Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinasuva saa syyhyrasvan selkään

Vierailija
05.03.2024 |

Tuli mieleen jos sen syyhyn saa niin miten pystyn levittämään rasvan selkääni? Olen äskettäin muuttanut uudelle paikkakunnalle enkä vielä tunne täältä edes ketään. 

Ja tulisiko joku auttamaan tartunnan uhalla?

Ei ihme että syyhy leviää kun vaikea hoitaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostamalla ensin vasemman käden oikean olkapään yli ja kun oikea puoli on rasvattu nostat oikean käden vasemman olkapään yli. Seuraava liike on vaikea selittää. Käännä vasen kämmen alas päin vasemman pakaran yläpuolelle ja liikutat ylös päin. Ja toistat saman oikealla kädellä. Jos et tähän taivu hakeudu fysioterapiaan. 

Ei onnistu kun molemmat olkapäät liikuntarajoitteisia. Fyssa maksaa liikaa ja itekin alalla olleena tiedän etteivät nämä tästä enää notkistu.

Joo mutta tällä palstalla ei trvitse ottaa huomioon mitään rajoitteita, ollaan kurkkua myöten täynnä niitä.  

Vierailija
22/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllän rasvaamaan ainakin ihan osan yläkautta ja osan alakautta saan selän rasvattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin terveyskeskukseen jonottomaan sairaanhoitajalle. Itse en millään saisi takaa rasvattua kunnolla. Joku voi onnistua jollain pitkävartisella.

https://www.apuvalineet.fi/p/rasvanlevitin-uusi-malli

Pitkävartiseen selkäharjaan voi pujottaa vanhan sukan sinne harjaosaan ja koittaa saako sillä.

Vierailija
24/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkkaa löylykauhalla jos kutiaa, syyhy ei leviä selkään.

Vierailija
25/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan levitettyä ihan omilla käsillä. Vasemmalla kädellä saan levitettyä rasvan suurimpaan osaan selkää ja oikealla kädellä sitten selän yläosan. 

Vierailija
26/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa ja apuvälinemyymälöissä myydään rasvanlevittimiä. Ei mene rasvaa hukkaan. 

Vierailija
27/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelit ap syyhyn saada?

Minä en yksin asuvana pitkäaikaisena sinkkuna keksi, mistä voisin syyhyn hinkata itseeni.

Vierailija
28/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kädet yltää koko selkään. 

Vierailija
29/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen rasvaukseen tai sairaalaan vuodeosastolle hoidatuttamaan syyhy pois jos ei omin voimin onnistu.

Vierailija
30/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yksin asuvana pitkäaikaisena sinkkuna keksi, mistä voisin syyhyn hinkata itseeni.

Kyllä sitä nyt vierailulla tulee käytyä,  monasti yön yli. Esim lasten luona. Syyhy kun voi oireilla vasta muutaman viikon päästä niin ei tiedä missä sitä on.

Vierailija
31/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja jumppaa, niin kädet yltää paremmin sinne selkään. Mulla ainakin yltää kädet hyvin yhteen selän takana. 

Vierailija
32/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä nyt vierailulla tulee käytyä,  monasti yön yli. Esim. lasten luona. Syyhy kun voi oireilla vasta muutaman viikon päästä niin ei tiedä missä sitä on.

Vierailija
33/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja jumppaa, niin kädet yltää paremmin sinne selkään. Mulla ainakin yltää kädet hyvin yhteen selän takana. 

Valmiiksi hoikkana laihdutus ei auta ja joka pv jo jumppaan pari kertaa.  

Vierailija
34/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jumppaa niin, että ne kädet notkistuu ja saat levitettyä rasvan itse koko selkään. 

Vierailija
35/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematta k_äpiö tai 200-kiloinen.

Vierailija
36/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jumppaa niin, että ne kädet notkistuu ja saat levitettyä rasvan itse koko selkään. 

Ei ne kädet enää notkistu sen verran vammoja ollut että luutuneet jo rajoitteisiksi vuosien varrella.

Vierailija
37/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen tietysti! Sitä varten meillä on hyvinvointialueet.

Vierailija
38/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystykseen tietysti! Sitä varten meillä on hyvinvointialueet.

No tulipa arvokas selänrasvaus. Kyllä sinne vuosimaksu maksaa pitää. En kyllä tiedä onko muualla ilmainen palvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä