Taas on todistettu että metsästystä harrastetaan lähinnä ihan vaan tappamisen ilosta
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010262451.html
Pohjois-Savossa Lapinlahdella tapettiin vuosien ajan laittomasti eläimiä. Törkeistä metsästysrikoksista epäiltynä on 34 miestä.
Kommentit (53)
Mulla on tosi äijä mies. Alfakin se on. Se ampuu eläimiä. Kameralla. Vain ja ainoastaan kameralla.
N53
Jos syö lihaa niin on hieman hullunkurista kritisoida metsästystä.
Mies hirvestää. Hirviporukka ilmiantoi kaverin, joka ampui linnun sen rauhoitusaikana.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kauhistelee toisia ihmisiä, jotka vielä nykyaikanakin osaavat itse hankkia ruokaa perheelleen. Näkevät vaivaa, toisin kuin sipsikaljavegaanit Kelarahoilla vegehyllyllä pröystäilemässä.
Yksi sukulainen asui aikanaan suht keskellä ei mitään. Harrasti laitonta metsästystä, koska metsiä ympärillä riitti. Oli tiettävästi ampunut kerran hirven, ihan talonsa takaa. Lihat meni käyttöön varmasti viimeistä murua myöten. Tuolla kyseisellä alueella moni muukin harrasti samaa touhua, niin siellä ei ns. koira perään haukkunut.
Sairaitten pipipäitten harrastus. Miettikää ny, harrastetaan tap pa mista. Voi jeesus.
Ennen muinoin metsästä hankittiin ruokaa, nykyään sitä harrastaa hyvinravitut varakkaat pösilöt. Leikitään sotaa luontoa vastaan kaikkien digi-hilavitkuttimien, autojen, moottorikelkkojen, mönkijöiden kanssa. Jos toi on jotenkin normaalia jonkun mielestä, oon mielelläni epänormaali.
Kalastuksen ymmärrän kun on kalamiehiä suvussa, ja se kaikki kala syödään ja käyttäytyvät luontoa kunnioitaen. Itekin olen kalansyöjä, lihaa en syö ku pari grillimakkaraa kesässä ja joskus nakkiruokia.
Kalastus iha eri asia ku psykopaattinen hupimetsästys.
N52
Vierailija kirjoitti:
Sairaitten pipipäitten harrastus. Miettikää ny, harrastetaan tap pa mista. Voi jeesus.
Ennen muinoin metsästä hankittiin ruokaa, nykyään sitä harrastaa hyvinravitut varakkaat pösilöt. Leikitään sotaa luontoa vastaan kaikkien digi-hilavitkuttimien, autojen, moottorikelkkojen, mönkijöiden kanssa. Jos toi on jotenkin normaalia jonkun mielestä, oon mielelläni epänormaali.
Kalastuksen ymmärrän kun on kalamiehiä suvussa, ja se kaikki kala syödään ja käyttäytyvät luontoa kunnioitaen. Itekin olen kalansyöjä, lihaa en syö ku pari grillimakkaraa kesässä ja joskus nakkiruokia.
Kalastus iha eri asia ku psykopaattinen hupimetsästys.
N52
Kalastuksen ymmärrän...Hyvä, kun ymmärrät edes jotakin.
Vai hupimetsästys. Se maksaa, pitää ostaa ase, suorittaa tutkinto ja värjötellä kylmissään kyttäämässä parhaimmillaan kuukausi, ennen kuin eka eläin kaatuu. Sitten se iso ruho raahataan jonnekin, nyljetään, paloitellaan ja käsitellään. Kotona vielä lajitellaan eri osiin ja leikellään kalvot pois. Nyt ei tarvi kaupasta lihaa kantaa ja te muut saatte ajella autoillanne turvallisemmin.
Mutta ei siinä. Jos tuommoinen on sinulle hupia, niin varmaan kasvatat itse vihanneksesi ja kaiken muunkin ruokasi, kun onhan se niin hauskaa.
Ei se possupihvikään pihvinä synny.
Samaa tekee Hamas Israelissa ihmisille, miksi ette vastusta sitä?
Tuo Lapinlahden salametsästys-tapaus.
Aivan sekopäistä touhua.
Olivat ampuneet huvikseen mm. 7 laulujoutsenta.
Huvikseen joutsenia. Miettikää.
Elävä ja helppo maali. Millään ei ole mitään väliä.
Millaisia ihmisiä nuo lapinlahtelaismiehet ovat?
Pitäiskö tulla ampumaan heille niin rakkaat metsästyskoirat? Eläimiähän nekin vaan ovat. Miltäs se tuntuisi?
Epäiltynä 34 "miestä". Täytyy olla aika vtn nolo epämies jos saa kiksejä siitä että tappaa pienehköjä kilttejän eläimiä. Varmaan näitä jotka nuorena rääkkäsi kotieläimiä. Tarttisivat vissiin vähän, kröhöm, naamahierontaa.
Tappamiskiima ollut taas oikein valloillaan ämmiä myöden.Pyssyt tanassa, silmät kiiluen luullaan olevansa koviakin tekijöitä, kuitenkin ollaan niin onnettomia niiden pyssyjen kanssa että ei saada eläintä kertalaakista hengiltä vaan jätetään raukkamaisesti kitumaan luontoon. Kyllä on oksettavaa sakkia, joku köyhä alkukantaisuus paljastuu näistä ihmisistä jotka tällaiseen huvitappamiseen osallistuu. P@ska mikä p@ska. Hävetkää ja toivottavasti saatte kunnon rangaistukset ja kovat korvaukset maksettavaksi tapetuista eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lapinlahden salametsästys-tapaus.
Aivan sekopäistä touhua.
Olivat ampuneet huvikseen mm. 7 laulujoutsenta.Huvikseen joutsenia. Miettikää.
Elävä ja helppo maali. Millään ei ole mitään väliä.
Millaisia ihmisiä nuo lapinlahtelaismiehet ovat?
Pahimpia elukoita ovat ihmiset. Tässä sekin nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Taas on siis todistettu että suuresta joukosta asiallisia ja lakia noudattavia metsästäjiä löytyy pieni joukko jotka tässä tapauksessa onnistuivat kusemaan muidenkin muroihin pilaamalla kaikkien maineen.
Metsästäjiä on aina pidetty päihdeongelmaisina homoseksuaaleina.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee Hamas Israelissa ihmisille, miksi ette vastusta sitä?
Sanottiinko jossain että ei vastusteta?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on siis todistettu että suuresta joukosta asiallisia ja lakia noudattavia metsästäjiä löytyy pieni joukko jotka tässä tapauksessa onnistuivat kusemaan muidenkin muroihin pilaamalla kaikkien maineen.
Metsästäjiä on aina pidetty päihdeongelmaisina homoseksuaaleina.
Muutenkin ovat omituista sakkia kun tappaminen kiinnostaa. Lopuksi sitten vielä aiheutetaan muutakin vahinkoa pyssyillään kännipäissä. Joka vuosi joku pääsee hengestään metsästysreissuilla . Ja moni tuskin osuu edes metristä seinään mutta kovaa ollaan muka suuria metsästäjiä.
Ikäni maaseudulla asuneena ja töitä tehneenä olen kaksi asiaa oppinut:
1. Suomalaiset karjankasvattajat eivät kohtele eläimiään hyvin.
2. Metsästäjiä ei kiinnosta riistanhoito, lait, eikä eläimen siisti lopettaminen, pelkästään mahdollisimman suuri kill count hinnalla millä hyvänsä.
Muutamia poikkeuksia mahtuu joukkoon, mutta silti 95 % pilaa loppujen maineen.
Onko nämä suuret metsästäjät sitten kuiitenkin niitä jotka luikkii ensimmäisenä pakoon jos tuleekin sota? Ovatko pelkuruuttaan reservistä eronneita ?
Minä en metsästä petoja. Metsästän koska pidän riistalihasta. En osta kaupasta lihaa juuri koskaan. Metsässä eläin ei koskaan synny pelkäksi ruuaksi.