Miehen muuttunut käytös?
Oon kuukauden verran deittailut miestä, joka on ollut tosi kiinnostunut musta. Viime viikolla poistin Tinder-tilini ja laitoin hänelle kuvakaappauksen siitä. Nähtiin ja seuraavana päivänä hänkin poisti omansa. Treffeillä katseli mua vielä ja oli tosi rakastuneen näköinen.
Sit kului päivä pari, lähti lastensa kanssa viikonloppureissuun ja viestit muuttui lyhyiksi, pelkiksi hymiöiksi jne. On lasten aikana ennenkin viestitelty eikä se ole ollut tuollaista.
Päivän katselin ja kysyin onko kaikki on! Onon tuli vastaus. Ei mitään koko päivänä, illalla sitten sanoin suoraan että mun mielestä etäisyys tuntuu pahalta. Vastasi lyhyesti että rauhoitu ja anna ajan kulua omalla painollaan. Tuntui pahalta, kun hän ei yhtään näyttänyt myötätuntoa, mitä ennen on tehnyt vaikka kuinka.
Tänään mua on ahdistanut tää ja kirjoitin hänelle viestin, että pitäiskö vaan antaa koko meidän tapailun olla, kun hän tuntuu mun viestejä muutenkin karttelevan. Vai niin, oli vastaus. Ei mitään muuta.
Mitä ihmettä tää on? Miksi mies ei kommunikoi kunnolla? Osaa sen kyllä. Ja me ollaan molemmat jo yli 40 v. että pitäisi aikuisten tavalla osata keskustella. Oon mielestäni ollut maltillinen, rauhallisesti selittänyt tuntojani jne. Tulikohan miehelle rimakauhu sen tinderin poistamisen takia?
Kommentit (43)
Jos jostain tuli kauhu, niin tuosta sun päällekäymisestä. Huhheijaa sentään. Mullekin tuli kauhu vaan tuota lukiessa. Ja olen nainen.
Mikä ihmisiä vaivaa nykyään??
Haluaa tehdä sinut epävarmaksi. Kommunikaatio tuosta harvemmin paranee ajan kuluessa, saati kun vastaan tulee oikeasti haastavia asioita. Mieti haluatko sinä tuollaisen miehen.
On siis eronnut, lasten kanssa reissussa. Ap
Monilla nämä asiat ottavat aikaa. Elä omaa elämääsi. Käy niin kuin käy.
Eroa. Pysyväksi kysymysmerkiksi ryhtyminen on merkki lähdöstä.
Jos mies käyttäytyis yhtä epävarmasti kuin ap, niin sen perään olis varmaan jo poliisit soiteltu ja kehotettu tapailukumppania hakee lähestymiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain tuli kauhu, niin tuosta sun päällekäymisestä. Huhheijaa sentään. Mullekin tuli kauhu vaan tuota lukiessa. Ja olen nainen.
Mitä vikaa omien tunteiden puhumisessa on? Tai rehellisyydessä? Mun mielestä nykyaikana just on vikana enemmän se, että ihmiset on liian kiireisiä eikä kukaan juuri välitä toisten tunteista.
Voi hyvänsika. Rauhoitu. Ei koko ajan pidä viestitellä, onhan hän vieläpä lastensa kanssa viettämässä aikaa.
Kai sitä aikuinen ja päästään terve nainen nyt muutaman päivän voi odottaa. Draamaa nyt muutamista viesteistä jos ei olleet "halutun kaltaisia". Jos olisin mies pötkisin pakoon. Ripustautumista sanon minä. Ihme epävarmuutta.
"joka on ollut tosi kiinnostunut musta". Miks ei käy valkoinen?
Mies leikkii prinsessaa, kylmää-kuumaa vuorotellen. "Näytä, miten paljon...."
Tsiisus. Hän on isä. Lapset ensin. Seurustelut aikanaan.
Liian nopeasti teit johtopäätöksiä. Eli itse kusit ton nyt.
Anteeksi, mutta saan kyllä sinusta ap hyvin takertuvan kuvan. Mies on varmaankin halunnut keskittyä lapsiinsa. Ja jos sinä yhden (!) päivän jälkeen alat valittamaan, että tuntuu pahalta niin en ihmettele yhtään, että mies säikkyy. Itseä ainakin alkaisi ahdistamaan tuollainen toisessa kiinni roikkuminen. Ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa omien tunteiden puhumisessa on? Tai rehellisyydessä? Mun mielestä nykyaikana just on vikana enemmän se, että ihmiset on liian kiireisiä eikä kukaan juuri välitä toisten tunteista.
Ap on ihan mahdoton! Ei anna yhtään tilaa, vaan kärttää selityksiä ja vastauksia. Itse säikähtäisin miehenä pahasti. Varmaan mieskin miettii onko wörttiä lähteä tuollaisen kanssa mitään rakentamaan ja millaista tulevaisuus tulisi olemaan. Olkaa rehellisiä: kestäisittekö itse tuollaista epävarmuutta ja takertuvuutta mieheltä? Itse en todellakaan.
Hän on reissussa. Anna nyt vähän armoa. Harvoin reissussa roikutaan puhelimella niin kuin kotisohvalla. Kohta hän oikeasti kyllästyy sun tyyliin painostaa. Kyse kuitenkin vain muutamasta päivästä.
Siis on siellä viikonloppu-reissussa kumminkin ollut myös baarissa kavereidensa kanssa jne. Ja lapset on teinejä. On ennenkin heidän aikanaan viestitellyt ja en mä mitään romaania tietenkään tarvi, mutta kun aletaan vasta pelkillä nauruhymiöillä, varsinkin kun just ennen lähtöä oli tää suhteen jonkinasteinen vakavoitumista, niin kyllä mua pakosti alkaa mietityttää. Ennen on viestitellyt pitkin päivää, että miten aattelee mua jne. Ap
Ja huom! Ap sanoo omasta mielestään olleensa vielä "maltillinen"
Voi elämä, mitähän se "ei maltillisuus" mahtaiskaan tarkoittaa...
Onkohan lasten äiti paikalla kun hän on nyt lapsia ollut tapaamassa?