. Se ei ole kenenkään miehen vika, ettei kiinnostunut oikeasta suhteesta ap:n kanssa, kellään ei ole sellaiseen velvollisuutta. Ap:n pitää nyt vaan unohtaa mies, joka ei hänestä välitä ja siirtyä seuraavaan.

On väärin pyörittää montaa yhtä aikaa ilman että on muuta sovittu. Sitähän pelimiehet tekee.

Vierailija
128/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jatkaa mahdollisimman nopeasti eteenpäin ja löytää elämänsä rakkauden taakseen katsomatta. 

Vierailija
129/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa kuulostaa pelottavalta vainoojalta ja rikolliselta. Pitäisiköhän linkata ketju poliisille? Ja muista ap, että on ok käydä juttelemassa terapeutin kanssa, jos tuo pettymys ja pakkoajatukset miestä kohtaan tuntuvat dominoivan elämääsi liikaa.

N50+

Vierailija
130/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väärin pyörittää montaa yhtä aikaa ilman että on muuta sovittu. Sitähän pelimiehet tekee.

Se on elämää, sellaista sattuu, eikä edes ole vastoinkäymisenä isoimmasta päästä elämässä.

N50+

Vierailija
131/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee näin kuin Lily Allen tässä musavideolla, esim. sujauta ulostuslääkettä kahvikuppiin ja täytä vessanpönttö hänen vaatteillaan. 👍🏻

Vierailija
132/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kostin yhdelle pelimiehelle. Oli pitänyt minua kakkostyttöystävänä tietämättäni, kun ykköstyttöystävä oli ulkomailla vaihdossa. Olin estämässä pleijerin valintaa erääseen luottamustehtävään. En tiedä, oliko sen arvoista.

Vierailija
133/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kostin yhdelle pelimiehelle. Oli pitänyt minua kakkostyttöystävänä tietämättäni, kun ykköstyttöystävä oli ulkomailla vaihdossa. Olin estämässä pleijerin valintaa erääseen luottamustehtävään. En tiedä, oliko sen arvoista.

Valintavallan väärinkäyttöä. Tommoisesta kun jäät joku kaunis päivä kiinni voit joutua maksamaan jumalattomat vahingonkorvaukset. Parhaassa tapaukessa henkilön ansiomenestykset vuosilta tai jopa vuosikymmeniltä.

Vierailija
134/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintavallan väärinkäyttöä. Tommoisesta kun jäät joku kaunis päivä kiinni voit joutua maksamaan jumalattomat vahingonkorvaukset. Parhaassa tapaukessa henkilön ansiomenestykset vuosilta tai jopa vuosikymmeniltä.

Jos sanoo kokouksessa että joku muu on sopivampi?

Vierailija
135/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun kelpaa vaan ne harvat jännittävät miehet joita kaikki muutkin naiset haluaa. Pitää vaan hyväksyä että joutuu jakamaan hänet muiden naisten kanssa.

Vierailija
136/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo kokouksessa että joku muu on sopivampi?

Sinun olisi pitänyt jäävätä itsesi. Esteellisyys rikkoo hallinnon objektiviteettiperiaatetta ja esteellisen henkilön osallistuminen asian käsittelyyn on menettelyvirhe.   

Vierailija
137/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelinaisia ei ole olemassakaan koska niitä kutsutaan vain naisiksi. Eli pettävät ja vaihtavat koko ajan miestä eivätkä välitä kuin itsestään.

Pelinaista on haavoitettu jo pikkutyttönä. Hän on tottunut jo lapsena että hänen kehoaan käytetään väärin. Aikuisena hän toistaa traumaa. Hän ei välttämättä sitoudu, eli ei petä ketään. Hän välittää ja ei välitä edes itsestään. Pelinainen ei ole niin glamorous ja onnellinen kuin joku saattaa kuvitella.

Vierailija
138/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun näkee sattumalta kävele ohi kuin vieras olisi katsomatta. Toinen konsti jos tiedossa profiili tai sähköposti laita h*riakirjeitä sinne esim. Postimyynti morsiamet, saa maistaa omaa lääkettä. 

Vierailija
139/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelinaisia ei ole olemassakaan koska niitä kutsutaan vain naisiksi. Eli pettävät ja vaihtavat koko ajan miestä eivätkä välitä kuin itsestään.

Pelinaista on haavoitettu jo pikkutyttönä. Hän on tottunut jo lapsena että hänen kehoaan käytetään väärin. Aikuisena hän toistaa traumaa. Hän ei välttämättä sitoudu, eli ei petä ketään. Hän välittää ja ei välitä edes itsestään. Pelinainen ei ole niin glamorous ja onnellinen kuin joku saattaa kuvitella.

Se ettei luota keneenkään tai että luottaa liikaa eikä osaa yhtään pitää puoliaan, on samaa traumaa. Noin yleisesti ottaen maailma on miesten joiden voima on fyysinen. Siis se millä tekonsa toteutti, fyysisellä voimalla. Kaikille, mutta varsinkin meille: suojellaan itseämme. Kukaan muu ei meitä auta.

Vierailija
140/142 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on kun näkee sattumalta kävele ohi kuin vieras olisi katsomatta. Toinen konsti jos tiedossa profiili tai sähköposti laita h*riakirjeitä sinne esim. Postimyynti morsiamet, saa maistaa omaa lääkettä. 

Mitä kirjeitä? Horiakirjeitä? Hariakirjeitä?