Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisaudenhampaan leikkaus+imetys

16.01.2007 |

Minulla olisi tällä viikolla edessä viisaudenhampaan leikkaus. Onko kellään kokemusta siitä imetyksen aikana? Kysyin asiasta aikaa tilatessani ja hoitajan mukaan niitä on tehty myös imettäville mutta itseä kuitenkin mietityttää asia.

Kertokaahan kokemuksia muutenkin, sattuiko, kuinka nopeasti parani,yms.

makas

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käväisin viime viikolla hammaslääkärissä ja sain passituksen viisaudenhampaan leikkaukseen. Leikkaus tulee toteutumaan kun vielä imetän (toivottavasti) ja lääkäri totesi, ettei se häiritse imetystä. Kipuun määrätään Buranaa, mitä voi kuuriluontoisesti käyttää imetyksen aikana kuulemma. pahempi homma olis jos ei hoida leikkausta alta pois ja hammas tulehtuu. Siihen saatava antibiotti saattaisi suuremmalla todennäköisyydellä aiheuttaa hankaluuksia imetyksen suhteen.

Mutta kokemuksia kaipailen myös minä, hieman nimittäin hirvittää...

Tiina

Vierailija
2/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattu, mutta en siis imettänyt. Helposti meni, kesti alle 30 min. puudutuksineen kaikkineen, 1 viikko oli ikävä/kipeä, ei sietämättömästi, särkylääke auttoi. Ystävältäni leikattiin kun odotti tai imetti, en nyt ole varma, kun hällä 3 lasta peräjälkeen. Hyvin meni. Myös ketoprofeenia voi käyttää kipuun imetettäessäkin, jos ibuprofeeni ei auta, näin ainakin mulle jo synnytyssairaalassa sanottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla