Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"
https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c
Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.
Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.
Kommentit (2040)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo lähtölaskenta alkanut sannan ja kampaajan välillä?
Olisiko jo lähtölaskenta alkanut persutrollin ja kaljapullon välillä? Enää puoli tuntia aikaa trollata.
Siellä nars isti peilaa, eli kääntää omia tekojaan muiden tekemiksi.
Väitätkö minua persutrolliksi? Karmein loukkaus mitä voi sanoa... nyt meni yöunet...
Hyi hitto.
En siedä ajatustakaan että kaveripiirin ilmaantuisi persu. Olisi pakko nauraa pellolle, niin kuin työmaalla tehdään jos eivät pidä turpaansa kiinni heidän persu olioista.
Minulle sattui joku vuosi sille poikakaveri joka oli aika kiva, mutta siinä oli jotain outoa ja sen kavereissa, kunnes paljastui persuksi. Sanoin sille itselleen että se persus on syy etten jatka. Nykyään kysyn alkumetreillä tästä.. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo lähtölaskenta alkanut persutrollin ja kaljapullon välillä? Enää puoli tuntia aikaa trollata.
Väitätkö minua persutrolliksi? Karmein loukkaus mitä voi sanoa... nyt meni yöunet...
Hyi hitto.
En siedä ajatustakaan että kaveripiirin ilmaantuisi persu. Olisi pakko nauraa pellolle, niin kuin työmaalla tehdään jos eivät pidä turpaansa kiinni heidän persu olioista.
Minulle sattui joku vuosi
Tarkoituksesi on se, että persut menisivät maan alle.
Turha toive. Itse olen ylpeästi persu ja kerron siitä avoimesti. En ole saanut siitä haukkuja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
En tais haluaisi Sannaa ja someinfluenssereita ollenkaan omaan kaveripiiriini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Minulle sattui joku vuosi
Vau, oletko kone? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Meidän pienen paikkakunnan persut ovat kaikkea muuta kuin hyväkäytöksisiä ja lämminhenkisiä, he ovat varsinaisia päällepäsmäreitä ja aina haukkumassa muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marin ei mennyt yhtä matkaa kotiin sen kampaajamiehensä kanssa?
Kampaaja on vain kulissi, Sanna on vaihtanut heimoa. Kotona odottaa joku tytteli
Kuva tuosta tyttelistä olisi kiva.
Olisi pitänyt hakea Sanna Volvolla kotiin nukkumaan kiukku pois. Aamulla olisin leiponut sille pizzaa, laittanut saunan päälle ja pari lonkeroa pakkaseen.
On antanut ymmärtää olevansa nuori, mutta ei ole. Nuorten menoon kuuluu biletys, mutta 40:n iissä bilettävät enää harvat 'alan ihmiset', joten siinä vaiheessa ei ole mitään tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja on vain kulissi, Sanna on vaihtanut heimoa. Kotona odottaa joku tytteli
Kuva tuosta tyttelistä olisi kiva.
Työkaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sinun "servauksesi" ovat lähinnä surkuhupaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelu köyhien puolesta on stressaavaa, vähän ymmärrystä urheasti taistelevalle Sannalle.
Purra persujen edustajana sanoi, että kokoomus leikkaa heikompiosaisilta, että MEILLE TÄMÄ EI KÄY. NYT urheasti Orpon kanssa päällekkäin leikkaa lapsiperheitä, köyhä, vammaisia, vanhuksia, opiskelijoita.. Irvistelee kansalle sakset kädedessä sadistisesti. Paskat välittää äänestäjistään ja persu duunareista.. Asioilla on eroa. 👿
Hyvä että tynorjat menee maanantaina 2 viikon lakkoon. Luvassa lisää jos tarvis vaatii.
Vierailija kirjoitti:
EILISESSÄ KAUPPALEHDESSÄ Ruotsin pääministeri piti puheen Washingtonista käsi KANSAKUNNALLE. Heti sen jälkeen kun Ruotsista tuli Naton jäsen. Kiitti prosessissa olijoita. KIITTI SANNA MARINIA SANOMALLA, ETTÄ. " SANNA MARIN ON OLLUT TÄSSÄ TÄRKEÄMPI KUN. MONI USKOO". Käykää lukemassa tämä puhe on monessa lehdessä sanasta sanaan niin kuin sanoi.. Mammat ollaan ylpeitä Mari ista.. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👍👍👍
Aamun piristys ruiske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EILISESSÄ KAUPPALEHDESSÄ Ruotsin pääministeri piti puheen Washingtonista käsi KANSAKUNNALLE. Heti sen jälkeen kun Ruotsista tuli Naton jäsen. Kiitti prosessissa olijoita. KIITTI SANNA MARINIA SANOMALLA, ETTÄ. " SANNA MARIN ON OLLUT TÄSSÄ TÄRKEÄMPI KUN. MONI USKOO". Käykää lukemassa tämä puhe on monessa lehdessä sanasta sanaan niin kuin sanoi.. Mammat ollaan ylpeitä Mari ista.. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👍👍👍
Aamun piristys ruiske.
Yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun piristys ruiske.
Yhdyssanat.
Jussinmunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun piristys ruiske.
Yhdyssanat.
Perus koulu opetuksen loppu tulemana nyky nuoriso ei enää taida yhdys sanoja oikein kirjoittaa, vaan joutuu tyytymään kuva kirjoitukseen, kuten ne muinaiset epyktiläiset niihin hiero glyfeihin!
Tämän ovat inkluusio, mahanmuto ja kulttuurin rikastuminen aikaan saaneet!
Vierailija kirjoitti:
On antanut ymmärtää olevansa nuori, mutta ei ole. Nuorten menoon kuuluu biletys, mutta 40:n iissä bilettävät enää harvat 'alan ihmiset', joten siinä vaiheessa ei ole mitään tehtävissä.
Kyllä vaan kuuluu. Olen 44 v ja käyn mieheni kanssa vuoroviikon lopulla bilettämässä. On paljon muitakin saman ikäisiä.. Jatkan niin kauan kun jalka nousee.. Hyvää liikuntaa, näkee erilaisia ihmisiää ja hyvää jytämusaa.. Tätä ei tietenkään kukaan keneltäkään kysy minkä ikäisille kuuluu. Paremmin jaksaa taas töitä ja olla iloisempi lapsille. 🎶💃💃💃💃💃💃💃🤸💃🤼💃🤸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon sulle reilusti, että vittuako sulle kuuluu. Mene sormettamaan.
Mahtavat vanhempasi olla ylpeitä sinusta! Mahtavaa kasvatustyötä! Vau! Jos olisit minun jälkikasvuani, häpeisin silmät päästäni!
Voit myös dil dotella
Kerropa tuo äidillesi tai siskollesi! Ehkäpä mummosikin vielä dildottelee! Perheen naisten yhteinen harrastus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan kuuluu. Olen 44 v ja käyn mieheni kanssa vuoroviikon lopulla bilettämässä. On paljon muitakin saman ikäisiä.. Jatkan niin kauan kun jalka nousee.. Hyvää liikuntaa, näkee erilaisia ihmisiää ja hyvää jytämusaa.. Tätä ei tietenkään kukaan keneltäkään kysy minkä ikäisille kuuluu. Paremmin jaksaa taas töitä ja olla iloisempi lapsille. 🎶💃💃💃💃💃💃💃🤸💃🤼💃🤸
Hymiöteini siellä taas satuilee, taitaa uskoa itsekin juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44-vuotiaan 'bilettäminen' vuoroviikoin tarkoittaa aivan muuta, kuin nuorisoikään kuuluva bilettäminen. Niillä, joilla TIHEÄ bilettäminen nuorisoiän jälkeen jää päälle, se on merkki geneettisestä sairaudesta, alkoholismista. Ette miehenne kanssa ole tätä väkeä.
No sepä onkin suvaitsevaista. Itse kelpuutan demarin hyvinkin mukaan. Hekin ovat nykyään erittäin Marin-vastaisia.