Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi sain siirrettyä vakuutuslaskun eräpäivää niin jää rahaa ruokaan ja bensaan

Vierailija
04.03.2024 |

Saan huomenna aikuiskoulutustuen, mutta suurin osa menee vuokraan. Lisäksi pitää maksaa puhelinlasku. Jos olisi maksanut huomenna myös vakuutukset, niin ei olisi jäänyt rahaa ruokaan ja bensaan. Auto on pakko olla, että pääsen käymään opiskelupaikkakunnalla. Sinne on matkaa lähes 100km eikä julkisilla pääse kulkemaan sinne. Onneksi ei tarvitse kovin usein siellä käydä.

Onneksi palaan pian töihin ja alan taas saamaan kunnon palkkaa niin talous helpottaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mäkin oon pari kertaa tehnyt noin. Mulla vakuutuksen eräpäivä on  jotain 5 päivää ennen kansaneläkkeen maksupäivää. Olisi tavallaan helpompi jos saisi siirrettyä samaan niin ei tarvitsisi laskeskella niin paljon. Onneksi kohta helpottaa kun asuntolainakin jää pois, sekin on viikko ennen eläkepäivää.

Mutta eräpäivän siirtäminen onnistuu netissä klikkauksella ton vakuutuksen kohdalla.

Vierailija
2/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mäkin oon pari kertaa tehnyt noin. Mulla vakuutuksen eräpäivä on  jotain 5 päivää ennen kansaneläkkeen maksupäivää. Olisi tavallaan helpompi jos saisi siirrettyä samaan niin ei tarvitsisi laskeskella niin paljon. Onneksi kohta helpottaa kun asuntolainakin jää pois, sekin on viikko ennen eläkepäivää.

Mutta eräpäivän siirtäminen onnistuu netissä klikkauksella ton vakuutuksen kohdalla.

No mulla ei onnistunut netissä siirto koska on e-lasku. Piti soittaa vakuutusyhtiöön. No ihan sama miten eräpäivän siirto piti koska tärkeintä oli se, että sain sitä siirrettyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei onnistunut netissä siirto koska on e-lasku. Piti soittaa vakuutusyhtiöön. No ihan sama miten eräpäivän siirto piti koska tärkeintä oli se, että sain sitä siirrettyä.

Ap

E-lasku mullakin, mutta mun vakuutusyhtiön omapalvelussa onnistuu siirto. Sit vaan itse vaihtaa pankissa eräpäivän samaan kuin vakuutusyhtiön kanssa on sopinut.

Vierailija
4/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden päivän takia ei edes tarvitsisi siirtää eräpäivää, ensimmäinen muistutuskin tulee joskus kahden viikon päästä eräpäivästä. 

Vierailija
5/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut saa maksaa ilman korkoja ja kuluja 14 päivää myöhässä eräpäivästä ja vasta sen jälkeen tulee muistutus joten mitään hätää ei ole eikä tarvitse siirtää eräpäivää jos ehtii 2 viikon sisään maksaa eikä tarvitse ilmoittaa sitä täällä.

Vierailija
6/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiden päivän takia ei edes tarvitsisi siirtää eräpäivää, ensimmäinen muistutuskin tulee joskus kahden viikon päästä eräpäivästä. 

Niin, en tiedä. Korolla ne uhkailee tuossa siirrossakin, mutten oikeastaan ole huomannut onko tullut. Ei ole mua haitannut tuo siirto, kun netissä helposti sujuu.

Vierailija
7/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata maksaa vakuutuksista, heillä ei usein ole edes mitään vakuuttamisen arvoista.

Vierailija
8/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän ei kannata maksaa vakuutuksista, heillä ei usein ole edes mitään vakuuttamisen arvoista.

Joo no, mullakin meni  kaikki perseelleen eikä vakuutus korvannut. Lainaan kai pakko olla, ja ehkä joissain vuokra-asunnoissakin? Pitää nyt miettiä kannattaako enää maksaa kun laina loppuu. Toisille kai maksetaan laitteiden hajottamisia, toisille sitten ei isompiakaan vahinkoja. Ei ole minullakaan nyt mitään kaikenkattavaa vakuutusta, lähinnä palovakuutus.

Vierailija
9/9 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä. Kyllä todellakin pitää olla vähintään kotivakuutus. Mulla sen lisäksi auto jossa pakko olla vakuutus. Lisäksi olen ottanut henkivakuutuksen. Luuletko, että mulla on aina näin huono rahatilanne? Tämä on väliaikaista! Olen opintovapaalla vielä hetken ja sitten palaan töihin. Asumme omakotitalossa vuokralla ja kyllä rahallinen menetys olisi aika suuri jos tulisi tulipalo ja kaikki menisi.

Ap