Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä peli mieheltä?

Vierailija
05.03.2024 |

Yritin iskeä harrastuksesta yhden miehen, jonka kanssa ollut silmäpeliä pitempään. Harrastus on sellainen, jossa joskus ollaan yhtä aikaa paikalla ja useimmiten ei. Juteltiin pitkä tovi ja mies pyysi mun puhelinnumeroa. Viestiteltiin ja sovittiin fwb-tyylisestä kuviosta. Hän ehdotti tapaamista, mutta perui ihan validiin syyhyn vedoten. Ehdotti tapaamista uudelleen ja perui taas samasta syystä. Sitten hän pyysi musta kuvaa, katsoi kuvan eikä vastannut mitään.

Eikös tää oo nyt ihan selvä peli, miestä ei kiinnostakaan? 😁 En oikein tajua mikä järki koko hommassa oli hänen osaltaan. Hän siis se aloitteen tekijä. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero käynissä? Kun erotaan miehestä ei siihen jäädä kämppiksiksi vaan mennään ystävän tai sukulaisen sohvalle, takaisin ainoastaan poismuuttopäivänä.

Ei ihme että mies vaikeilee, koska epäilee sun haluavan noukkia rusinat pullasta nussimalla kahta miestä samaan aikaan.

Häh, jos minä eroaisin niin kyllä sitä tässä joutuisi asumaan saman katon alla pitkäänkin. Ennen kuin kaikki on saatu järjestettyä.

Ehkä jos on kovin nuori, se onnistuu nopeammin.....

Vierailija
42/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastus kyseessä?

Mitä väliä sillä on? Itse veikkaan että käyvät samalla kuntosalilla, seinäkiipeilemässä, uimassa, ampumaradalla tjsp. missä voi käydä silloin, kuin itse haluaa. Ainakin A-P sanoi, että joskus ovat yhtä aikaa paikalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaiboxing?

Vierailija
44/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pystyyn AP, sanoit että useimmiten ette ole harrastuksessa yhtä aikaa: eipä tarvi katsella miehen pärstää usein! Jos satutte paikalle yhtä aikaa, moikkaa ja jatka treeniä. Mykkäkoulu, välttely ja muu sellainen antaa miehelle valta-aseman ja harmittaa itseäsi jälkeenpäin. Suhtaudu häneen kuten muihinkin harrastuskavereihin. Älä anna hänen pilata harrastustasi ja mielenrauhaasi. Tämä todnäk. miestä harmittaa, koska epäilemättä kuvittelee voivansa pyöritellä sinua tarpeen tullen. 

Vierailija
45/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaiboxing?

Miksi kysyt? Oletko sinä tarinan mies? Vai AP:n tai miehen exä?

Vierailija
46/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nykyinen

Vierailija
47/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaiboxing?

Miksi kysyt? Oletko sinä tarinan mies? Vai AP:n tai miehen exä?

En ole se joka kysyi, mutta vastaanpa silti. Tietämällä harrastuksen voi pähkäillä, tunteeko itse a-p:n tai onko itse tuo kyseinen herra. Onhan se imartelevaa, jos joku tekee tunnistaa itsensä aloituksesta

Vierailija
48/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen nykyinen

No tämähän selittää sen, miks mies vaikeilee! Vauvapalsta ratkaisi jälleen yhden mysteerin!

Vierailija
49/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nykyinen

No tämähän selittää sen, miks mies vaikeilee! Vauvapalsta ratkaisi jälleen yhden mysteerin!

Eli oliko se thaiboxing?

Vierailija
50/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nykyinen

Eli oliko se thaiboxing?

Nyt on aika kovaa kärttämistä. Onko miehesi saanut viestejä ja tehnyt suunnitelmia joita sitten ei olekaan toteuttanut? Ei mennytkään leffaan/baariin koska pojat perui? Onko thaiboxingissa kuumia tyttöjä, joista tunnet epävarmuutta? Vai mietitkö itse, onko thaiboxingin Pena saanut melkein pildeä? Vai oletko Pena itse?

Vierailija
51/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen nykyinen

Eli oliko se thaiboxing?

En halua kommentoida, koska tässä ketjussa on jo vähän liikaa tilanteen tarkkaa kuvausta. Olisi noloa, jos mies lukisi joskus ketjun ja tunnistaisi itsensä. Ap

Vierailija
52/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Validin syyhyn parantaminen voi olla työlästä, ehkä siksi ei ole ottanut yhteyttä?

Vierailija
53/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla hyvät itsereflektiot meneillään tässä ketjussa. Mutta mies vaikuttaa kyllä aikamoiselta, tosi hyvä että säästyit siltä. Alkaa pidemmän päälle syömään, jos toinen sallii itselleen epämääräistä säätöä, mutta kumppanilleen (vaikka ois vain fwb) ei. 

Vierailija
54/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Validin syyhyn parantaminen voi olla työlästä, ehkä siksi ei ole ottanut yhteyttä?

Hyvä, että säästyin tältäkin skenaariolta. Sp

Vierailija
55/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APhan sanoi että mies on yhteydessä eksäänsä koska heillä on yhteinen kissa vastuullansa. 

Ap taas asuu edelleen eksän kanssa ja koettaa samaan aikaan jännäillä jotain uuden kanssa. 

Ei noita kahta voi oikein verrata. 

Vierailija
56/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APhan sanoi että mies on yhteydessä eksäänsä koska heillä on yhteinen kissa vastuullansa. 

Ap taas asuu edelleen eksän kanssa ja koettaa samaan aikaan jännäillä jotain uuden kanssa. 

En sanonut, että asun eksäni kanssa. Enkä myöskään koeta jännäillä mitään, avoimesti olen tilanteeni kertonut. Miehellä on eksänsä kanssa kissa, jota yhdessä päivittäin hoitavat. En nyt tiedä onko tuokaan ihan normaali kuvio, mutta en siitä koe voivani valittaa. Minusta mies on tässä se, joka ei osaa päättää mitä haluaa,  vai haluaako mitään. Sekin on ihan ok, mielipidettä saa muuttaa ja mielupiteen saa jättää muodostamatta  Olisi kuitenkin kiva, jos sen voisi avoimesti kertoa, jos mietityttää tai on tullut toisiin aatoksiin. Ikävän tilanteesta tekee se, että nyt on vaivaannuttavaa samassa harrastuksessa käydä, itsellä jotenkin nöyryytetty olo ja harmittaa, että menin kertomaan ihastuksestani.  Pelkään, että keskittymiskyky menee jos ollaan yhtä aikaa paikalla, ja siitä voi seurata vaaratilanteita itselleni tai vähintään treeni mennä pilalle. Ap

Vierailija
57/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderin kautta aloin viestitellä yhden miehen kanssa. Hän oli kuvissa komea ja trendikäs jne. Hän ehdotti tosi pian tapaamista ja tuli tapaamiseen autolla pitkän matkan päästä, siis ihan toisesta kaupungista. 

Tapaaminen oli pikaiset kahvit kahvilassa. Mies oli ihan erilainen kuin olin kuvitellut kuvien perusteella. Hän oli ujo ja erittäin varautunut. Tapaaminen oli kiusallinen ja kesti max tunnin.

Mulla ei käynyt mielessäkään, että yhteys jatkuisi. Hän kuitenkin viestitteli minulle, että on oikeastaan varattu/ eromassa/ kylmässä suhteessa tms ja ehdotteli jotain fwb kuviota. 

En ollut kiinnostunut, mutta rehellisesti sanottuna en usko, että tämä 15- vuotiaalta pyhäkoulupojalta vaikuttava aikuinen mies koskaan tulee päätymään minkäänlaiseen fwb kuvioon... Luultavasti hänelle riittää seikkailuksi se, että saa Tinderissä jutella tästä suunnitelmastaan jonkun kanssa ja varmasti hänen kohdallaan oli jo ihan tarpeeksi villiä juoda kuppi kamomillateetä vieraan Tinder- naisen kanssa vieraassa kaupungissa.

Tinderissä näitä outoja tyyppejä riitti kyllä muitakin. Lähinnä ne oli just tosi ujoja ja arkoja tyyppejä, joilla viestittelyn taso oli "laitoin saunan päälle, kävin äidin luona tamppaamassa matot, kävin lenkillä". Moni oli varmaan aika yksinäinen.

Vierailija
58/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että asun eksäni kanssa. Enkä myöskään koeta jännäillä mitään, avoimesti olen tilanteeni kertonut. Miehellä on eksänsä kanssa kissa, jota yhdessä päivittäin hoitavat. En nyt tiedä onko tuokaan ihan normaali kuvio, mutta en siitä koe voivani valittaa. Minusta mies on tässä se, joka ei osaa päättää mitä haluaa,  vai haluaako mitään. Sekin on ihan ok, mielipidettä saa muuttaa ja mielupiteen saa jättää muodostamatta  Olisi kuitenkin kiva, jos sen voisi avoimesti kertoa, jos mietityttää tai on tullut toisiin aatoksiin. Ikävän tilanteesta tekee se, että nyt on vaivaannuttavaa samassa harrastukses

Eli kamppailulaji kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan