THL:n tiedotustilaisuus kello 13 OFFICIAL
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) järjestää maanantaina tiedotustilaisuuden ajankohtaisesta syyhytilanteesta.
Kommentit (284)
Ivermektiiniä aletaan jakaa ilmaiseksi kaikista Kelan toimipisteistä jos sitä menee pyytämään foliohattu päässään. Viimeinkin follarit saa ivermektiiniä niin paljon kuin vaan pystyvät syömään.
suomeen pitää luoda käytäntö että täysin tumpelo jäsenkirjalla valittu virkahenkilö ammutaan pois nyt he yrittävät päteä täysin tietämättä asiasta suojatöissä. pahaksi on suomi päästetty. sote päälliköille vittuilua ja nyrkkiä.
Lääkkeille vastustuskykyinen mutaatio havaittu lemmikeillä, jotta olisiko siinä se syy ja seuraus.
Uusimaata ei suljeta, vaan puretaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi rohkeasti ylös, kuinka moni tän sivuston syyhypunkki-ekspertti esiintyi hetki sitten pörssisähkön asiantuntijana? Ja sitä ennen nojatuoli-virologina, ei kun anteeksi - sodankäynnin eksperttinä?
Minä ihmeen experttinä? Ihan fiksua käyttää omaa älyä, jos sellaista löytyy. Kaikilla tietenkään ei löydy.
Äly ei auta yhtään jos tarvitaan tietoa.
Älykäs ihminen osaa etsiä luotettavaa tietoa.
Täältähän sitä löytyy. Älykäs ihminen ei hengaile vauvapalstalla. Työaikana.
Höpö höpö. Eivät täällä kaikki ole samanlaisia kuin sinä.
Kyllä näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Uusimaata ei suljeta, vaan puretaan
Vähän epäilen ettei se enää riitä vaan uusimaa pitää polttaa maan tasalle. Samalla myös varsinais-suomi ja pirkanmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fimean tyyppi ihan turha! Voisko nyt vaan perustaa klinikat syyhylle ja ilmaiset lääkkeet ja ohjeet 20 kielellä. Ei tästä muuten päästä.
Samat ihmiset, jotka tavalla tai toisella hyötyvät epidemiasta tuppaavat päättämään ja valitsevan suomalaisille muita maita heikomman hoidon yllättävän usein nykyään.
Kaikkien tehokasta hoitoa ja taudintorjuntaa vastustavien virkamiesten kytkösten avoimuus pitää olla itsestäänselvä vaatimus. Eturistiriitoja ei saa olla. Ei myöskään näillä laitoksilla!
Kuka mukamas hyötyisi tuosa taudista? Ihan siis oikeasti?
Jos se nyt yhtään lohduttaa niin ei monella muullakaan maalla ole syyhyasiat sen paremmin. Tietenkin tämä johtuu siitä, että jokut tuo jostain sen punkin ja sitten se leviää piierissä laajemmalle.
Ja sota-
Et siis ymmärrä eturistiriitoja, joita voi syntyä esim. lääkärien ja lääkeyhtiöiden ja/tai viranomaisten kaksoisrooleihin. Näitähän ei pitäisi olla ollenkaan.
Esim. väestö joutuu ostamaan lääkeyhtiön X lääkettä valtavia määriä, vaikka oikeasti vain toisen lääkeyhtiön Y lääke auttaa? Kuka hyötyy?
Hyötyykö tutkija, joka tutkii taudin lukuisia piirteitä siitä, että a) tautia ei ole vai b) tautia on runsaasti?
Entä, jos Suomessa olisi kaikenlaisia tauteja ja vitsauksia, jotka tukkivat terveydenhuoltoa, aiheuttavat monenlaisia ongemia ja sairauspoissaoloja - hyötyisikö joku siitä?
Vierailija kirjoitti:
Bentsyylibentsoaatti siis toimii erinhyvin lääkärin mukaan. Miksi ihmeessä sitä ei ole myynnissä???
Siksi, koska olemme Suomessa ja täällä toimitaan eri tavalla eli varsin typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Oli vuosi sitten. Nyt kun on lukenut kuinka paljon niitä on , niin mietin vaan miksi ja mistä helvetti niitä tulee nykyään niin paljon. Tietenkin , kun lukee tuntuu heh koko kroppa kutisee. Tsemppiä kaikille hoitoon. Itse en pessyt kaikkia pyykkejä 60 asteessa. Aina hanskat kädessä kun laitoin pyykit koneeseen ja myös , kun pistin niitä kuivumaan. Puhtaat vaatteet pari päivää säkeissä parvekkeella. Se sinkkivoide jo saa ihon kutisemaan.
Säkitetyt vaatteet pitää olla huoneenlämmössä 7 vrk. Viileässä elävät jopa 21 vrk.
Mulla on taipumusta bipolaarisuuteen ja oon huomannut (yleensä jälkikäteen), että huonoina päivinä tuppaan eksymään tänne lukemaan näitä teorioita ja ns. totuuksia. Hyvinä taas en välttämättä avaa konetta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vuosi sitten. Nyt kun on lukenut kuinka paljon niitä on , niin mietin vaan miksi ja mistä helvetti niitä tulee nykyään niin paljon. Tietenkin , kun lukee tuntuu heh koko kroppa kutisee. Tsemppiä kaikille hoitoon. Itse en pessyt kaikkia pyykkejä 60 asteessa. Aina hanskat kädessä kun laitoin pyykit koneeseen ja myös , kun pistin niitä kuivumaan. Puhtaat vaatteet pari päivää säkeissä parvekkeella. Se sinkkivoide jo saa ihon kutisemaan.
Säkitetyt vaatteet pitää olla huoneenlämmössä 7 vrk. Viileässä elävät jopa 21 vrk.
Ymmärräthän, että mansplainaat tässä (tod. näk. netistä lukemiasi) ohjeita henkilölle, joka kävi ihan oikeasti tuon ruljanssin läpi? Pitäisikö hänen siis hypätä DeLoreaniin ja mennä vuosi menneisyyteen, että saa säkitettyä vaatteensa haluamallasi tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että mansplainaat tässä (tod. näk. netistä lukemiasi) ohjeita henkilölle, joka kävi ihan oikeasti tuon ruljanssin läpi? Pitäisikö hänen siis hypätä DeLoreaniin ja mennä vuosi menneisyyteen, että saa säkitettyä vaatteensa haluamallasi tavalla?
DeLorean on yksi kauneimpia sanoja. Kuulostaa kauniilta ja tuntuu hyvältä sanoa se.
Ohis
Ensin yleistyi täit, sitten luteet ja nyt vielä syyhy, ollaanko enää hyvinvointivaltiossa?
Eiköhän maailmalla tapahdu muutakin tärkeämpää?
Vierailija kirjoitti:
Ensin yleistyi täit, sitten luteet ja nyt vielä syyhy, ollaanko enää hyvinvointivaltiossa?
Ruttoa, lepraa ja koleraa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo kommentoimasi puhui. Hyvä tietää niiden, jotka _nykyhetkessä_ painivat punkeroiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän maailmalla tapahdu muutakin tärkeämpää?
Miksi se olisi syy olla käsittelemättä tätä ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että mansplainaat tässä (tod. näk. netistä lukemiasi) ohjeita henkilölle, joka kävi ihan oikeasti tuon ruljanssin läpi? Pitäisikö hänen siis hypätä DeLoreaniin ja mennä vuosi menneisyyteen, että saa säki
Mun sydämeen sattui, kun jossain dokumentissa paljastettiin että se DeLorean on itse asiassa aika paska auto. Onhan ne ovat varmaan aika epäkäytännölliset jossain kauppakeskus Revontulen parkissa.
"Mun sydämeen sattui, kun jossain dokumentissa paljastettiin että se DeLorean on itse asiassa aika paska auto. Onhan ne ovat varmaan aika epäkäytännölliset jossain kauppakeskus Revontulen parkissa."
Joo, mutta se on sanana kaunis.
Rovaniemeläinen
Windowsman95 😞