Voiko pelimiehelle kostaa jotenkin?
Kommentit (142)
Ei kannata, se vain tajuaa, että välität vieläkin ja itket hänen peräänsä. Itsetunto sillä nousee vähemmästäkin.
Kostaa mitä? Omaa tyhmyyttähän se on, jos pelimiehen ansaan lankeaa.
Olen kostanut. Jos ovat syyllistyneet jonkinlaisiin rikoksiin, niin niistä voi asettaa vastuuseen. Tai saamalla heidät rakastumaan tai haluamaan sinua enemmän kuin mitään muuta ja toteat lopulta kylmästi, että juna meni jo. Yhden käräytin vaimolle, kun yritti mankua seksiä kuukausikaupalla.
Eli siis pyöritti useampaa naista selkäsi takana, kun luulit olevasi ainoa? Sekö on tarina tämän takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota siltä kostoksi suihin.
Se ei ole kosto. Ellei pure lujaa
On se. Tai anna sille kostopimppaa.
Jos tuolle linjalle lähdetään, paras tapa on maksaa iso mies antamaan pelimiehille kostomunaa. Väkisin.
Ei, kyllä kostopimppa on parempi, koska se haluaa sitä itse. Ja sitten sanotkin jälkikäteen että hähää, tämä olikin kosto!
Treffailin nuorempana yhtä pelimiestä. Ai että kaipasin sitä mutta se vähät välitti. Sitten vuosien päästä näin sattumalta kaupungilla ja ennen niin komea kaveri oli turvonnut tynnyriksi. Nauroin sisään päin ja kiitin onneani.
Vierailija kirjoitti:
Voi, lähtemällä, eikä palaa ikinä takaisin. perään itketään mutta parasta on kun ei huomioi ollenkaan
Ei ne itke perään. Ne siirtyy seuraavaan heti. Kaveripiirissä löytyy tällainen. Yks jätkä kysy siltä, että mihinkäs se nainen on kadonnut, niin sano, että se lähti menee. No mitäs nyt. Mulla uusi nainen, että en mä itke perään. Naisia tulee ja menee ja turha siinä on mitään draamaa rakentaa enkä ole mitään perhettä perustamassa tai mitään vakavampaa etsimässäkään. Noin se vastas. Sit se oli sen lähtijän estänyt smoessa, kun se oli kysyny kaverolta jotain. EI ollut vastannut mitään vaan suoraan esto päälle. Ei noi tollaset tyypit ajattele kuin itseään kaikessa. Ei se jää vaivaa niitä eikä ne ihmettele lähtijän perään. Se on tasan siinä se ns suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, lähtemällä, eikä palaa ikinä takaisin. perään itketään mutta parasta on kun ei huomioi ollenkaan
Ei ne itke perään. Ne siirtyy seuraavaan heti. Kaveripiirissä löytyy tällainen. Yks jätkä kysy siltä, että mihinkäs se nainen on kadonnut, niin sano, että se lähti menee. No mitäs nyt. Mulla uusi nainen, että en mä itke perään. Naisia tulee ja menee ja turha siinä on mitään draamaa rakentaa enkä ole mitään perhettä perustamassa tai mitään vakavampaa etsimässäkään. Noin se vastas. Sit se oli sen lähtijän estänyt smoessa, kun se oli kysyny kaverolta jotain. EI ollut vastannut mitään vaan suoraan esto päälle. Ei noi tollaset tyypit ajattele kuin itseään kaikessa. Ei se jää vaivaa niitä eikä ne ihmettele lähtijän perään. Se on tasan siinä se ns suhde.
Itkevät perään ainoastaan jos kohtaavat toisen samanlaisen.
Annoitko sille piparia? Mitä sitten tapahtui? Tarvitaan enemmän informaatiota.
Ei ikävä kyllä. Sehän olisikin hienoa, jos voisi. Katsos kun pelimies on täysin tunteeton. Egoon jos käyt kiinni, niin hän voi äityä väkivaltaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Treffailin nuorempana yhtä pelimiestä. Ai että kaipasin sitä mutta se vähät välitti. Sitten vuosien päästä näin sattumalta kaupungilla ja ennen niin komea kaveri oli turvonnut tynnyriksi. Nauroin sisään päin ja kiitin onneani.
Näin niille yleensä käy kun luottavat liikaa omaan luontaiseen viehätysvoimaansa. Paras on kun pidät itsestäsi huolta ap ja vuosien päästä olet se tavoitellumpi. Myös luonteeltasi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikävä kyllä. Sehän olisikin hienoa, jos voisi. Katsos kun pelimies on täysin tunteeton. Egoon jos käyt kiinni, niin hän voi äityä väkivaltaiseksi.
On siellä se hauras ego alla, valeminän alla. Harvat ovat täysin psykopaatteja. Mutta jos kosto onnistuu, niin tuskin enää koskaan kuulet heistä. Been there, done that.
Voi. Opetella eri pelit paremmin ja voittaa menetetyt summat takaisin.
Näytä hyvältä, hanki parempi ja rikkaampi mies ja postaa someen. Älä vastaa hänen vinkumisiinsa äläkä katso hänen tarinoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan olisi tilaisuus antaa samalla mitalla?
Mitä pahaa pelimies nyt muka on tehnyt? Aikuisiahan tässä kaikki ollaan.
Kostaminen kertoo enemmän sinusta kuin pelimiehestä
Vierailija kirjoitti:
Kostaminen kertoo enemmän sinusta kuin pelimiehestä
Eivät ne opi muuten. Jos kukaan ei ikinä asetu peiliksi näiden toiminnalle, niin kiusaavat muitakin naisia loputtomiin.
Jos tuolle linjalle lähdetään, paras tapa on maksaa iso mies antamaan pelimiehille kostomunaa. Väkisin.