Turvallisuuden tunne ja hyppy tuntemattomaan ei saa olla tekosyy sille että ihminen tuhlaa oman elämänsä huonoon suhteeseen
missä ei ole onnellinen. Tämä koskee niin parisuhteita kuin myös ystävyyssuhteita.
Uskaltakaa hyppää pois huonosta seurasta mikä ei palvele teitä itseänne. Elämä kyllä kantaa
Tämä sama menee oikeastaan myös toistepäin, jos te oikeasti rakastatte jotain henkilöä mutta päällisin puolin suhteessa oleminen vaikuttaisi mahdottomalta, kokeilkaa silti. Se onnellisuus on tärkeämpi kuin se päällepäin näkyvä kulissi. Oikea rakkaus on aina vaikea.
Älkää pilatko omaa elämäänne pyörimällä tilanteessa missä te ette oikeasti halua olla.
Kommentit (5)
En mä pilaa elämääni. Tää riittää mulle nyt ihan hyvin. Kyllä mä eroan ehkä vuoden päästä, kun oon valmis siihen.
"oikea rakkaus on aina vaikeaa"
NO EI OLE. Ehkä wt rakkaus jossa rakastetaan kovaa ja räväkästi, naapuritkin kuulee.
"Tämä sama menee oikeastaan myös toistepäin, jos te oikeasti rakastatte jotain henkilöä mutta päällisin puolin suhteessa oleminen vaikuttaisi mahdottomalta, kokeilkaa silti. Se onnellisuus on tärkeämpi kuin se päällepäin näkyvä kulissi. Oikea rakkaus on aina vaikea. "
Näin voi olla sinulle, sinun maailmastasi käsin.
Minun maailmassani tuo on sellaista teinihömppää. Itsekin ajattelin noin päälle parikymppisenä. Harlekiini-ajattelua.
Nyt ajattelen, että oikea rakkaus ei ole vaikeaa ja rikkovaa, vaan helppoa ja korjaavaa.
Huonoihin ihmisuhteisiin en jää. Tässä kohtaa olen vanhemmiten tarkempi. Ihmiset, jotka tavalla tai toisella kohdistavat pahan olonsa minuun saavat jäädä. Voivat jakaa elämänohjeitaan sitten muille.
Oho otsikko oli vähän hämäävä, kirjoitan niin nopeasti :D
Siis se ei saa olla esteenä sille että ihminen jää huonoon suhteeseen