Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntohäiriö

Vierailija
04.03.2024 |

Mistähän voisi johtua peniksen tuntohäiriö . On alkanut tässä kuluneen vuoden aikana . On monenlaista lääkettä  verenpainelääkkeet 10v  ja kuluneen vuoden aika eturauhaslääkkeet . Näissä eturauhas lääkkeissä  dutasterid ,finasterid on saatavuus ongelmia etenkin ensinmainituissa ja lääkkeitä vaihdettu lähes 3kk välein eri valmisteisiin .  Erektio heikkeni heti lääkkeiden alkamisen jälkeen ja liki10v käytetty sildenfilin teho heikkeni samalla. On kuitenkin yksi lääkkeiden sivuoire . Mutta silloin kun erektio on hyvä huomaan että penis on ikäänkuin puutunut ja on vaikeuksia laukeamisen suhteen kun ei ole kunnon tuntoa . Erektio voi silti  olla hyvä tai huono riippuen vireystilasta jopa ilman sildenafilikin tai heikko erektiolääkkeen kanssa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrologit ovat tuollaisiin sairauksiin erikoistuneita. 

Pnhsn tuossa jo sellainen kemikaalicocktail että sivuoirelistalta alkaa löytymään jo täyskäsi.  

Vierailija
2/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan finasteridin yksi sivuoire tuo tunnon heikkeneminen.  Dutasterid ei aiheuta vastaavaa vaikkakin molemmat heikentää libidoa . Olen käyttänyt siis molempia.  Suomi24 juttua enemmän nästä ja " finasterid tuntohäiriö" haku tuottaa kansainvälisiä tutkimuksia jotka vahvistaa tiedot juuri näistä kuvatuista oireista.  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kuin ap. Minulla on ollut eturauhaslääkitys ehkä 5 v laajentumisen takia ja nimenomaan Dutasteride-valmisteita. Tunto on heikentynyt ja orgasmin saaminen vaimon kanssa yhdynnässä on loppunut oikeastaan ja pitää aina melkein tehdä hänen kanssaan yhdessä käsin minulle orgasmi. Onneksi se tulee kuitenkin kun malttaa välillä vähän olla hyväilemättä sitä ja olla vaan lähekkäin.

Kuntoni on hyvä ja jaksan kyllä yhdyntää lähärissä kauankin, mutta ei kun vain ei laukea niin ei. Nuorempana joskus pidättelin oikein laukeamista jotta vaimo ehti saada ja oli tosi hyvä erektio.Onneksi vaimo saa aina  melko nopeasti , hyvin lämmitettynä orgasmin yhdynnässä, joskus kaksikin jos haluaa minun nuolevan toisen. Erektion kanssa on ollut tietenkin jo ongelmia ja olen käyttänyt sildenafilia jo kauan siksi. Sekin vie kyllä tuntoa selvästi jonka urologikin vahvisti . Kun olen nyt pudottanut painoa vähän, on aamuerektio ilman lääkettä usein hyvä ja yhdyntä onnistuu aamuisin ilmankin ihan hyvin. Rakastellaan 2-3 kertaa viikossa kyllä kun tekee mieli ja tiheys voi tietysti vähän jo vaikeuttaa orgasmiani.Ollaan juuri eläköidytty eli voi rauhassa rakastella.Vaimokin onneksi haluaaa saada lähes aina kun ehdotan tai vain alan hyväillä

Vierailija
4/7 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman kuin ap. Minulla on ollut eturauhaslääkitys ehkä 5 v laajentumisen takia ja nimenomaan Dutasteride-valmisteita. Tunto on heikentynyt ja orgasmin saaminen vaimon kanssa yhdynnässä on loppunut oikeastaan ja pitää aina melkein tehdä hänen kanssaan yhdessä käsin minulle orgasmi. Onneksi se tulee kuitenkin kun malttaa välillä vähän olla hyväilemättä sitä ja olla vaan lähekkäin.

Kuntoni on hyvä ja jaksan kyllä yhdyntää lähärissä kauankin, mutta ei kun vain ei laukea niin ei. Nuorempana joskus pidättelin oikein laukeamista jotta vaimo ehti saada ja oli tosi hyvä erektio.Onneksi vaimo saa aina  melko nopeasti , hyvin lämmitettynä orgasmin yhdynnässä, joskus kaksikin jos haluaa minun nuolevan toisen. Erektion kanssa on ollut tietenkin jo ongelmia ja olen käyttänyt sildenafilia jo kauan siksi. Sekin vie kyllä tuntoa selvästi jonka urologikin vahvisti . Kun olen nyt pudottanut painoa vähän, on aamuerektio ilman lääke

Aamulla joskus toimii ilman nappiakin kuten tänä aamuna onnistui hyvin mutta puutuminen oli voimakasta ja vain vaivoin laukesin kun taukoa oli ollut 9 päivää . Kuitenkaan ei aina laukea ja kunto loppuu sitten kesken ja tämän vuoksi kerta viikkoon riittää . Illalla on usein niin väsynyt ettei toimi kunnolla vaikka ottaa napit. .  Ollaan vielä työelämässä niin tätä aamujumppaa tapahtuu tosi harvoin . Parin vuoden päästä ollaan eläkkeellä niin ehkä helpottuu elämä .  Samoin nuo lääkkeet on minullakin määrätty eturauhasen liikakasvuun.  Julkisella puolella päähuomio on kuitenkin enempi siinä että rakko tulee tyhjäksi . Ap

Vierailija
5/7 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, niin eturauhasen höyläys auttaa ja pääsee lääkkeistä eroon! Taitaa vaan hoidon saanti olla hankalaa, jos ei mene yksityiselle!

Vierailija
6/7 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista, niin eturauhasen höyläys auttaa ja pääsee lääkkeistä eroon! Taitaa vaan hoidon saanti olla hankalaa, jos ei mene yksityiselle!

Tätä on kyllä ehdotettu mutta oikeasti höyläykseen sisältyy riskejä jotka voi vielä kyvyt kokonaan.  Toiseksi mikään ei takaa sitä etteikö eturauhanen lopeta liikakasvuaan ja sitä että ongelma uusiutuu joillakin . Ainoastaan lääkkeet pitää kasvua kurissa mutta nekään ei ole ongelmattomia vaan ne aiheuttavat eriasteisia ongelmia miesten seksuaaliterveyteen isolle osalle lääkkeen käyttäjistä. 

Vierailija
7/7 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, mutta ne lääkkeet on kuitenkin kemiallista hoitoa ja niiden teho loppuu jossakin vaiheessa!