Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä naapurilleni tehtiin? Poliisit kävivät ovella ja naapuria ei näy enää.

Vierailija
03.03.2024 |

Näin ovisilmästä viikko sitten, että poliisit olivat naapurin oven takana ja huusivat häntä nimellä.

Sen jälkeen toinen poliiseista sanoi, että ei haluta mitään pahaa vaan haluamme auttaa sinua,  anna meidän auttaa.

Lopulta naapuri avasi ja lähti niiden mukaan. Päältä päin vaikuttaa mt ongelmaiselta. Veiköhän poliiset hänet sairaalaan?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hlön sukulaiselta jos uskallat. Pitäisihän sukulaisten saada tietää jos on tehty jotain väärin hänelle. Ties missä henkilö on ja miten lääkittynä viruu.

Vierailija
22/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että on saanut pakkohoitomääräyksen ja lähtenyt karkuteille.

Jos pakkohoitomääräys, silloin paikalla  ensihoito  ja ambulanssi ja talohuolto avaamassa ovia. Poliisit vain todistajana paikalla. Poliisit eivät ketään vie pakkohoitoon, vaan päätöksen tekee aina hoitava lääkäri, ensihoidon kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ovisilmästä.. 😅😅😅

Ilmeisesti ap:n silmä on kiinni siinä 24/7

En nyt sentään, mutta minun teki kyllä mieli avata oma ovi ja kysyä, että mitä ihmettä täällä on tekeillä. Mutta ei ne kuitenkaan olisi kertonut.

Ap

Vierailija
24/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ovisilmästä.. 😅😅😅

Ilmeisesti ap:n silmä on kiinni siinä 24/7

En nyt sentään, mutta minun teki kyllä mieli avata oma ovi ja kysyä, että mitä ihmettä täällä on tekeillä. Mutta ei ne kuitenkaan olisi kertonut.

Ap

Kyylä mikä kyylä. Mä kävin kerran ystävän ovella rimputtelemassa, koska olin huolissani hänestä. Niin aukesi aivan väärä vierestä, jonka kelloa en edes soittanut, sieltä tuli ulos sukkasillaan vanhempi nainen kysymään, että eikö hän avaa, mitä täällä tapahtuu 😆

Vierailija
25/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en saisi kertoa, mutta tulkoon nyt kun kyselet. Naapurillasi on mielenkiintoista informaatiota sinusta, joka kiinnosti poliisiakin. Oli luvannut kertoa, mutta meinasi tulla katumapäälle. Siksi poliisit hakivat kotoaan kertomaan ja kaikki kunnossa. Odottele sinä vain rauhassa huomista, niin sinullekin selviää, mistä oli kyse.

Vierailija
26/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin veivät. Lintsannut liikaa töistä.

Vierailija
28/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe ovisilmästä kuin suoraan eteen. En näe naapurien ovia. Ihmettelen millainen periskooppi ap:llä on ovisilmänä.

Vierailija
29/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ollut ystäväni, joka poliisipartio kävi hakemassa kotoa ja laittoivat vielä käsirautoihin ja kertoivat heillä olevan voimassa oleva pidätysmääräys 2 viikoksi.  

Kysymyksessä oli polttarit. Jos poliisilla ei ole hälytystehtäviä ja on hiljaista, voivat antaa "virka- apua" jos taustat on varmistettu  ja tehtävä voidaan purkaa. 

Jos poliisit ovat huudelleet, etteivät mitään pahaa tee, kysymys lienee polttareista tai jostakin yllätyksestä, jonka ystävät ovat halunneet järjestää. Poliisin tehtävä kun on hyvin laaja-alainen

En oikein jaksa uskoa, että polttarit ja muut ystävien yllätykset ovat kovinkaan yleisiä poliisin tehtäviä.

Jos poliisit ovat huudelleet, etteivät te mitään pahaa, kyseessä on erittäin todennäköisesti pakkohoitoon vieminen tai muu vastaava. Ei se mitenkään sovi polttareihin.

Vierailija
30/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että on saanut pakkohoitomääräyksen ja lähtenyt karkuteille.

Jos pakkohoitomääräys, silloin paikalla  ensihoito  ja ambulanssi ja talohuolto avaamassa ovia. Poliisit vain todistajana paikalla. Poliisit eivät ketään vie pakkohoitoon, vaan päätöksen tekee aina hoitava lääkäri, ensihoidon kanssa. 

Kyllä vie poliisi yksinkin pakkohoitoon, jos on ollut siellä joskus aikaisemmin. Minutkin veivät kerran. Ei kotoa mutta kaupungilta.

Vierailija
31/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe ovisilmästä kuin suoraan eteen. En näe naapurien ovia. Ihmettelen millainen periskooppi ap:llä on ovisilmänä.

No jos se ovi on vastapäätä. Tai sivuviistossa vieressä?

Vierailija
32/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on kumman mallinen rappu. Kyllä mun jokasesta ovesta nähny useamman lähinaapurin oven.

Vierailija
33/41 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa. Poliisille voi tulla mitä erikoisempia keikkoja. Luultavasti jokin terveyteen liittyvä keikka.

Vierailija
34/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vietiin.

Jep. Töitä pitää tehdä. Ei Luoja laiskoja elätä.

Terveisin Riikka Takkutukka

Vierailija
35/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän sitä kannattaakin kysellä. Saat relevantteja vastausehdotuksia.

Vierailija
36/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ollut ystäväni, joka poliisipartio kävi hakemassa kotoa ja laittoivat vielä käsirautoihin ja kertoivat heillä olevan voimassa oleva pidätysmääräys 2 viikoksi.  

Kysymyksessä oli polttarit. Jos poliisilla ei ole hälytystehtäviä ja on hiljaista, voivat antaa "virka- apua" jos taustat on varmistettu  ja tehtävä voidaan purkaa. 

Jos poliisit ovat huudelleet, etteivät mitään pahaa tee, kysymys lienee polttareista tai jostakin yllätyksestä, jonka ystävät ovat halunneet järjestää. Poliisin tehtävä kun on hyvin laaja-alainen 

Se on poliisin naamiaisasuun pukeutunut strippari, ei oikea poliisi.

Vierailija
37/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille oli järjestetty polttarit. 

Vierailija
38/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sillai kuin Teemu pakkohoitoon  LSD-tripiltä?

Vierailija
39/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan burnout hoitaja, joka haettiin saikulta väkisin töihin.

Näin siinä kävi! En tiedä mihin kaninkoloon pitäis päästä sairaslomansa pitämään, missään ei saa olla rauhassa.

Vierailija
40/41 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi olla vastapäätä oleva asunto tai ap:n asunto on käytävän päässä, jolloin ovisilmästä taitanee nähdä koko käytävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme