Missä ne Orpon lupaamat 100 000 työpaikkaa viipyy?
Ei kai se valeitakaan luvannut? Rehellinen kokoomuksen mies.
Kommentit (51)
Persua alkoi kovasti pelottaa että voikin itse saada potkut ja piti sitten poistaa keskustelu aiheesta. :D
Orpoko lupasi lisää työpaikkoja ja Purra ettei leikata?
Orvolla on kaarnavenetehdas perusteilla. Tulee työllistämään kaikki avaruuskirurgit.
Työttömyys- ja lomautuskatsaus 2/2024: Korkeakoulutettujen työttömyys nousee uhkaavasti.
Mua ainakin huvittaa todella paljon! Tervetuloa vaan työttömäksi nauttimaat mahtavista määristä ilmaista rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Orpoko lupasi lisää työpaikkoja ja Purra ettei leikata?
Ja veroja ei nosteta, eiku...
Tää on oikeesti kaikkein paras: Muiden kuin korkeakoulutettujen työttömyys on toistaiseksi noussut verraten vähän.
Luulivat olevansa turvassa. Joutuvat itse potkituksi. :D
Ensin pitää saada irtisanomista helpotettua niin sitten alkaa tulla niitä luvattuja työpaikkoja 😎
Taitaapi mennä Suomi veronmaksajien varat Ukraina sotilaiden palkkoihin ja aseisiin.
Hälytyskellojen pitäisi ehkä kuitenkin alkaa pian soida, koska korkeakoulutettujen työttömyyden nousu on usein edeltänyt laajempaa työttömyyden nousua.
Kunhan vaan hyväksytte palkattoman sairaspäivän, leikkaukset ansiosidonnaiseen ja oikeuden irtisanoa oman mielen mukaan niin Orpo vapauttaa 100t työpaikkaa takataskusta haettavaksi.
Suomalainen matematiikka:
1 irtisanotaan
1 palkataan
työllisyys paranee. :D
Hallitus on abou 3/4 ekasta vuodesta pystyssä. Vielä ei tartte kaikki lupauksia olla lunastettu. Voi hyvinkin onnistua kunhan talous tästä lähtee vetämään :)
Myy pirii, mut älä ota kuormasta. Huonoo bisnestä, jos tööttää ite kauppatavaransa suoneen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mikä tässä on parasta? Työtöntä ei voi irtisanoa. Nämä irtisanomiset tulee kohdistumaan siihen työväkeen joka halusi kyykyttää köyhiä ja naureskella. Pääsee itse ripaskariviin! :D
Mistähän köyhiä kyykyttävästä työväestä oikein puhut? Eikö se ole hallitus joka kyykyttää työväkeä, että työttömiä?
Työväkeläisenä toivoisin kovasti, että työttömille saadaan töitä järkyttyä, ettei tarvitse elää kädestä suuhun. Terv. Entinen pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Perusta sinä firma ja työllistä ne 100 000 hyvällä palkalla. Ole juhlittu sankari.
Kansanvaihtotemppu, päässään ukhruinöön sotii
Vierailija kirjoitti:
Perusta sinä firma ja työllistä ne 100 000 hyvällä palkalla. Ole juhlittu sankari.
Orpo ne työpaikat lupasi eikä AP. Vai luuletko että AP on Orpo?
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mikä tässä on parasta? Työtöntä ei voi irtisanoa. Nämä irtisanomiset tulee kohdistumaan siihen työväkeen joka halusi kyykyttää köyhiä ja naureskella. Pääsee itse ripaskariviin! :D
Ihanaa että joku käy töissä ja me muut voidaan nauttia vapaudestamme
oikeisto ei osaa muuta kuin valehdella, trump ja putin kahtena ääriesimerkkinä.
Kun tukia leikataan, siirtyy tuensaaja toisen tuen piiriin. Simsalabim työllisyysluvut parani.