harmittaa olla alemman tason mies
Harmittaa, kun puoliso suhtautuu niin halveksuvasti ja vertailee aina muihin. Harmittaa, kun ei edes parisuhteessa synny sellaista illuusiota, että kelpaisi jollekin.
Kommentit (48)
Tuskin se seksikään tuollaisessa suhteessa on sen enempää hyvää kuin runsastakaan. Minun ei ainakaan tekisi mieli seksiä ihmisen kanssa joka halveksii minua, vaikka kuinka p*nettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehenä ihan tuosta noin vaan selvää, että löytää ketään naista.
Ei ole naisellekaan. Mutta minä valitsen olla mieluummin yksin, kun kumppanin kanssa, joka ei arvosta mua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua enää mitään naisten mausta, tämä kanala ja Enbuske esimerkiksi kehuvat kuinka on naisia ja kuinka on pantu...sitä on niinku että what? Kenen kanssa, sokeitten ja kuurojen? Ja anteeksi edellä mainituilta, metafora tässä tapauksessa.
Sinun pitää ymmärtää, että osaa naisista kiehtoo vahvasti ns. dark triad -piirteet miehessä (narsismi, psykopatia, machiavellismi).
Enbuske ja Kanala omaavat näitä piirteitä hyvin selvästi.
Nuo pimeät piirteet ovat niitä piirteitä jotka sytyttävät naisen halun. Parisuhteeseen tarvitset tietenkin myös niitä hyviä piirteitä kuten esimerkiksi huumorintajua, kommunikaatiotaitoja, hyvää toimentuloa ja statusta.
Hyvä uutinen on se, että molempia piirteitä voi oppia ja kehittää itsessään - myös niitä pimeitä.
Korkeintaan halun lyödä turpaan. Tuo Enbuske esim on sen oloinen mies, että jos hän tulisi mulle lässyttämään jotain negauspaskaa baarissa, niin vois tulla pari rumaa sanaa suusta. Toki makunsa kaikilla.
Miehet pelkää olla yksin. Miehet on täysin haarovälinsä ohjailtavissa.
Mitä miehiä nuo ovat? En minä ainakaan huolisi, jos parempaa ei ole ollaan ilman. Elämäni ja maailmani ei siihen kaadu. Säälittävää, todella syvästi säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää olla yksin. Miehet on täysin haarovälinsä ohjailtavissa.
Mitä miehiä nuo ovat? En minä ainakaan huolisi, jos parempaa ei ole ollaan ilman. Elämäni ja maailmani ei siihen kaadu. Säälittävää, todella syvästi säälittävää.
Yksin oleminen on muutakin kuin sitä, ettei saa seksiä. Se on myös sitä, että ei pysty jakamaan arkeaan kenenkään kanssa. Suotta heittäydyt ylimieliseksi.
Naisilla on monesti vähän vaikea käsittää, että yksin oleminen tai olemattomuus ei ole miehille mikään niks-naks-valinta. Ei kai siinä yksinäisyydessä mitään ikävää ole, jos siitä pääsee koska vaan halutessaan koska vaan pois. On totaalisen eri juttu vaeltaa erämaassa siten, että on yöpymispaikkoja ja että hädän koittaessa joku hakee pois kuin kulkea ilman kännykkää, karttaa tai telttaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on monesti vähän vaikea käsittää, että yksin oleminen tai olemattomuus ei ole miehille mikään niks-naks-valinta. Ei kai siinä yksinäisyydessä mitään ikävää ole, jos siitä pääsee koska vaan halutessaan koska vaan pois. On totaalisen eri juttu vaeltaa erämaassa siten, että on yöpymispaikkoja ja että hädän koittaessa joku hakee pois kuin kulkea ilman kännykkää, karttaa tai telttaa.
Noinhan se menee. Ja hyvä muistaa, että miehillä ei ole meikinkaltaisia keinoja parantaa naamavärkkiä.
Oletko siis seksin vuoksi suhteessa, vai pidätkö nujertamisesta ja marttyyrin asemasta?