Onko väliä minkälaisen auton nainen omistaa?
Onko miehille väliä minkälaisen auton nainen omistaa?
Kommentit (27)
Niin, nyt oli kyse kantakaupungista ja ketjussa on aiemmin mainittu Helsinki.
Sittemmin puhe oli henkilöauton tarpeettomuudesta useimmille kotitalouksille Helsingissä ja eritoten Helsingin jantakaupungissa.
Muun Suomen olemassaoloa ei ole ketjussa kyseenalaistettu.
M48, guru
Minulla ei ole ikinä ollut autoa, mutta yleensä kun olen ns.ensitreffeillä niin viehätyn aina sellaisista, jotka ensitapaamisen aikana alkaa 'pikkuhiljaa sulaa' niin, että alkaa näkyy paljon aitoa ja paljasta kroppaa ,se sytyttää eniten.
Pääni kääntävät erityisesti vaaleasilmäiset noin 24-35-vuotiaat naiset, joilla koosta ja muodoista riippumatta vyötärö erottuu. Pääni kääntävät myös erityisesti lyhyet ja keskimittaiset noin 25-36v sinkut, joilla on siistitty alakarvoitus, hiukset kauniisti päässä ja pyöreämpi vartalo. Normaali aikuisen naisen sensuelli keho on myös kiva, mut ei yhtä paljon rehellinen aito neitovamppi.
Lempeät, varmaotteiset, itsevarmat, itsenäiset, aktiiviset ja leikkisät ihmiset on mun makuun aina. Tykkään ja sytyn monenlaisista, muunlaisistakin tyypeistä, mutta tässä pari, hyvin pintapuolisesti eriteltynä, selkeimmät ihmistyypit, jotka kääntää mun pään välittömästi, jo pelkän ulkoisen kauniin olemuksen ja, seksivibojen perusteella.
Suora ja rehellinenkommunikaatio ja aina sen suostumuksen kysyminen on kihottavankuumaa. Valveutuneisuus, vastuullisuus ja rehellisyys mm. seksuaaliterveyteen ja suostumukseen liittyvistä kysymyksistä on ehdottoman tärkeää, tietenkin. Normaalia minusta. - Autolla ei ole yhtälailla niin merkitystä minulle.
Tyylikkäässä autossa rumempikin nainen näyttää paremmalta...
Ei helkkari taas joku joka luulee et maailma on helsingissä. Kandee hommata elämä.