Miten yksinasuva saa syyhyrasvan selkään
Tuli mieleen jos sen syyhyn saa niin miten pystyn levittämään rasvan selkääni? Olen äskettäin muuttanut uudelle paikkakunnalle enkä vielä tunne täältä edes ketään.
Ja tulisiko joku auttamaan tartunnan uhalla?
Ei ihme että syyhy leviää kun vaikea hoitaa.
Kommentit (38)
Itse yllän rasvaamaan ainakin ihan osan yläkautta ja osan alakautta saan selän rasvattua
Minä menisin terveyskeskukseen jonottomaan sairaanhoitajalle. Itse en millään saisi takaa rasvattua kunnolla. Joku voi onnistua jollain pitkävartisella.
https://www.apuvalineet.fi/p/rasvanlevitin-uusi-malli
Pitkävartiseen selkäharjaan voi pujottaa vanhan sukan sinne harjaosaan ja koittaa saako sillä.
Hinkkaa löylykauhalla jos kutiaa, syyhy ei leviä selkään.
Kyllä minä saan levitettyä ihan omilla käsillä. Vasemmalla kädellä saan levitettyä rasvan suurimpaan osaan selkää ja oikealla kädellä sitten selän yläosan.
Apteekissa ja apuvälinemyymälöissä myydään rasvanlevittimiä. Ei mene rasvaa hukkaan.
Mistä ajattelit ap syyhyn saada?
Minä en yksin asuvana pitkäaikaisena sinkkuna keksi, mistä voisin syyhyn hinkata itseeni.
Terveyskeskukseen rasvaukseen tai sairaalaan vuodeosastolle hoidatuttamaan syyhy pois jos ei omin voimin onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en yksin asuvana pitkäaikaisena sinkkuna keksi, mistä voisin syyhyn hinkata itseeni.
Kyllä sitä nyt vierailulla tulee käytyä, monasti yön yli. Esim lasten luona. Syyhy kun voi oireilla vasta muutaman viikon päästä niin ei tiedä missä sitä on.
Laihduta ja jumppaa, niin kädet yltää paremmin sinne selkään. Mulla ainakin yltää kädet hyvin yhteen selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nyt vierailulla tulee käytyä, monasti yön yli. Esim. lasten luona. Syyhy kun voi oireilla vasta muutaman viikon päästä niin ei tiedä missä sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja jumppaa, niin kädet yltää paremmin sinne selkään. Mulla ainakin yltää kädet hyvin yhteen selän takana.
Valmiiksi hoikkana laihdutus ei auta ja joka pv jo jumppaan pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jumppaa niin, että ne kädet notkistuu ja saat levitettyä rasvan itse koko selkään.
Olematta k_äpiö tai 200-kiloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jumppaa niin, että ne kädet notkistuu ja saat levitettyä rasvan itse koko selkään.
Ei ne kädet enää notkistu sen verran vammoja ollut että luutuneet jo rajoitteisiksi vuosien varrella.
Päivystykseen tietysti! Sitä varten meillä on hyvinvointialueet.
Vierailija kirjoitti:
Päivystykseen tietysti! Sitä varten meillä on hyvinvointialueet.
No tulipa arvokas selänrasvaus. Kyllä sinne vuosimaksu maksaa pitää. En kyllä tiedä onko muualla ilmainen palvelu.
Joo mutta tällä palstalla ei trvitse ottaa huomioon mitään rajoitteita, ollaan kurkkua myöten täynnä niitä.