Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taida päästä kesätöihin

Vierailija
04.03.2024 |

Jo 5 kielteistä vastausta, hain 7 paikkaan, paikkakunnalla muihin vaaditaan kys. alojen tutkinto tai kokemusta. Seuraan kyllä vielä jos tulee lisää ilmoituksia mutta viimekin vuonna maaliskuun aikoihin tuli viimeiset.

Haenko puhelinmyyjäksi vai jätänkö kesän tienaamatta. Vihaan puhelinmyyntiä.. Mutta raha :(( Ähhh vielä vuosi niin saan ammatillisen tutkinnon kasaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan ja haen puhelinmyyntiin toivottakaa onnea.

Vierailija
2/3 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan Ikealle.Nehän oittavat vaan EUn ulkopuolisiaTästä kamala meteli Ruotsissa. Boikotoikaa Ikea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19-vuotias maksullinen tyttöystävä. Sillä tienaa hyvin rahaa ja saa säästettyä. Käyn illallisilla ja tuun mukaan asiakkaan työpaikan juhliin ym. Monet haluaa esittää kavereilleen, että seurustelee ja silloin voi ottaa yhteyttä muhun. Monet varatut tilaa jos työkeikalla ja perhe-elämästä haluavat breikin.

Ajattelin, että joku saattaisi inspiroitua rahatarinastani. Siitä, että kaltainen henkilö, joka ei ole saanut taloudellista tukea ja on muuttanut 16-vuotiaana kotoa, on silti pärjännyt hyvin itsekseen. Jos minä olen saanut säästettyä, niin ehkä joku toinenkin siihen pystyy.