Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi HELV.. mä alan olla kypsä tähän kotona oloon!!!!!!!!!!

Vierailija
16.01.2007 |

Oon ollut kotona reilusti yli 3-vuotta. On vain yksi lapsi joka on jo reilu 3-vuotias eikä toistakaan ole tulossa..

Opiskelen samalla, mutta tämä on tylsää elämää.........

Olen miettinyt töihin menoa, mutta mies ei missään nimessä halua laittaa lasta hoitoon. Enkä kyllä minäkään, mutta tuntuu, että pää hajoaa kohta, enkä tiedä mitä tekisin!!

AUTTAKAA!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kököttää kotona yksin tuossa iässä kotiäitiyteen kypsyneen äidin kanssa! Hae töihin ja lapsi hoitoon. Kaikkien kannalta parasta.

Vierailija
2/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi varmaan hyvää teille molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoitohakemukset vetämään ja töihin.

Vierailija
4/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt ainakin johonkin iltapäiväkerhoon. Eikö sulla ole luentoja tms., että pääsisit kotoa välillä ihmisten ilmoille?

Vierailija
5/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tämä on puuduttavaa..

Yhtä odottelua vaan, että tänään taas kauhea ryntäys ovesta ulos kun mies tulee töistä.. Ja taas tulee aamu jolloin pitäisi keksiä tekemistä, vaikka mikään ei huvita!!

ap

Vierailija
6/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tee itsellesi jotain! Ota aamun tavaksi iskeä lapsi rattaisiin ja reippaalle kävelylenkille. Ei sen tarvi olla pitkäkään, puoli tuntia päivittäin riittää loistavasti. Parin kuukauden päästä mieli on varmasti kohentunut.

Tai hakeudu ihmisten ilmoille. Moni kotiäiti käy päivittäin jossain. Kerhoissa, kylässä, kaupungilla, jne.

Tai tehkää kotona jotain oikeesti kivaa. Viis siitä, onko se kasvatusihanteiden mukaista, mutta kunhan se virkistää. Lämmittäkää aamuisin sauna ja käykää lapsen kanssa aamukylvyssä.

Itse tiedät parhaiten mikä tehoaa. Sitten vain otat niskasta kiinni ja alat toteuttamaan.

Vierailija
7/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi enää käsitellä kuten vauvaa ja kärrytellä kävelyillä. Pitää olla sosiaalisia kontakteja ja puuhaa muiden lasten kanssa!

Vierailija
8/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Eihän kolmevuotias kävellenkään perässä pysy, jos äiti käy kunnon lenkillä.

Vierailija
9/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein iltaisin, joten kyllä hän seuraa saa ikäisistään.

Tämä on vaan jotenkin niin turhauttavaa....

ap

Vierailija
10/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitaisin omaa kuntoa ja keskittyisin opiskeluun tai muuten itseeni sinä aikana. 3 - 4 -vuotias ei ole vauva, vaan parempi on olla jo säännöllisesti samanikäisten kanssa. Samalla saa äiti vähän ihan omaa aikaa, eikä tarvitse vuosikausia kärrytellä!

Vierailija
11/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikkien kannalta paras!

Lapsesi on jo niin iso, että hän haluaa äksöniä :)

Yli 3-vuotias kaipaa toisten seuraa ja virikkeitä. Luulen, että hän olisi iloisempi, jos olisi vaikka puolipäivähoidossa. Niin meilläkin kävi. Ei hoitopaikka ole rangaistuslaitos, kuten av:lla tupataan sanoa.

Meillä 4-vuotias haluaisi mennä kavereidensa luo päiväkotiin viikonloppuisinkin. Joululoma oli yhtä tuskaa, marisi vain kun ei ole tekemistä ja laski öitä, että koska pääsee tarhaan. Lapset tykkäävät toisista lapsista! Lisäksi tarhassa järjestävät niin paljon touhua, että itse en kuuna päivänä siihen kotona kyennyt. Tälläkin viikolla menevät teatteriin yhtenä päivänä, on kirjainten ja numeroiden opettelua, joka päivä on askartelua, pirrtämistä tai muovailua. Joka päivä on myös ulkoilua, sisäleikkejä, laulua. Sinne vaan mukaan :D

Vierailija
12/12 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voiko viedä hoitoon vaikka parina päivänä tuoksi puoleksi päiväksi?