Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla toimeen tyhmien ihmisten kanssa jotka luulevat olevansa älykkäitä?

Vierailija
05.03.2024 |

Tyhmien ihmisten kanssa on minusta ihan helppo tulla toimeen. Mutta miten tullaan toimeen vain vähän keskivertoa älykkäämpien kanssa, jotka ovat opiskelleet ja lukeneet mutta eivät osaa ajatella loogisesti eivätkä näe faktoja jotka tyhmäkin näkee? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas on hiljaa

Vierailija
22/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,7 litran kossu huikalla naamariin niin jotenkuten tulee toimeen tuollaisten törppöjen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen sanonut, että pahinta jälkeä saa aikaiseksi sellainen, joka on innokas ja aikaansaava, mutta tyhmä. Vaatii monta henkilöä pelkästään olla korjaamassa niitä jälkiä. Eli sen henkilön työntuottavuus voi olla negatiivinen. 

Mulla oli joskus yksi tällainen työkaveri, ja on muuten ihan totta. Kauhealla kiireellä tekemään kaikki väärin, ja sitten monta päivää korjailtiin jälkiä. 

Meillä on vieläkin, muistaa välillä mainita "olen teknikko" tekee tai siis yrittää tehdä "oikeita" töitä.

Vierailija
24/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötäilemällä ja ujuttamalla vähitellen niitä viisaampia ajatuksia heidän päähänsä. Tämä on tosi yleinen ongelma kun kaikki pääsevät opiskelemaan älykkyystasosta riippumatta. Opiskelu lisää tietomäärää, mutta ei tee kenestäkään älykästä.

Ei tee, vaikka akateemiset niin kuvittelevat.

Vierailija
25/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit todeta sopivissa kohdissa, varsinkin, jos puhetta pulppuaa, että "lopulta jokainen huijaa vain itseään".

Vierailija
26/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötäilemällä ja ujuttamalla vähitellen niitä viisaampia ajatuksia heidän päähänsä. Tämä on tosi yleinen ongelma kun kaikki pääsevät opiskelemaan älykkyystasosta riippumatta. Opiskelu lisää tietomäärää, mutta ei tee kenestäkään älykästä.

Ei tee, vaikka akateemiset niin kuvittelevat.

Kaikista kiusallisimpia tapauksia ovat kouluttautumattomat jotka luulevat olevansa älykkäitä. Otollista sakkia pudota vaihtoehtomedian syöttämään shaisseen. 

Vierailija
27/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tuollainen. En tiedä, en minäkään osaa kauheasti olla ihmisten kanssa. Yritän aina vähän jotenkin pärjäillä.

Vierailija
28/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ainakin antaa niiden vaan olla ja tehdä omalla tavallaan. Jos menee sanomaan jotain, niin olet kohta se, joka joutuu puhutteluun asiattoman käytöksen takia. Pitää vaan pikku hiljaa yrittää siedättää itsensä. Keskusteluissa kannattaa olla se kiunteleva osapuoli ja kommentoida mahdollisimman vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi