Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee kotiin sosiaalityöntekijä

Vierailija
05.03.2024 |

Minusta on huoli ilmoitus ja tarkoituksena on tarkistaa miten voin. En ole saanut siivottua ja lattioilla on roskia. Miten minun pitäisi toimia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene vuorille.

Vierailija
42/44 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaat oven, keskustelette ja sitten päätät millaista apua sinulla on varaa ottaa vastaan. Koska sinulla on itsemääräämisoikeus sinua ei voi pakottaa mihinkään.

Kyllä tämä on totta mutta sanoissaan vaativat, pakottavat sekä painostavat mutta vain toimiin jotka sopivat heille. Jos pyydät apua, et saa jos eivät halua antaa. Eikös ole outoa suorastaan.

Niin sellaista apua saa, jota on antaa. Mutta jos ei ole sellaista apua antaa, jota asiakas saa, niin taikoako se apu pitäisi tyhjästä?

Hölmö. Pelkkä asioiden pohtiminen, jutustelu ja ihmettely ei ole mitään apua. Se on kuitenkin ainut mitä meillä saa. Vielä ei ole yksikään konkreettinen asia pelkän puheen voimalla tapahtunut, mutta jostain kumman syystä meillä uskotaan ilmeisen vahvasti sen olevan vielä mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen että sinusta välitetään.

Minustakin tehtiin huoli-ilmoitus kuukausi sitten. 

En ole ilmeisesti edes puhelinsoiton arvoinen kun ei ole sosiaalihuollosta mitään kuulunut.

M41

Voinet itsekin ottaa sinne yhteyttä jos et jaksa odottaa? Jonot on monessa paikassa pitkät myös sossun palveluihin.

Vierailija
44/44 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sosiaalityöntekijän tehtävä voi olla minkään siivouspalvelun järjestäminen, vaan potilaan tai asiakkaan mielen ja kehon hoidon kartoittaminen, jotta tämä siivoaisi itse oman huushollinsa.

Mistä sä tiedät? Ei kaikkia voi edes kuntouttaa. Et taida ymmärtää, mikä huoli-ilmoitus on.

Ei meillä mitään siivouspalvelua ole. Jokainen voi ostaa itse siivouspalvelua.

t. sossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi