Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli ensikertasi saman sukupuolen kanssa?

Vierailija
04.03.2024 |

Monet ovat ainakin kokeilleet seksiä oman sukupuolensa kanssa. Millainen oli oma eka kertasi, kenen kanssa ja millaiset fiilikset siitä jäi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli sellainen jota kaikki miehetkin katselee ilokseen. Upea ja kaunis selkeästi artikuloiva nuori 18v nainen, joka ei myöskään peitellyt naisellisuuttaan ja hän oli minun sen yhden yön.. N

Vierailija
22/30 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä, missäs muualla, minut iski itseäni aika paljon vanhempi tyylikkään ja fiksun oloinen pariskunta. Päädyttiin heidän huoneeseen, ja nainen otti mieheltään suihin, jotta mies saisi paremman erektion aikaiseksi. No ei sitten saanut, ja minä olin jo valmis lähtemään, kun nainen siirtyikin jalkojeni väliin. Sanoin, että "hei, mä olen kyllä täysin hetero", ja nainen vastasi siihen, että "ole vaan", ja alkoi nuolemaan. Ei ollut sitä mitä olin tullut hakemaan, mutta naisen antama suuseksi oli parasta mitä ikinä olin (ja olen sen jälkeenkään) saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ekaa kertaa miehen kanssa ollu eikä tuu olemaan.

M40

Vierailija
24/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuorempana halusin kokeilla miltä tuntuisi ottaa suihin. Chatistä löysin miehen joka tuli luokseni. Oli se mahtavan näköistä kun hän riisui housunsa ja näin hänen puolikovan kalunsa. Hän hieman hyväili kaluaan joka kovettui silmieni edessä. Olin aivan kiimoissani ja kysyin saanko ottaa suihin. Polvistuin hänen eteensä ja nappasin munan suuhuni, olihan se mahtavaa. Sitten hän sanoi että menen tuohon sohvalle istumaan että sulla on helpompi asento. Jatkoin siinä suihin ottoa ja runkkasin välillä hänen munaansa joka oli kivi kova. Häneltä alkoi tihkua kiimatippoja joita levitin sormella terskan ympärille hieroen samalla terskan juuripoimua ja välillä kokeilin ottaa niin syvälle suihin kun pystyin. Ei kestänyt kauvaa kun hän sanoi että on sun vuoro (sano jälkeen päin että meinas tulla suuhuni) ja menin istumaan kun hän otti multa suihin. Aah että hän oli hyvä siinä, pyöritteli kieltään terskani ympäri ja välillä otti niin syvään kuin pystyi. Multa meinas tulla ja käskin lopetaa sillä halusin että hän panee mua vielä. Kumi ja liukkaria tietty ensin ja sitten asetui selin tyynyn päälle. Hän työntyi varovasti sisälleni ja alkoi panna mua. Se alkoi tuntua hyvältä varsinkin siinä vaiheessa kun hän alkoi runkata mun kovaa munaani. Tuntui niin hyvältä kun hänen munansa hieroi eturauhastani samalla kun minua runkatiin. Ei kestänyt kauvaa ja aah minkä orgasmin sain, spermat lensi kaarella vatsalleni. Ilmeisesti häntäkin kiihotti orkasmini nähdessään kun hän otti pyynnöstäni ulos, kumi pois ja ruiskautti toisen satsin vatsani päälle. Oli ihanaa nähdä ja tuntea kuinka lämmin sperma lensi vatsalleni.

Vierailija
25/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin poikaa perseeseen. Kiihotun. Nautin. Laukesin. Kiitin. Poistuin. 100e keikka. 

Vierailija
26/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös aikoinaan kotibileissä yhden puolitutun vähän vanhemman vanhemman pojan kanssa kun olimme saunomassa vielä pikkutunneilla kun muut nukkuivat. Jotenkin siinä ajautui puhe seksiin ja tyttöihin niin luonnollisesti alkoivat hormoonit hyrräämään. Kummallakaan siis ei ollut suutelua ja hyväilyä kummoisempia kokemuksia.

Tilanne eteni että kaveri ehdotti aluksi että vedetäänkö käteen yhdessä mihin suostuin. No itse en jänitykseltä saanut seisomaan mutta kaveri sai ja kysyi kiinnostaisiko kokeilla mitä tuntuisi imeä...No kokeilunhalu voitti itselläni mutta ehdotin että mennään suihkun kautta pukutilaan missä oli sänky niin siellä on enemmän tilaa ja sinne sitten lopulta menimme hoitamaan "jutun" loppuun...

Kiitos että jaoit tämän kokemuksesi mutta jäi minusta vähän kesken "menitte hoitamaan "jutun" loppuun"...?Niin kuinka hoiditte loppuun niin miltä se tuntui sekä mitkä tuntemukset siitä sinulle/teille jäi?

Vierailija
27/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertani, jääköön sisältö nyt vielä kertomatta, miehen kanssa oli uskomattoman upea. Tuntui etten aiemmassa seksualielämässäni ollut kokenut vielä samallaista fiilistä.

Jykä 43v

Vierailija
28/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin miettinyt jo kauan että olisi kiva kokeilla miestä. No ajatus hautoi päässäni pitkään kunnes reipas 10 vuotta sitten päätin että nyt haluan suuhoidon kun sitä ei kotonakaan annettu. Niin sitten aika nopeasti eräänä talvena kovalla pakkasella pienen viestittelyn jälkeen päädyin tutisevin jaloin erään herran autoon. Istui valmiiksi keppi pystyssä. Nopeasti riisuin farkkujani että omani pääsisi vapauteen ahtaasta tilastaan. Hän otti kiinni mulkustani ja hitailla vedoilla liikutti kättään. No tein hänelle samoin kunnes hän hieman möreällä äänellä kysyi että saanko ottaa suuhun? Se ääni hieman puistatti mutta myös kiihoitti. Ajattelin että nyt jos koskaan se tapahtuu niin suuhun vain. Hetken imettyään halusin ensi kertaa maistaa kullia. Se oli jotenkin silkkisen pehmeä mutta kova. Ja maistoin ne kiima tipat mitä häneltä tuli. Suolaisen makeaa ja samalla hieman irstasta imeä oikeaa kullia. Olin siis joskus fiilistellyt vaimon dildolla mutta tämä oikea oli paljon miellyttävämpi. No hän oli ilmeisesti laukeamaisillaan kun halusi lopettaa imemiseni. Siirtyi minun hepin kimppuun ja ei mennyt pitkään kun tunsin laukeavani, varoitin siitä ja kuului sanat että anna tulla. Hetken ihmettelin että hän oikeasti nieli kaikki ja että ei oo ennen kukaan nainen tätä mulle tehnyt. No housut jalkaan kiireesti ja pois paikalta mielessä että ei koskaan enään. No pari päivää asiaa mietin ja löysin itseni taas autosta. Nyt kokemusta jo aika paljon ja vaimokin tietää että olen bi. Mulla on vaa ihme kausia milloin tekee mitäkin mieli. 

Vierailija
29/30 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös aikoinaan kotibileissä yhden puolitutun vähän vanhemman vanhemman pojan kanssa kun olimme saunomassa vielä pikkutunneilla kun muut nukkuivat. Jotenkin siinä ajautui puhe seksiin ja tyttöihin niin luonnollisesti alkoivat hormoonit hyrräämään. Kummallakaan siis ei ollut suutelua ja hyväilyä kummoisempia kokemuksia.

Tilanne eteni että kaveri ehdotti aluksi että vedetäänkö käteen yhdessä mihin suostuin. No itse en jänitykseltä saanut seisomaan mutta kaveri sai ja kysyi kiinnostaisiko kokeilla mitä tuntuisi imeä...No kokeilunhalu voitti itselläni mutta ehdotin että mennään suihkun kautta pukutilaan missä oli sänky niin siellä on enemmän tilaa ja sinne sitten lopulta menimme hoitamaan "jutun" loppuun...

Kiitos että jaoit tämän kokemuksesi mutta jäi minusta vähän kesken "menitte hoitamaan "jutun" loppuun"...?Niin kuinka hoiditte loppuun niin miltä se t

Toki voin kertoa mutta aika pitkä juttu olisi ja tuskin ketään kiinnostaa...

Vierailija
30/30 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti koulu-urakan loputtua. Tykkäsin yhdrstä punatukkaisesta pojasta, jonka luona kokeilimme suuhunottoa molemmille ekaa kertaa. Siitä se sitten alkoi ja jatkuu vaan yhtä ihanana.

Pursu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan