Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"

Vierailija
04.03.2024 |

https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c

Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.

Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.

Kommentit (2040)

Vierailija
601/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että Marinin kritisoijat ovat fanikerhonsa mukaan kaikki sekä naisvihaajia että lihavia persuja.

Itse arvostan monia naispoliitikkoja, Marin ei vaan lukeudu heihin. Olen aina äänestänyt kokoomusta, ja painoindeksini on 21.

Tätä ihmistä kohtaan tunnen vain sääliä. 

Minä säälin kokkareita, kun olette persujen kanssa samassa liemessä. Purra kohta saksii teidätkin pellolle.

Vierailija
602/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä kuinka tuollainen sekoilija on ollut maamme pääministeri. Umpikännissä johti ja sitten kehtasi syyttää muita mokailuistaan. Hän oli kuulemma liian seksikäs, ei hemmetti mikä taulapää. 

Ja mieti, meidän uus pääministeri on jatkuvasti kännissä kaljatuoppi ja seiska seuranaan. 

Hahhah, se että Petteri on käynyt oluella vaimonsa ja oman ikäisten ystäviensä kanssa on vähän eri asia kuin se, että Marin toikkaroi ympäripäissään B-luokan someinfluenssereiden kanssa, jotka vuotavat materiaalia verkkoon ja unohtaa pääministerin kännykkänsä bilettäessään. Ja kihnuttaa vieraita miehiä vielä ollessaan naimisissa.

Sanna voisi vuotaa arkaluonteistakin materiaalia noille "ystävilleen". 

Sanna Marin vaaransi valtion turvallisuuden toiminnallaan.

Tuo on niin täyttä paskaa ja valheita, että siitä voisi jo tehdä kunnianloukkaussyytteen. Pervopersut on taas niin epätoivoisia, kun Purra sekoilee, että yritetään kaikin keinoin syytellä muita omista mokista. Se on niin säälittävää.

"Pervopersut"? Ihan itsekö keksit? Mistä tuo pervo siihen tulee? Oletko oppinut toisilta yläkoululaisilta uuden sanan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörkkö jahtaamassa taas ihmisiä. Miksei mennyt pubiin kyyläämään, mitä Petterin illanvietossa tapahtui?

Vierailija
604/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, eikö Marinilla ole yhtään aitoa ystävää - siis sellaista, joka sanoisi, että nyt ei mene kuule hyvin? Tosi ystävä ilmaisisi huolensa ja välittäisi. Syöksykierteeltähän tuo vaikuttaa. 

Sama. Luulisi, että edes äitinsä havahtuisi. Toisaalta päihteilijä ei klassisesti ota neuvoja vastaan, koska omasta mielestään ongelmaa ei ole.

Marinin ulkonäön omaava nainen ei ole päihdeongelmaa nähnytkään. Toista maata kuin te päihdepöhötyksestä kärsivät sidukkavalaat 😉.

Oma BMI sattuu olemaan 22. Minulla on myös rinnat. Eikä päihdeongelmaa. Sori siitä. :)

Moi Sanna. Särkeekö päätä?

Vierailija
605/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että Marinin kritisoijat ovat fanikerhonsa mukaan kaikki sekä naisvihaajia että lihavia persuja.

Itse arvostan monia naispoliitikkoja, Marin ei vaan lukeudu heihin. Olen aina äänestänyt kokoomusta, ja painoindeksini on 21.

Tätä ihmistä kohtaan tunnen vain sääliä. 

Minä säälin kokkareita, kun olette persujen kanssa samassa liemessä. Purra kohta saksii teidätkin pellolle.

Minä säälin sinua kun olet selvästi saanut elämääsi vähän huonommat kortit.

Vierailija
606/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teini-ikä jäänyt väliin, kun sitä pitää elää nelikymppisenä?

Nähtävästi. Ja on sillä alkoholiongelmakin varmaan..

Vierailija
607/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin-pakkomielteiset pitäisi toimittaa hoitoon. 

Vierailija
608/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAM IKSEIVÄT!

JAUHOJENGI!

Vierailija
609/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista tuollaiset haistattelut, paikkansahan ne pitävät, koska Enbuske on kuitenkin sen verran kova ammattilainen, että ei ottaisi riskiä paskan puhumisesta.

Enbuske ei ole elämässään tehnyt mitään muuta kuin puhunut paskaa 😂.

Tässä suhteessa Marin ei taida olla yhtään parempi. Sehän tienaa nytkin lähinnä paskaa puhumalla.

Vierailija
610/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tästä aiemmin, mutta joku Marinin instakuva oli aika huolestuttava. Olen nähnyt paljon ns. viihdekäyttäjiä ja hänellä oli ulkomailla lomalla otetussa kuvassa hyvin samanlaiset silmät ja ilme. 

En ymmärrä miksi hän ei käytä tilaisuutta hyväksi ja kaveeraa älyköiden kanssa? Niissä piireissä ei saa jauhoa? 

Just joo, en "koskaan" ole ulissut täällä 😂 Minua huolestuttaa vakavasti Purran mielenterveys. Sakset ojossa virnistellen postaillaan kuvia - ilmeisesti ei ole lääkitys kohdillaan?

Vierailija
611/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan kokemusasiantuntijana tiedät parhaat hoitopaikat?

JAM IKSEIVÄT!

Vierailija
612/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista tuollaiset haistattelut, paikkansahan ne pitävät, koska Enbuske on kuitenkin sen verran kova ammattilainen, että ei ottaisi riskiä paskan puhumisesta.

Minkäs takia Marin ei ole sitten jo tehnyt tutkintapyyntöä? Liikaa todistajia? Tuotahan saa todistaa minkä tahansa baarin edessä, jos tilaa sinne itselleen taksin, aina joku spurgu tunkemassa kyytiin sivusta.

Ehkä hänellä on muutakin miettimistä elämässään kuin Enbusken juoruämmäily. Toisin kuin teillä 🙂. Voi voi.

Juu selvästi ainakin miettii millaisella autolla menee kaatokännissä

Onhan Marinkin sanonut kallistavansa kuppia juhliessaan kavereiden kanssa. Useimmat meistä taitaa tehdä niin 🙂. Ehkä teistä ei. Voi voi.

Vierailija
613/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tästä aiemmin, mutta joku Marinin instakuva oli aika huolestuttava. Olen nähnyt paljon ns. viihdekäyttäjiä ja hänellä oli ulkomailla lomalla otetussa kuvassa hyvin samanlaiset silmät ja ilme. 

En ymmärrä miksi hän ei käytä tilaisuutta hyväksi ja kaveeraa älyköiden kanssa? Niissä piireissä ei saa jauhoa? 

Just joo, en "koskaan" ole ulissut täällä 😂 Minua huolestuttaa vakavasti Purran mielenterveys. Sakset ojossa virnistellen postaillaan kuvia - ilmeisesti ei ole lääkitys kohdillaan?

T: Henkilö joka postasi JAM IKSEIVÄT

Vierailija
614/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*itun haistattelu kännissä vähäosaiselle taksikuskille kuuluu nykyään vasemmistolaiseen feminismiin :D

Vierailija
615/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, persut ulisee täällä kymmenissä haukkumisketjuissa Marinista, kun oma sakki juoksee sakset kädessä sellaisina.

Vierailija
616/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä kuinka tuollainen sekoilija on ollut maamme pääministeri. Umpikännissä johti ja sitten kehtasi syyttää muita mokailuistaan. Hän oli kuulemma liian seksikäs, ei hemmetti mikä taulapää. 

Ja mieti, meidän uus pääministeri on jatkuvasti kännissä kaljatuoppi ja seiska seuranaan. 

Hahhah, se että Petteri on käynyt oluella vaimonsa ja oman ikäisten ystäviensä kanssa on vähän eri asia kuin se, että Marin toikkaroi ympäripäissään B-luokan someinfluenssereiden kanssa, jotka vuotavat materiaalia verkkoon ja unohtaa pääministerin kännykkänsä bilettäessään. Ja kihnuttaa vieraita miehiä vielä ollessaan naimisissa.

Sanna voisi vuotaa arkaluonteistakin materiaalia noil

Se kuvaa hyvin  groomaavia ja naisten kimppuun käyviä persuja, joita totuus kiihottaa 😉. Aina vaan kiimat ja alapesut mielessä.

Vierailija
617/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: Henkilö joka postasi JAM IKSEIVÄT

Älä valehtele, persupervo!

Vierailija
618/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs takia Marin ei ole sitten jo tehnyt tutkintapyyntöä? Liikaa todistajia? Tuotahan saa todistaa minkä tahansa baarin edessä, jos tilaa sinne itselleen taksin, aina joku spurgu tunkemassa kyytiin sivusta.

Luuletko että Marinia kiinnostaa pervopersujen paskapuheet ja valheet? Hän menestyy ja siksi täällä persut ulisee.

No jos ei kiinnosta, niin miksi sitten Marinin pääministeriaikana täältä aina katosi kaikki kritiikki? Nyt saa pysyäkin täällä, kun avustajille ei enää makseta palkkaa.

Vierailija
619/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos tämä tytsy ei enää sohlaa Suomen politiikassa!

Vierailija
620/2040 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*itun haistattelu kännissä vähäosaiselle taksikuskille kuuluu nykyään vasemmistolaiseen feminismiin :D

Sakset ojossa vittuilu kuuluu nykyään persuiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi