Miksi monet kiltit naiset hankkivat kumppanikseen päihdeongelmaisen miehen?
Tuli vaan mieleenki kysyä, kun yksi hoiva-alalla työskentelevä puolituttava muutti yhteen narkomaanin kanssa ja pääsi sittemmin hengestään miehen päihdeongelman vuoksi. Eikä ole ainoa laatuaan. Näitä on muitakin, että kaunis ja kiltti tyttö lähtee alkoholistin tai narkkarin matkaan ja loppu ei olekaan niin kaunis.
Miksi?
Kommentit (27)
Itse syön lihavana herkkuja ja makkaraa
vaimoni on kaunis blondi ja taas raskaana - minulle
Vierailija kirjoitti:
Papanaluukku on kaiken a ja o.
Nainen ei lähde jos sinne laittaa kerran.
Jos on ollut kotona vanhemmilla samanlainen suhde ja tottunut sellaiseen? Yksi arvaus. Yleensä tulee vanhemmalla iällä järkeä päähän ja nuo jäävät nuoruuden kokeiluiksi.
Olisko naiset hoitoalalla ja haluavat tuoda töitä kotiin rentun ukon muodossa.
Ne osaa manipuloida ja käyttää kiltteyttä hyväkseen.
T. Kilttinainen
Tietämättömyyteni oli se perimmäinen syy. Itse olen aina käyttänyt alkoholia silloin tällöin pieniä määriä. Eikä lähipiirissäni ole ollut päihdeongelmaisia. Kun tutustuin eksääni niin tottakai huomasin, että hän käyttää alkoholia enemmän kuin minä. Mutta kaikkeen oli aina joku "syy", oli joku juhlan aihe, oli rankka työpäivä, halusi nauttia seurastani lasillisen kanssa, tähän syömiseen sopisi tämä ja tämä juoma, kun tehdään tätä ja tätä niin tähän sopisi hyvä drinkki... pikkuhiljaa siihen turtui. Ja jos huomautin, että aika paljon menee alkoholia niin aina löytyi selitys, että vähentää ja lopettaa silloin ja silloin.
No nykyään hänellä menee noin 100 annosta alkoholia viikossa. On joo eksä, ei se juominen loppunut ikinä vaan paheni.
Haluaa komennella päihderiippuvaista.
Rentut on joskus rohkeita naisten miehiä. Osaa olla luontevasti naisen kanssa. Nämä kiltit naiset on otettuja kun joku niin vuolaasti ui liiveihin.
Kiltti nainen: "vastakohdat täydentävät toisiaan, ei tule mitään siitä jos ollaan molemmat kilttejä"
Pahisnainen: "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, kyllä miehestä pitää olla vastusta"
Olisko kyseisillä naisilla leskeneläke mielessä kun ovat renttuihin "rakastuneet".
"koska minun rakkauteni parantaa hänet, ja hän on aika jännittävä, arvaamaton kaveri"
Tarkoitus on ensin hyvä - "Minä näytän tuolle terveen elämisen mallia, niin kyllä se siihenkin tarttuu." Ja ajatus on, että pitäähän toista auttaa, kun toinen on heikoilla ja itsellä on vahvuutta ja osaamista.
Mutta sitten se meneekin toisinpäin, eli huonot elintavat tarttuvat ennemmin kuin hyvät elintavat.
Minun eks alkoi olee juopon kanssa ja se juoppo puukotti eksääni mutta ihmeen kaupalla selvisi hengissä.
Ei naisille tosiaan kelpaa raittiimpi mies.
Kunnolliset miehet eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta. Piti sitten ottaa kenet sai. Nykyään olen eronnut, enkä välttämättä halua enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset miehet eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta. Piti sitten ottaa kenet sai. Nykyään olen eronnut, enkä välttämättä halua enää ketään.
Tai siis kyllä sellainen kunnollinen ja lempeä mies kelpaisi edelleen, mutta ne eivät vaan tykkää minusta.
Olisi rassauttanut papanaluukkuaan vähän kiltimmällä pojalla niin ei olisi päässyt hengestään. Hyvässä "lykyssä" olisi vieläpä saanut mieheltään poikuuden.