Lenita Airisto?
Kommentit (184)
Lenita on/oli julkisuuden henkilö, vaikkei mitään yksityiselämästään kertonutkaan. Silti hänestä oli usein juttuja monissa lehdissä.
Hän lienee antanut ohjeet asianhoitajalleen, miten menetellä kun lähtö tulee. Luultavasti on antanut toimintaohjeet myös siinä tapauksessa, jos hänestä tulee kaikinpuolin toimintakyvytön.
Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää hänen tämänhetkinen tilansa ja tilanteensa. "Aateluus velvoittaa" sanoo sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä puhuvat hänestä imperfektissä.
Työura taitaa olla ohi ja Lenitahan oli nimenomaan työkeskeinen.
Lenita sanoi itse, ettei tule koskaan jäämään eläkkeelle. Hän ei halua ruveta istumaan keinutuolissa mitään tekemättä. Hänellä on todella virheellinen mielikuva eläkkeellä olosta. Varmaan puskee töitä jossain, eikä ehdi/voi olla julkisuudessa. Muistattehan, että hän sanoi eräässä haastattelussa olevansa "työisnainen"?
Eikö vieläkään mitään uutta tietoa?
Vältyttäisiin spekulaatioilta, jos kerrottaisiin julkisuuteen.
Kuka tietoja pimittää, kin ei ole miestä eikä lapsia.
Käykö joku katsomassa postit?
Ikää jo 87-v hänellä. Se hänen valtava hiuspehko, olikohan peruukki, siitä vaan päättelin, kun ei harventunut yhtään iän myötä? Onhan niitä tietenkin niin hyvägeenisiä ihmisiä, joilla pysyy hiukset päässä. Itse en kuulu heihin.
Lenita saattaa olla toreilla ja turuilla tälläkin hetkellä, kuten itsekin sanoi jo vuosia sitten, että kun ottaa pois peruukin ja meikit niin voi kulkea kenenkään tuntematta. Hän on huumorintajuinen, järkevä ja yllättävä nainen.
Eipä muuten ole enää lamppukaan palanut hetkeen asunnossa, taisi sekin tiltata..
Vierailija kirjoitti:
Lenita saattaa olla toreilla ja turuilla tälläkin hetkellä, kuten itsekin sanoi jo vuosia sitten, että kun ottaa pois peruukin ja meikit niin voi kulkea kenenkään tuntematta. Hän on huumorintajuinen, järkevä ja yllättävä nainen.
Lenitalla ei ole peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ikää jo 87-v hänellä. Se hänen valtava hiuspehko, olikohan peruukki, siitä vaan päättelin, kun ei harventunut yhtään iän myötä? Onhan niitä tietenkin niin hyvägeenisiä ihmisiä, joilla pysyy hiukset päässä. Itse en kuulu heihin.
Minun mielestä on peruukki koska aina samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä puhuvat hänestä imperfektissä.
Työura taitaa olla ohi ja Lenitahan oli nimenomaan työkeskeinen.
Lenita sanoi itse, ettei tule koskaan jäämään eläkkeelle. Hän ei halua ruveta istumaan keinutuolissa mitään tekemättä. Hänellä on todella virheellinen mielikuva eläkkeellä olosta. Varmaan puskee töitä jossain, eikä ehdi/voi olla julkisuudessa. Muistattehan, että hän sanoi eräässä haastattelussa olevansa "työisnainen"?
Ei tietenkään tee työtä "jossain".
Asunto on koskematon, työvalo palaa, uutisoitiin muutama kuukausi sitten. Onko edelleen?
Ei ilmeisesti.aantunut johonkin konserttiin tammikuussa, jossa hän on aina käynyt.
Uuden uutisen mukaan pitää nyt antaa toipua rauhassa. Tosin ei kerrota mistä toipuu kun ei ole lupa puhua hänen asioistaan enempää. Kertoo aikanaan itse tai sitten ei, se sallittakoon.
Hänen ystävänsä kommentoivat, että Lenitan täytyy saada toipua rauhassa, ja että hän on edelleen se sama vanha Lenita ja pystyy edelleen ilmaisemaan itseänsä. Mielestäni tämä selkeyttää aika paljon. Kuulostaa siltä, että hän olisi saanut mahdollisesti jonkin aivotapahtuman, jonka seurauksena toimintakyky laskenut ja muisti ehkä heikentynyt jne. Tämä on toki vain spekulaatiota. Tila on heikentynyt äkillisesti, joka ei anna viitteitä tavanomaisen vanhuusiän muistisairauden kehittymisestä. Hänen iässään ei tarvita edes aivotapahtumaa aiheuttamaan äkillistä toimintakyvyn heikkenemistä, joten kyseessä voi olla melkein mikä tahansa äkillinen sairastuminen.
Voi edelleen ilmaista itseään mutta ei ehkä ihan oma itsensä jos ei kotonaan voi asua, sehän jo paljastaa että jotain on pahemmin vialla. Voihan olla hyvin juuri aivoihin liittyvä häiriö ja sairaus nyt päällä. Taitaa olla vakavaa jos kotoaan poistuu noin pitkäksi aikaa tuossa iässä. Outoa ettei kerrota suoraan, eihän se mikään häpeä ole jos vanhus sairastaa, tapahtuu kaikille ennemmin myöhemmin.
Kummallista viestintää hänen tilastaan. Ei sairastumisessa häpemistä ole, oli se mikä hyvänsä. Jättää oudon kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Lenita kävi ennen Munkkivuoren K-supermarketissa, ja yleensä hänellä oli hiukset aivan päätä myöten nutturalla. Kyllä hänet silti helposti tunnisti, jopa koronamaskissa. Nyt en ole pariin vuoteen häntä enää kaupassa nähnyt. Ilmeisesti ei ole enää siinä kunnossa, että pystyisi kaupassa asioimaan.
Antakaa olla, keskittykää vaikka Taalasmaan Ullaan tai johonkin vastaavaan hahmoon. Kun ihmisellä on ikää liki 90, saattaa elämä mullistua yllättäen. Vaikka Lenita Airisto on ollut julkisuudessa, on hänellä kuitenkin oikeus yksityisyyteen.
Joskus todella tökkii, kun ihmisillä on käsitys, että toisten elämän tulisi olla viihdettä minulle.
Ei tarvitse kertoa julkisuuteen omaa tilannettaan.
Onko vieläkään tietoa???