Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä peli mieheltä?

Vierailija
05.03.2024 |

Yritin iskeä harrastuksesta yhden miehen, jonka kanssa ollut silmäpeliä pitempään. Harrastus on sellainen, jossa joskus ollaan yhtä aikaa paikalla ja useimmiten ei. Juteltiin pitkä tovi ja mies pyysi mun puhelinnumeroa. Viestiteltiin ja sovittiin fwb-tyylisestä kuviosta. Hän ehdotti tapaamista, mutta perui ihan validiin syyhyn vedoten. Ehdotti tapaamista uudelleen ja perui taas samasta syystä. Sitten hän pyysi musta kuvaa, katsoi kuvan eikä vastannut mitään.

Eikös tää oo nyt ihan selvä peli, miestä ei kiinnostakaan? 😁 En oikein tajua mikä järki koko hommassa oli hänen osaltaan. Hän siis se aloitteen tekijä. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epeli.

Vierailija
2/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on epeli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo muijafrendi, ja se meni vaikeaksi koska joutuis pettämään.

-mies

Vierailija
4/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Mulla on mies, ja luulen että hän meni siitä vaikeaksi. Mutta en silti ymmärrä miksi hän efes ehdotti tuota fwb-kuviota. Ap

Vierailija
5/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvä on. Et kelvannut edes siihen fwb-peliinkään.

Vierailija
6/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistatko sä taas tuota samaa kuviota, että alat sekstailee varatun miehen kanssa? Mihin se viime kerralla johti?

Vierailija
7/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti karma iskee suhun tulevaisuudessa 

Vierailija
8/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Mulla on mies, ja luulen että hän meni siitä vaikeaksi. Mutta en silti ymmärrä miksi hän efes ehdotti tuota fwb-kuviota. Ap

Miksi pettäisit miestäsi jossain fwb kuviossa?

Vierailija
9/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistatko sä taas tuota samaa kuviota, että alat sekstailee varatun miehen kanssa? Mihin se viime kerralla johti?

En usko että hän on varattu, itse tosin olen, joskin ero käynnissä. Siksi en mitään parisuhdetta halua. Ehkä hän halusi ja siksi vaikeilee. Tai sitten en vain kelvannut fwb-touhuun. Harmittaa, ihaatuin häneen. Ap

Vierailija
10/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Miksi pettäisit miestäsi jossain fwb kuviossa?

En koe, että parisuhde erotilanteessa olisi eettisesti oikein tälle ihastukselleni, eikä mullekaan, eikä (ex-)miehelleni. Ap

Vierailija
11/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero käynissä? Kun erotaan miehestä ei siihen jäädä kämppiksiksi vaan mennään ystävän tai sukulaisen sohvalle, takaisin ainoastaan poismuuttopäivänä.

Ei ihme että mies vaikeilee, koska epäilee sun haluavan noukkia rusinat pullasta nussimalla kahta miestä samaan aikaan.

Vierailija
12/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt runkkailee kuvaasi katsoen. Pervo pettäjä se olisi ollutkin.

Vierailija
13/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero käynissä? Kun erotaan miehestä ei siihen jäädä kämppiksiksi vaan mennään ystävän tai sukulaisen sohvalle, takaisin ainoastaan poismuuttopäivänä.

Ei ihme että mies vaikeilee, koska epäilee sun haluavan noukkia rusinat pullasta nussimalla kahta miestä samaan aikaan.

Onhan noita, jotkut sekoilee eron kanssa ja asuvat eksän kanssa vielä samassa talossakin. Kun ei haluta että pikku veetipaavali joutuis koulua vaihtaa kun molemmat on pa eikä voi lunastaa toista talosta pois tms.

Ei ero käynnissä tyyppeihin kannata sekaantua.

Vierailija
14/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuolla miehellä itselläänkin bisneksiä oman eksänsä kanssa, joku yhteinen kissa heillä jota hoitavat yhdessä päivittäin. Kysyi haittaako. Että tuskin hän itsekään nyt niin selvillä vesillä on. Ap

Vierailija
15/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli AP:n lynkkausketju, kuinka yllättävää... No itse asiaan, ehkä tuolla ukolla aluksi kiinnosti, mutta kuvion sekavuus sai sen varmaan perääntymään. Ehkä sillä ajoittain panettaa mutta tulee sit järkiinsä ja peruu siksi. Siirry eteenpäin. Hoida ero kuntoon, keskity harrastukseen äläkä kanssaharrastajiin ja kun olet toipunut erosta, etsi joku mies, joka ei jännäile.

Vierailija
16/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kiinnosta riittävästi, jotta haluaisi sekaantua. Itsesuojeluvaistoa. Ja sinuna AP pysyisin kaukana tuosta miehestä, vaikuttaa ailahtelevaiselta. Siipeesi vain saat jos olet ihastunut. Miksi harrastaisit seksiä miehen kanssa, joka ghostaa sut? 

Vierailija
17/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärtäis jos olisi sekoittanut henkilöitä ja siksi piti pyytää kuva, että kuka olitkaan. Mutta on pyytänyt numeron livenä ja sopinut fwb:stä? Ja vielä pitää kuvaa arvioida? No ei sitä kovin paljon kiinnosta.

Ja eihän tuosta seuraisi kuin murheita, ihastuit mutta selittelet ettet mitään vakavaa haluais muutenkaan.

Vierailija
18/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä lähettäisi kuvaani jollekin random tyypille.

Vaikka mieten viaton, pelkkä kasvokuva, en siltikään.

Nykyään ei voi luottaa yhtään kehenkään, itseä yritetty huijata ja petkuttaa melkoisen kekseliäillä tavoilla mutta koska olen varovainen en ole mennyt lankaan.  Kerran jouduin kysymään neuvoa koska yritys oli niin taisokkaasti tehty. 

Vierailija
19/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli AP:n lynkkausketju, kuinka yllättävää... No itse asiaan, ehkä tuolla ukolla aluksi kiinnosti, mutta kuvion sekavuus sai sen varmaan perääntymään. Ehkä sillä ajoittain panettaa mutta tulee sit järkiinsä ja peruu siksi. Siirry eteenpäin. Hoida ero kuntoon, keskity harrastukseen äläkä kanssaharrastajiin ja kun olet toipunut erosta, etsi joku mies, joka ei jännäile.

Tuota ukkoa, ei tuolla ukolla.

Vierailija
20/58 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärtäis jos olisi sekoittanut henkilöitä ja siksi piti pyytää kuva, että kuka olitkaan. Mutta on pyytänyt numeron livenä ja sopinut fwb:stä? Ja vielä pitää kuvaa arvioida? No ei sitä kovin paljon kiinnosta.

Ja eihän tuosta seuraisi kuin murheita, ihastuit mutta selittelet ettet mitään vakavaa haluais muutenkaan.

Joo, livenä pyysi numeron. Ehdotti tapaamista, kerroin heti oman kotikuvioni koska en halua johtaa ketään harhaan. En siellä harrastuksessa halunnut julkisesti alkaa selittelemään. Ei siinä välittömässä läheisyydessä ollut muita, mutta en silti omia yksityisasioitani halua julkisesti huudella.  Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt heti siinä vaiheessa livenä todeta, että on muuten ero meneillään. Olisin varmaan tältä sähellykseltä säästynyt.

En usko että pyysi mun kuvaa arviointia varten tai siksi, että ei olisi muistanut kuka olen. Ehkä halusi nähdä miltä näytän ns. siviilissä enkä hikivermeissä. Alastonkuviakin pyyteli ja lähetti itsestään jonkun paidattoman kuvan.

Mutta on varmasti totta, että parempi unohtaa koko tyyppi. Nyt jo paha mieli, vaikka mitään meidän välillä ei ole edes tapahtunut. Taidan itse olla herkässä tilassa ja huijasin itseäni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi