Mitä kysyä "suhteen jatkosta" mieheltä jota olen tapaillut
Eli oisko 4krt tänään. Miten kysyä jatkosta? Haluaako tapailla jne
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tuo vielä...
Kannattako mikä?
Itse en kyllä koskaan ole kysellyt mitään eikä minulta ole kysytty.
Aina on mennyt omalla painollaan, jos on ollut mukavaa yhdessä on jatkettu. Jos ei, on etottu.
Yleensä tuo kysymys nähdäänkö tai olis kiva nähdä esitetään ekan tapaamisen jälkeen, näin omalla kohdalla. Rennosti eteenpäin, ei mitään tenttaamista ja esitettyjä odotuksia. Aiheuttaa vain paineita toisessa.
Ehkä sitten olen toiminut täysin väärin mutta näillä on menty.
En ole ymmärtänyt että tässäkin asiassa olisi jotain sääntöjä.....??
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä koskaan ole kysellyt mitään eikä minulta ole kysytty.
Aina on mennyt omalla painollaan, jos on ollut mukavaa yhdessä on jatkettu. Jos ei, on etottu.
Yleensä tuo kysymys nähdäänkö tai olis kiva nähdä esitetään ekan tapaamisen jälkeen, näin omalla kohdalla. Rennosti eteenpäin, ei mitään tenttaamista ja esitettyjä odotuksia. Aiheuttaa vain paineita toisessa.
Ehkä sitten olen toiminut täysin väärin mutta näillä on menty.
En ole ymmärtänyt että tässäkin asiassa olisi jotain sääntöjä.....??
Itsehän tässä tunnut kuvittelevan, että sun malli on jokin sääntö.
Outoa on myös, että omista tarpeista kommunikoiminen olisi jotenkin väärin.
Minulla ainakin - joskus hamassa menneisyydessä vähän keskiajan jälkeen - tuo on mennyt omalla painollaan. On nähty, on ihastuttu, on ilmaistu että olisi kiva nähdä uudestaan. Sitten viesteissä on alkanut näkyä sydämiä ja hymyjä ja vihjailuja yms. Siinä vaiheessa kun jompi kumpi tunnustaa ikävöivänsä toisen luo, voi olla aika varma että kyseessä on jo jokin suhde.
Jos tällaista ei synny kuin itsestään, tapailu on loppunut. Ei ole kiinnostanut.
En muista olenko koskaan kysynyt, että onko tämä nyt seurustelua? Toisaalta olen yli 40 ja naimisissa jo 15. vuotta. Että ehkä en tiedä nykykuvioista enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin - joskus hamassa menneisyydessä vähän keskiajan jälkeen - tuo on mennyt omalla painollaan. On nähty, on ihastuttu, on ilmaistu että olisi kiva nähdä uudestaan. Sitten viesteissä on alkanut näkyä sydämiä ja hymyjä ja vihjailuja yms. Siinä vaiheessa kun jompi kumpi tunnustaa ikävöivänsä toisen luo, voi olla aika varma että kyseessä on jo jokin suhde.
Jos tällaista ei synny kuin itsestään, tapailu on loppunut. Ei ole kiinnostanut.
En muista olenko koskaan kysynyt, että onko tämä nyt seurustelua? Toisaalta olen yli 40 ja naimisissa jo 15. vuotta. Että ehkä en tiedä nykykuvioista enää mitään.
Minulla sama. Ei koskaan sovittu erikseen seurustelusta, mutta lopulta tuli perhekin perustettua.
Mitä sinä itse haluat? Siitähän se lähtee. Jos haluat niin jotain malliin "minulla on ollut kivaa, olisi mukavaa, jos voitaisiin nähdä vähän useammin" tms.